Elõször azt hittük, megint újra megkaptunk egy régi levelet, az alanti vincseszteres sztori ugyanis egy 2005-ös dátummal indul. A végére kiderül, hogy tökre nem: tényleg hét hónapja szív az ügyfél, akinek mindig tönkremegy az egyik vincsesztere. Plusz pikantéria, hogy ezúttal nem hozzánk hasonló mezei lúzer a Naiv Ügyfél, hanem „M.o. legnagyobb vállalatának leányvállalata”. Lássuk a szopógépet alant!
Ma V. történetébõl okulhat az, aki bármennyire is bízik az erõszakszervezetekben. Olvasónk visszapillantó tükrét letörte egy motoros, majd elporzott a helyszínrõl, de V. megjegyezte a rendszámát, majd elment feljelentést tenni. Csakhogy foci-vb idején feljelenteni az olyasmi, mint Kongóig zarándokolni a rejtõzködõ életet élõ hegyi gorilla hímtagjáért. Hogy miért? Alant a levél.
A Homárt elbûvölte a minimalista bioromantika, amit a japán Nendo tervezõcég mûvel. Zseniális lámpájuk, a Hanabi ugyanis úgy nyílik és csukódik, mint egy eleven bimbó, vagyis inkább egy kifejlett virág.
Pirul a páncélzatunk, de persze a vébé miatt posztolunk ilyen keveset. Gurgulázik már rendesen tõle az érzékeny nyeles szemünk. Ebben az állapotban ért minket Gy. világbajnoki fotója.
A Homár régi távkedvence a brooklyni Salvor dizájner cég, az állatos párnák világbajnok tervezõje. A designsponge-on olvastuk, hogy új állatok ugráltak, másztak és röpültek be a kollekcióba.