Tpapa majd 3 hónapja vár egy garanciális hiba kijavítására, de a Media Markt rendíthetetlenül hárít. Szerinte valami történhetett a hangfallal, ugyanis az ügyfélszolgálat ajándékutalvánnyal próbálja rendezni a dolgot, amivel ő nem igazán lenne kisegítve.
Vettem egy pár Dali Concept 1 típusú hangfalat a Media Markt üzletlánc egyik (Megapark) üzletében. Ez idén (2009) februárban volt. Aztán idővel az egyikben nem szóltak szépen a magasak; ki is derült, hogy azért, mert az ezért felelős hangsugárzó egyáltalán nem szól. Mivel garanciális a készülék, nem voltam rest, visszavittem az eladás helyére, ahol be is vették, bár a papírjára rávezették, hogy karcos. (Tényleg az volt, bár csak hátul, ahol fel volt fogatva a falra. Ezt már persze nem írták rá a papírra, de nem is ez a vita tárgya.)