Többen bekülték, ezért ideje tiszta vizet önteni a pofába:
Tisztelt figyelmükbe ajánlanám az interneten keringõ Romkert-nyitóbuli reklámot, amely a maga leplezettlen, megkapó vulgarizmusával ("faszom kivan a nõktõl"!, "igyatok bólét, bazdmeg!") elõbb-utóbb eléri azt, hogy alkotói kapjanak egy kisebb lovasszobrot a magyar kreatívok panteonjában.
A Homár érti az egyszeri olvasó lelkesedését, de azért még ne kezdjük el egymás petéit szopni.
Geek származású barátainknak príma ajándék lehet ez a klaviatúragombot formázó 
Üdvözítõ, hogy nem mindenki annyira agyhalott, mint mi, azt meg külön szeretjük, amikor ez a kifogyhatatlan kreativitás az utca térelemeinek reklámba dolgozásában teljesedik ki. Alább két interaktív hirdetést figyelhet meg, ha el nem
Az érzékek mókás összezavarodása miatt feltétlenül javasoljuk, hogy próbálja ki a Pepsi különkiadását, a foci-vb alkalmából piacra dobott Pepsi Goldot, ami nem más, mint egy virtigli szõke kóla, a kifejezés összes értelmében. Egészen tarkóbizsergetõ érzés beleinni valamibe, amirõl tudjuk, hogy mi, de más színe van, ezért más ízt érzünk, miközben érezzük, hogy ez csak egy érzés. No de jobb-e, ha csak úgy érzem, hogy fáj?