Nehéz lehet most Csányi Sándornak lenni, a Homár őszintén együttérez. Bár nem feltétlenül osztja a visszaállamosítási bankmentő terveket, talán még mindig jobb az egész országra verni a balhét, mint a bank ártatlan ügyfeleire. KN hitelkártyatulajdonosként eredendően bűnös, arról viszont nem tehetett, hogy havi fizetendő összegének lekerekítésére nem készítették fel a számítógépes rendszert. Az 1 forintos lekerekítésből tartozás lett, a tartozásból 5854 forint kamat. Érdekes módon a válság másik magyar kulcsszereplője a MOL hasonló trükkökkel próbálkozott a napokban.
Azért döntöttem amellett, hogy megírom az OTP-nek az AMEX Blue termékével kapcsolatos legutóbbi sztorimat, mert már nem ez az első visszásság, amivel találkozom. Elöljáróban annyit, hogy a hitelkártyát ún. tudatos fogyasztóként használom, nem célom, hogy a borzasztó magas kamatok mellett hitelt vegyek fel, ezért az előírt kamatmentes periódus végén mindig akkurátusan visszafizetem a felhasznált hitelkeretemet. A hitelkártyára szállodafoglalások biztosításához, internetes vásárlások lebonyolításához volt szükségem tehát, nem kölcsönt kívántam felvenni. Tisztában vagyok a "játékszabályokkal" is, így tehát még csak nem is arról van szó, hogy nem olvastam el az apróbetűt. Ugyanakkor legutóbbi számlakivonatom mégis tartogatott meglepetéseket: