Tékozló Homár

2 év hűség telefon nélkül a Vodafone-nál

2011.07.08. 11:47 | jackyll | 46 komment

Gábor egy telemarketinges akcióra harapott rá, ami szerint 30 ezer forintért kaphatott volna iPhone 3GS-t. Telefonja egy hónap múlva sem lett, csak a hűségszerződését sikerült megkötni, miután lemondta a rendelést:

UPDATE 07/18: Hepiend. A vodafone jóváírta a téves összegeket, a hűségidőt törölték.

Történt április elején, hogy a vodafone egy telemarketinges munkatársa felkeresett egy olyan ajánlattal, hogy most 30ezerért kaphatok iphone 3gs típusú telefont, csak alá kell írnom 2 év hűséget és 1 internetes szolgáltatást igyénybe  kell vennem érte, amit most fél évig fél áron kaphatok meg. Ez pénteken volt, időt kértem az eladó hölgytől, hogy gondolkozhassak. Hétfőn végülis vásárlásra adtam a fejem (én hülye), le is tisztáztuk, 2 hét és jön a telefon futárral. 3 hét után elkezdtem türelmetlenebb lenni, akkor megnyugtattak, hogy nem sokára jön a telefon és mivel kellemetlenség ért, jóváírnak 1000 ft-t a számlámon, ezt akkor el is fogadtam, gondoltam, milyen kedves gesztus 1 hét késésért. 1 hét múlva újra felkerestem az ügyfélszolgálatot, ekkor már e-mailben, azonban erre csak egy személytelen "kérjük további türelmét" üzenetet kaptam. Majd az ezt követő 2-3 e-mail-re szintén. 1 hónappal a rendelés után felhívtam a 1270-et és lemondtam a rendelést.

Ez azonban csak a kezdet volt. 1 hónappal a lemondás után 4 sms-t kaptam a vodafone-tól 10 percen belül, miszerint sikeresen meghosszabbították hűségidőmet és sikeresen bekapcsoltak egy szolgáltatást. Ekkor azonnal hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi történt, ott közölték, hogy 2013ig van hűségidőm - ennek nagyon megörültem, mert már 1 éve le volt járva :) - na mindegy, mondtam, hogy ez tévedés, ők sűrű elnézések közepette "sztornózták". Köszi.

2-3 héten belül kaptam meg az aktuális havi számlát, amiben a még április elején rendelt telefon mellé járó szolgáltatás is benne volt, amit már kétszer lemondtam. Ügyfélszolgálat újra, vodafone: hú elnézést, de én megrendeltem a szolgáltatást és elfogadtam amúgyis 1000 ft 'jópofi' pénzt. Erre azzal kellett reagálnom, hogy már kétszer lemondtam mindent, ami április elején történt és a legutóbbi telefonhívásomat feléjük rögzítettem is, szóval bizonyítani is tudom, hogy ők beismerték a tévedést. Ekkor kis türelmet kért, majd a fantasztikus ügyfélszolgálatos zenéjük után elnézést kért (ha annyi ezresem lenne, ahány elnézés....), közölte, hogy nem jutott el az illetékes osztályra a kérésem és hogy a számlapanasz megtörtént, max 2 hét és minden rendezve lesz.

Ma telt le a 2 hét (11-07-07) és mellesleg 1 hete is hívtam őket emlékeztetni, akkor még mindig 2013-ig voltam hűséges vodás. Az akkori munkatárs megnyugtatott, hogy amint kész a számla, értesít. Így higyjen az ember a szép ígéreteknek. Szerintetek mit tegyek? Ajánlott levél a vodafone-nak (hátha valami nagyobb beosztású munkatárs olvassa el) vagy fogyasztóvédelem (vagy 2013-ban váltsak szolgáltatót (-: )? Ha 1-2 idő intervallum nem stimmel, azért bocsi, emlékezetből írtam.

Üdvözlettel,
Gábor

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

.lll. 2011.07.08. 12:14:47

mijafaszom az a 3gé?

ertestel 2011.07.08. 12:16:27

Én lehet hogy megemlíteném a fogyasztóvédelmet...

_____________ 2011.07.08. 12:16:57

A hetvenes feliratú szopóálarc, kedves posztoló viselje egészséggel.

Rosszindulatú Vászka 2011.07.08. 12:19:42

És mi volt az ügyintéző neve pozíciója?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.08. 12:25:19

Én azért jelezném a problémát az erkőcsrendészetnek is!

zsiráffff (törölt) 2011.07.08. 12:27:10

előfizetéses telefont sose. 50-ért már van független androidos teflon és soha senki nem izélget.az ájfón meg b***s.

cicmen (törölt) 2011.07.08. 12:38:15

Nekem a Vodkafon jött be! Ti. megiszok egy kis vodkát és dumálok, amennyit csak bírok! :)))))

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.08. 12:41:27

@Rosszindulatú Vászka:
Hát ha az erdésznek nem is, de a faszállítóknak mindenféleképpen.

ZowW (törölt) 2011.07.08. 12:42:58

Én 6 éve vagyok T-Mobilos. A sok itteni szidással ellentétben nekem soha nem volt semmi bajom velük. Sőt. Volt, hogy hajnali 4-kor kapcsoltak be nekem egy kedvezményt, mert éppen akkor jutott eszembe.
T-s iPhone 4-em van. Meg vagyok elégedve a készülékkel és a szolgáltatással is.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2011.07.08. 12:45:36

Aki telefonon néz tv-t, az egyéb aljasságokra is képes!

asdf 2011.07.08. 12:51:56

Nem ajanlott level. Tertivevenyes.

P75 2011.07.08. 13:10:01

Nem Fogyasztóvédelem, hanem Hírközlési Főfelügyelet. Mindenképp vond be őket.

Tomasz_a_gozmozdony 2011.07.08. 13:12:17

Nem fizeted be a szamlakat. Ha pofaznak, emlekezteted oket arra a jelentektelennek tuno kis nuanszra, hogy te azert szerzodtel (volna) veluk ket evre mert kaptal (volna) egy szifont.
Ha az aldiban vettel volna szifont, akkor ket evet sem kellett volna alairnod. Igaz az nem 3g, hanem csak 2l.

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2011.07.08. 13:18:44

@Tomasz_a_gozmozdony: Már nem muszáj az Aldiban venni, Kínából is rendelhető iSzon, iSzkanik és egyéb nevekkel. :D

cicmen (törölt) 2011.07.08. 13:22:37

@atpijkamo: Így higyjen az ember amúgyis.

Még jó, hogy mi macskák vagyunk! (mondjuk te néha kutyának adod ki magad!)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2011.07.08. 13:28:30

Két tehén legel.
- Hallottál a szarvasmarhák szivacsos agysorvadásáról?
- Hmmm, ... szar ügy. Még jó, hogy mi pingvinek vagyunk!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2011.07.08. 13:31:31

Azert az felelmetes, hogy mindig csak a gond van iPhone-ok korul, megis minden majom erre vagyik. Boldog ember nem ahitja az ajfont! Alapvetes.

vazsmegyeigerdezsház · http://studiosmaragd.hu/ 2011.07.08. 15:16:35

Szerintem vidd el oket a mongolba, ott nagyon fasza minden.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.07.08. 15:30:12

A Vodafone egy nagy multi cég. Magyarországon csak a leányvállalata létezik "Vodkafon" néven. A név pedig kötelez, azaz józanul gondolkodó ügyintézőt ne keress náluk!

EZ FONTOSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(by EDE)

Papundekli 2011.07.08. 15:37:28

ÁSZF-ben mi van? Az a te barátod most 'deer' poszter.

Easyke (törölt) 2011.07.08. 19:19:25

Még egyszer elmondom lassan, tagoltan: VODAFONE-t S.O.H.A!!!!

2011.07.09. 00:07:43

Menj be személyesen és bassz az asztalra.

Megdobbent 2011.07.09. 01:46:29

@Pörög a lufi: szerintem baszik o igy is az asztalra.

Egyebirant pedig igy ne higgyen az ember vodafonnak. Jaja, ket gyevel az igazan vagany.

varázsceruza 2011.07.09. 09:18:43

Én is szívtam velük, mert nem azt a készüléket kaptam, amit kértem. Pontosabban nem azt tudta, amit írtak. Az ügyfélszolgálat nem válaszolt, majd azzal jöttek, hogy én nem szóltam időben. Egy-egy levélre mindig heteket kellett várnom, a válasz örökké ugyanaz volt, ők márpedig nem tudnak mit tenni, úgyhogy én nagyon egyszerűen megoldottam. Írtam egy emilt az NHH-nak és a fogyasztóvédelemnek, mindkét helyen kértem az ügy kivizsgálását, és mindegyiknél bekopiztam a voda ügyfélszolgálatát is. Két napon belül kaparták az ajtómat, hogy ők nagyon szeretnének kompenzálni, és minden úgy lesz, ahogy akarom. Úgy lett. VIsszavontam a bejelentéseket. DE ez 5 heti nyűglődés után. Úgyhogy levelezést összegyűjt, egybe rak, NHH és fogyvéd felé emil, voda kopiban, aztán meglátod.

nezavarjmasokat 2011.07.09. 14:33:08

Hogy mit tegyél? Sürgősen felejtsd el ezt a lehúzós, gennyes bandát (Lásd anno 148-szoros GPRS áremelés!!!) és ha legközelebb egy biznickurva (=telemarketinges) felhív, csak annyit mondj neki: "Anyádat a ravatalon!"

Bombadil Toma · http://tomakonyha.blogspot.com/ 2011.07.09. 18:27:42

@Kellemes Zérókomponista: neked ebből az jött le, hogy a iphone-okkal van a baj és nem a szolgáltatóval? gratulálok!:D

cupra 2011.07.09. 20:32:36

Sziasztok !
VIGYÁZAT !!

Én a TELENORral szívtam meg a napokban .
A hűség nélküli előfizetésemhez két feltöltő kártyás ingyenes beszélgetős "családi kedvezmény" járt .
Múlt hét végéig. Mikor is sms-ben közölték , persze pénteken /MINDEN CSALÁDI KEDVEZMÉNYESSEL karöltve/és kész helyzet elé állítva , h megszűnt . Ok . Első 1220as reklamálásra, ami 3 nap múlva sikerült persze , közölte az ügyintéző , h 900 ft/ feltöltősért /kb/ folytathatom a családi kedv-t.
Elfogadtam .
Erre közli még , h FÁJDALOM DÍJKÉNT !!!, felajánl havi 25 perc hálózaton belüli ingyenes lebeszélhetőséget egy v két évre .Mondom : - Persze , inkább tovább , kettőre.
Majd közli még , h az új családi csomagos szerződést futár hozza ki . Ok - várni fogom .
Futár csenget , mondja, írjam alá a csomagot .Aláírom és nem elolvasom persze.
Felbontás , persze a futár után kb.10 perccel és látom , h KÉT ÉV HŰSÉGET akasztottak rám - a mocsk.k.
Reklamálás többször is 1220on, mire közlik, visszahallgatták és az első reklamálásom, kiírt vázlata alapján kiderült, h tudomásom volt róla, mit írok alá .
Már bocsánat , de MIÉRT HAZUDNÉK ? REKLAMÁLÁSKOR , A RÉSZEMRE FELAJÁNLOTT FÁJDALOMDÍJKÉNT !! ELFOGADNÉK KÉT ÉV HŰSÉGET / ami eddig nem is volt/ ?
/S MÉG TELEFON SE JÁR HOZZÁ ? /

Üdv.

/ 50 ezerért azért visszamondják - köszi /

A country full of aliens · http://angliavagyamitakartok.blog.hu/ 2011.07.09. 22:51:15

Magyarországon mobiltelefont csak az ukránoktól!

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2011.07.10. 00:44:58

@cupra: Nézz utána a "távollévők között kötött szerződések", vagy valami hasonlónak a neten, vagy bármilyen egyéb jogtárban!
Simán fel lehet mondani, mivel időben vagy, mert elkezdted a felmondást a betelefonálással. Náluk megvan a hangfelvétel. Mondjuk az szerencsésebb lett volna, ha Te is felveszed, én már minden hivatalos telefonon történő ügyintézésről hangfelvételt készítek saját magamnak. De ha nem készítettél hangfelvételt, akkor is az ezzel való kaumuzásos fenyegetőzés általában beválik:)

Balint Gyuri bacsi 2011.07.10. 15:42:24

a feltoltokartyas telefon nem jo?

Andris2009 2011.07.10. 15:52:10

Én a helyedben írnék egy nagol nyelvű mail-t vagy ha sok pénzem lenne akkor levelet, az angol anyacégnek... talán utána járnának, miért járatja le a nemzetközi márkát évek óta a magyar leányvállalat...

j311 2011.07.11. 11:22:06

Nem ajánlott, hanem tértivevényes levél a vodának és az NHH-nak.

Szolgáltatóval problémát csak és kizárólag papír alapú tértivevényes levélben.
Ha felhívnak a probléma rendezésével, akkor írásban kérni a válasz, nem meghallgatni telefonon.

dr nmate 2011.07.12. 11:06:08

Kínából Pofon néven hozzák...

Borcsika 2011.08.19. 08:03:52

A halálom: reklamálok, ŐK visszahallgatják a beszélgetést, közlik sajnálattal, hogy ÉN vagyok a hülye, és amikor kérem, hogy akkor most hallgassuk vssza EGYÜTT, arra sajnos a szabályzat nem ad lehetőséget. Elmehetnek a .....

2012.03.27. 22:14:47

Megszűnt a több évtizedes munkahelyem.
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:

kmdholding.com/hub3p3a
süti beállítások módosítása