Tékozló Homár

Titokzokni után titokkapucni

2006.06.28. 10:51 | jackyll | 2 komment
Ha idegesíti, hogy kollégái folyamatosan a képernyõjét kukkolják, amíg ön az Excel és a szexoldalak között kapcsolgat, ez a tuti. Az egyelõre egyetemi projekt fázisában lévõ fejlesztés a szuperparanoiás számítógépaddiktokat fricskázza igazából, de akár köt(tet)het is magának egy ilyet, aki komolyan gondolja.
Olvasson tovább!

Futurista Homár: Gyalogoserõmûvek a lépcsõházban

Generátorok

2006.06.28. 00:40 | szily | Szólj hozzá!

Mókásan hangzó alternatív energiaforrás kutatásáról ír a Treehugger (angolul): több mérnökcsoport is olyan minierõmûvek, vagy legalábbis enegiatermelõ egységek kifejlesztésén dolgozik, amelyek a nagyvárosok tipikus rezgéseit – a gyalogosok lépteinek, az elhaladó autóknak vagy nagyobb jármûveknek a rázkódását – alakítaná át elektromos energiává.

Olvasson tovább!

Praktikus drótsüni a mindent elveszítõknek

Harry

2006.06.28. 00:19 | szily | Szólj hozzá!

Hatalmas kamu persze az összes, zsebekkel, polcocskákkal, rekeszekkel, mágnescsíkokkal vagy más tartóelemekkel ellátott praktikus csodatartó, ami állítólag egy csapásra megoldja az elvesztõsök problémáit. Hiszen pont azért vagyunk elvesztõsök, mert mire az ajtótól odaérünk a praktikus tartóhoz, már rég fogalmunk sincs, hol a kulcs.

Olvasson tovább!

Gyilkos BKV: ebben a kánikulában fûtenek a buszon

BKV/Emberkínzás

2006.06.28. 00:02 | szily | 1 komment

Folytatódik a BKV hangulatos nyári mélyrepülése. Miközben a Nagykörúton sorra szakadoznak a villamosvezetékek, a Homár olvasóinak jelzései alapján áll a bál Aba Botond BKV-vezér és a buszsofõrök között, hogy akkor most ki miatt nem megy a légkondi a járatokon. Aranykoszorús senior levelezõnk, Kopasz Állat pedig minden eddiginél durvább békávés tortúrán ment keresztül: a sofõr nem elég, hogy nem kapcsolta be a légkondit, hanem felcsavarta a fûtést, több mint 30 fokban. A bosch-i rémálom leírása alant olvasható.

Olvasson tovább!

Lelki terror egy elõfizetésért

AOL-ügyfélszolgálat

2006.06.27. 14:58 | jackyll | Szólj hozzá!
Minden idõk legdurvább ügyfélszolgálati párbeszédét sikerült rögzítenie Vincent Ferrarinak, aki a jobb napokat élt AOL-os elõfizetését igyekezett felmondani. Kiderült a csel, azért van még mindig annyi elõfizetõje a gyengélkedõ internetszolgáltatónak, mert 15 percig tart, amíg humán operátorig jut az ügyfélszolgálatra betelefonáló júzer és csak ezután kezdõdik a móka.
Olvasson tovább!

’Nemiszerv, bekapás, anyukád, stb.’ – A legjobb olvasói levél

V.Á./Inzultus

2006.06.27. 11:58 | szily | 5 komment

Huh, nem térünk magunkhoz. Minden idõk legfantasztikusabb levelét tartjuk remegõ kezünkben. Maga az eset az nem szórakoztató, inkább mondanánk szomorúan tipikusnak: Naiv Ügyfél gyanútlanul falatozza a szendvicsét, amikor fizikai inzultus éri, de a rendõrség nem segít rajta. No de a körülmények! Ha jól értjük, a levélíró talán kínai származású magyar, akit megtámadott egy afgán. Vagy egyáltalán nem is kínai, az ügy szempontjából ez úgyis mindegy. Persze az is lehet, hogy valaki viccel velünk, de az a gyanúnk, hogy nem. A stílus plasztikussága annyira lenyûgözõ, hogy nem nyúltunk hozzá a szöveghez, jöjjön tehát a szomorú kaland alant!

Olvasson tovább!

Ahol kolbászból van a csatornafedél is

Fotógyûjtemény

2006.06.27. 09:50 | szily | Szólj hozzá!
Szeretünk bámulni a lábunk elé, fõleg hogy annyi van belõle. Ezért a csatornafedeleket is szeretjük. Japánba meg úgyis elmentünk volna, de ez után a felfedezés után – Vomit találta, köszönjük – még inkább. Ki gondolta volna, hogy ebben a mûfajban is a világ újítói közé tartoznak? Lapozgasson és csodálkozzon a Homárral!
süti beállítások módosítása