"Ha a légitársaság bedőlne, az a rekordáron privatizált reptér jövőjét is veszélyeztetné, és jelentősen megnehezítené és megdrágítaná az ország légi megközelítését" - mondja az Index cikk második mondatában Hardy Mihály, a Budapest Airport kommunikációs igazgatója a Malév visszaállamosítása kapcsán, de ez csak az oldal alján derül ki, mármint hogy ő mondja. Aztán persze kiderül, hogy:
„Bár igaz, hogy a Malév-desztinációk nyolcvan százalékára másik légitársaság is repül Budapestről, egy tradicionális, menetrendszerű, hálózatokba szervezett, átszállásos járatokat közlekedtető társaság helyére nem olyan egyszerű beugrani, mint egy pontszerűen közlekedő, várost csak várossal összekötő, nem hálózatba szervezett diszkonttársaságéra” – állítja Hardy. Szerinte egyébként, bár van a légitársaságoknak szabad kapacitásuk, az nem lenne elég a Malév helyének betöltésére.
Köszönjük az értékes információt. Bizonyára megállna a Föld forgásában, oszlana a gravitáció és mindannyian a jéghideg űr kebelébe röppennénk, ha a Malév nem lenne többé.