A szuperkörnyezettudatos Treehuggeren találtuk ezt a csinos gépet, ami azt bizonyítja, hogy ahol adnak a dolgok kinézetére, ott még a szennyben is dizájntárgyak turkálnak.
A szuperkörnyezettudatos Treehuggeren találtuk ezt a csinos gépet, ami azt bizonyítja, hogy ahol adnak a dolgok kinézetére, ott még a szennyben is dizájntárgyak turkálnak.
Valahogy errefelé még mindig nem egyértelmû, hogy ha vki évek óta milliókat hagyott egy cégnél, azt nem szivatjuk meg, mert akkor lehet, hogy további milliókat fog befizetni. Csaba a UPC Direct elõfizetésének havidíját sérelmezte, ami új belépõknél jóval olcsóbb:
Mióta a DigiTv híre eljutott kis hazánkba, egyre sûrûbben látni a tv-ben a konkurens UPC Direct reklámjait. Mivel anno az UPC nem volt hajlandó kis házamig a kábelt elhozni, én is a Direct-et választottam és immár 2,5 éve rendesen fizetem az inflációt meghaladó áremelésekkel módosított havi díjakat. Most 5 290 Ft szerepelt a csekken. Az új belépõket 3 990 forintos akciós díjakkal csábítják. Nem tartok korrektnek a régi elõfizetõkkel szemben, mivel õk már évek óta hûségesen fizetik a szolgáltatás díját.
Az érzékek mókás összezavarodása miatt feltétlenül javasoljuk, hogy próbálja ki a Pepsi különkiadását, a foci-vb alkalmából piacra dobott Pepsi Goldot, ami nem más, mint egy virtigli szõke kóla, a kifejezés összes értelmében. Egészen tarkóbizsergetõ érzés beleinni valamibe, amirõl tudjuk, hogy mi, de más színe van, ezért más ízt érzünk, miközben érezzük, hogy ez csak egy érzés. No de jobb-e, ha csak úgy érzem, hogy fáj?
A sólyomszemû vevõ észrevette, hogy a Spar átcímkézte a szalonnát, mire a boltvezetõ adott harminc százalék kedvezményt. A Homár tapsol.
Ez már igazán tetszik egy zsírszalonnával a legritkább esetben táplálkozó rákfélének is. Ügyes olvasónk, Dia, észrevette, hogy a Spar megint elkövette a jellegzetes szupermarketbûnt. Az április hatodikán csomagolt mangalica-, avagy kedvenc Üllés-környéki szavunkkal bodrimalac-szalonnára két héttel késõbb egy huszadikai csomagolást jelzõ, második címkét ragasztottak. És itt jön a csavar: Dia heccbõl ötven százalék árengedményt kért a turpisságért, mire a boltvezetõ... Részletek hajtás után:
Akkor találtunk egy jó célpontot az ebay-en: egyelõre potom öt és fél fonton áll egy hatvanas évekbeli brit plasztiklámpa. Robert Welch tervezte a félgömbbe rejtett fénytojást.
Tényleg nem olcsó csalogatásból mondjuk, hogy csak az kattintson tovább, aki végig bír hallgatni egy rakás nagyon undorító szöveget. A legjobb reklámmûfaj a pornómarketing. Primitív, ugyanakkor õszinte, de ne is ragozzuk tovább, íme a pozitív példa, az egyébként mélyen elítélendõ filmeket árusító smsfilm.hu oldalról. Csak kérges lelkû 18-on felülieknek!
Nem akarunk lázítani, hiszen mi is járunk autóval meg robogóval, a gyerekekkel (egy elõl, egy hátul) nehezített bringáról nem is beszélve, de az nagyon tetszik, hogy az elégedetlen fogyasztók végre a megadugóképzéstõl sem riadnak vissza, ha arról van szó. Márpedig ezúttal úgy tûnik, tényleg arról van szó, merthogy az Andrássy út és a Bajcsy-Zsilinszky keresztezõdésében megalázóan rövid ideig zöld a lámpa. A Radikális Gyalogosok májusban lecsapnak és óriás felfordulást okoznak. Részletek lent:
A "hogyan csokkerizálódjunk különös nehézségek árán"-verseny dobogós lehetõségét kínálja most a Meki. Szeretne részese lenni egy világkörüli kampánynak, amiben egyedül Önnek nem fizetnek? Altesti bizsergést érez, ha Barcelona/Tokio/ Kiskunfélegyháza szemeteseibõl tekinthet a csövesekre? Varnus Xavér trillázik a gerincén, ha az Ön pattanásos fején röhög a fejlõdõ világ? Nincs más hátra, kattincson a sajtóközleményért vagy elszalasztja az atomkor ajánlatát!