Tetõfokára hágott a szarosszaloncukor-botrány, illetve a nagy magyar csokkerség körtánca, amit egy olvasónk nem bírt tovább szó nélkül.
Miután kiderült, hogy Baranyában fertõzött szaloncukrot találtak, rögtön elkezdtünk aggódni, plána akkor, amikor azt is hozzátették, hogy a kálciumos, gyerekeknek szoló fajtáról van szó. Nekünk van ilyen 24-én vettünk az egyik pécsi hiperben. Márka: egy magyar fiúnév... Másnap jött a hír, nem okoz nagy gondot, csak egy kis hányást, és különben is blokk(!!!) ellenében visszaveszik a fertõzött cukrot...DE!! nem tudom ki figyelt fel arra, hogy a nevét nem árulták el, nehogy a cég beperelje õket! Értjük ugye?!
Tamás aranyos története egy Opel-szervizzel kapcsolatban, akik kiderítették, hogy ugyan garanciális a probléma, de amire bevitte a kocsit a garancia már lejárt.
2003. december 18-án vettünk egy Opel Astra Caravant az egyik budapesti márkakereskedésnél, ahol szerviz is van egyben. 2005 december elején a benzin elkezdett darabos leni, egy nálamnál jobban hozzáértõ azt mondta, AGR szeleppel lesz a baj. Nosza felhívtam a szervízt, hogy ilyen eset van, és ugye még garanciális. Megnyugtattak, hogy igen.
Megkésve bár, de a nép elé vetjük Krisztina karácsonyi kanosszajárását, amibõl kiderül, milyen nehéz 2005 végen egy egyszerûnek tûnõ családi naptárt készíttetni.
Elindultam egy bevásáróközpontba délelõtt a kétéves kislányommal, és a róla készült, pen drive-ra kimentett 12 darab fotóval együtt, hogy a dédimamának egy 2006-os naptárt készíttessek. Három fotólaborban jártam, ahol már nem vállalták, csak januárra az elkészítését, kérdésemre, hogy esetleg egy kis felárral meg lehet-e oldani, hogy beférjek még a karácsony elõtti ÖT munkanapba az volt a válasz, hogy "hamarabb kellett volna erre gondolnom...".
Andreának új volt, hogy az állam úgynevezett általános forgalmi adóval sújtja a kereskedelmi forgalomban lévõ termékeket, így az EU-n kívülrõl, postán érkezõ cuccokat is.
A Magyar Állam az utolsó lóbõrt is lehuzza polgárairól, ez már biztos. Négy éve élek az USA-ban, Karácsony alkalmával apukámat akartam meglepni digitális fényképezõgéppel. Meg is vettem, be is csomagoltam, fel is adtam még november 25-én, bizván, hogy a fa alatt majd ott lesz. Nem volt ott. Egészen a mai napig se hire se hamva, már-már keresztet is vetettem rá, de ma kaptam egy hivást, kaptak egy levelet róla. A MagyarEnyveskezûPosta, megkimélt minket (bár lehet, hogy csak a biztositás volt visszatartó erõ), de szintén ilyen Állam már nem. Levél, hogy Apám fizessen 11 ezer forint ÁFÁ-t, akkor átveheti.
András tegnapi tescos élményei szöges ellentétben állnak az Index mai cikkével. "Bosszankodás lehet viszont a cserébõl a nagy áruházakban, ahol ilyentájt a fogyasztók szinte megrohamozzák az ügyfélszolgálatot, és hosszan kell sorban állni. A Tesco például ilyenkor külön szabályt vezet be a kiszolgálás gyorsítása érdekében - mondta Danks Emese, az üzletlánc szóvivõje". - Index, 2005.12.28.
A szóvivõ bizonyára nem látogatott ki tegnap a budaörsi Tesco ügyfélszolgálatára. Jól tette, mert nem hitte volna el, ami ott történik. Ha látta volna, méltán feltételezi, hogy biztos csak álmodik, és még a karácsonyi gazdaságos étkezési sütõhal feküdte meg a gyomrát...