Tavaly a K&H Bank átállt egy új rendszerre, ezért Annatarnak új számlát kellett nyitnia. Miután ez megtörtént, az ígért 1 hét helyett a szerződés engedélyezése közel 1 évig tartott, de most végre Annatar is aláírhatta és még netbankot is kapott mellé.
A dolog ott kezdődik, hogy régebben az egyetem ahova járok (ELTE) szerződésben állt a K&H-val, adtak kedvezményesen fiataloknak szóló számlát meg minden. Én ennek örültem, mert egyszerű volt számlát csinálni, lett bankkártyám az egyetem képével, lehetett vele villogni a csajoknak, (sose villogtam, de lett volna mivel, ez a lényeg) és tényleg, némi kedvezmény tényleg járt a dologhoz. Mentek az évek, időközben úgy döntöttünk, hogy anyám felszámolja a saját számláját, és a fizetése ezentúl az én számlámra érkezik, mert így olcsóbb.
Nem volt semmi gond egészen tavalyig, amikoris szeptemberben ellopták a tárcámat, benne a kártyával. Természetesen azonnal tiltattuk, egyben igényeltem is egy újat.
Amikor bemegyek a bankba, hogy ehun e a régi kártyám, kérem az újat (ugyanis összefutottunk később a tolvajjal és az annyira megijedt az 50kilós barátnőmtől, hogy rögtön visszaadott minden igazolványt), mondták, hogy oké, kapom, amúgyis kellett volna kártyacsere, de van még valami.
Mert átállnak egy új számítógépes rendszerre, kapok egy új számlát, arra szerződést kell gyártani, hozzá kell rendelni a kártyát, meg miegyéb.
A hölgy akivel beszéltem, azt mondta, egy hét és meglesz, addig két napig nem tudom használni majd a kártyát, mert akkor vezetik át.
Ha nagyon szépen kérem, megtarthatom a számlaszámomat is.
És jár netbank is a számlához, örüljek. Mondom nem örülök, mert amennyi vírus az én gépemen van, nem várom meg míg valamelyik lelesi merre járok.
De jár netbank. Tényleg. Csúcsszuper.
Majd hív, hogy menjek aláírni.
Nem hívott.
Visszamentem következő héten, (eddigre október közepe lett) a hölgy nem volt bent, de helyette volt egy úr, aki kedvesen közölte, hogy ott aztán semmilyen szerződés nincs aláírásra várva.
Megnézte, el se indították a készítést.
Mondtam, hogy hát de a hölgy azt mondta, hogy új rendszer, és ilyenek.
Ez mind igaz, van új rendszer, kell hozzá szerződést aláírni, de még nincs kész.
Most elindítja, és két napig majd nem lesz jó a kártya és...
Mondtam, ezt már tudom. Megtarthatom a számlaszámot. Milyen kedves.
Ja és jár netbank is, tette hozzá. Csúcsszuper.
Mondtam, lassan és tagoltan: Nem igénylek netbankot, úgyse fogom használni.
Nagy kerek szemekkel nézett, hogy dehát... az csúcsszuper...
Sebaj mondom, várom a hívását.
Eltelt két hét. Közben kaptam a telefonomra egy sms-t hogy üdvözöl az új telebank. Tehát akkor tényleg elindítottak valamit.
November eleje lett, ami ugyebár halottak napjával erősen egybeesik. A fizetések utalásával nemkülönben.
És hogy, hogy nem, amikor betettem a kártyát az automatába, hogy felvegyek némi pénzt koszorúkra, miegymás, azt írta, hogy nem lehet használni.
Pont halottak napja előtt, koraeste.
Soknapos ünnep, egy fia bankfiók sincs nyitva.
Sok kedveset kívántam akkor én a banknak.
A koszorúk kisebbek lettek tavaly (volt ahova nem is jutott), és az első munkanapon bementem az első nyitva talált K&H fiókba hogy gyorsan felvegyem a pénzt.
A kártya akkor - megnézte a hölgy - már egy hete le volt tiltva. Felhívta a központot és azt mondta, ezt csak a szerződést intéző úr tudja újra engedélyeztetni (miafene?!) és várjak türelemmel.
Végül a két munkanapos "kártya átizélés egyik számláról a másikra jól" tartott majdnem két hétig.
De sebaj, előbb-utóbb jó lett, és onnantól olyan bankszámlakivonatot kaptam, amin két számla szerepelt.
Az egyik a régi, rajta kemény 127 forinttal, a másik az új amire áttették a forgalmat.
Oké, mondom, akkor várom, hogy hívjanak.
De nem hívtak, kaptam továbbra is így a kivonatot, maradt a 127 forint az egyiken, a forgalom a másikon.
Azt hittem, hogy ez így nekik jó.
Mígnem idén szeptemberben, tehát kis kalandom kb egy éves évfordulóján felhívott az úriember, hogy ojjé, elkészült a szerződés.
Semmi elnézéskérés, úgy vislekedett, mintha egy hete adtam volna be az igényemet.
Végül most október közepén írtam alá, és lett netbankom is, hátha akkor békénhagynak vele, hogy csúcsszuper. (az már az én dolgom mennyit használom.)
Tanulság: Ha ilyen jól bánnak a kiemelt ügyfeleikkel, (értve ezalatt az egyetemmel kötött szerződést) milyen lehet egy átlag számlatulaj sorsa?
Annatar
UI: Ha lehet akkor a polgári nevem ne írjátok ki, hátha bosszút állnának.
Az utolsó 100 komment: