Tékozló Homár

A márkanév is csak tájékoztató jellegű az iPonnál?

2009.12.18. 13:30 | ge | 139 komment

Az online vásárlás személyes átvétellel is lehet zsákbamacska, éppen így járt Bohóchal is. Hiába szerette volna megnézni fizetés előtt a táskát, nem engedték neki, így csak utána vette észre, hogy nem azt kapta, amit várt. A Samsonite-nak rendelt noname táska a kereskedő szerint rendben van, mert a webáruházukban a kép csak tájékoztató jellegű.

Úgy döntöttem, hogy karácsonyra egyik családtagomat notebooktáskával lepem meg. Ha már táska, legyen szép, ezért esett a választásom a Samsonite-ra. Legkedvesebb keresőoldalamra bepötyögve a választott modell nevét, az elsőként kiadott találatot meglátva igencsak megörültem, hiszen ilyen alacsony árra nem is számítottam.
Olvasson tovább!

Átirányítási káosz a T-Comnál

2009.12.18. 12:36 | jackyll | 19 komment

Csak a szokásos. Elfelejtenek értesíteni tartozásról telefonban, levélben, bármiben, aztán kikapcsolják az átirányítást, aztán nem bírják vbisszakapcsolni, azt hiszik sosemvolt, ilyenek:

Történt, hogy cégünk irodáját bezártuk és lényegében egy másik cégbe olvadtunk be az idén, egy másik városban. A régi helyen (egy kis raktárat meghagytunk, maga a kft. is megmaradt) megtartottuk a telefonvonalat és telefonszámunkat. Hogy a régi ügyfelek elérhessenek, ezt a számot átirányítottuk a másik cég telefonszámára, ahol most dolgozunk. Természetesen mindenkit aki az adatbázisunkban volt, kiértesítettünk több elérhetőségen is a változásról, de erre a lépésre mindenképpen szükség volt, sokak címet, email címet változtattak, vagy a kiértesítéssel nem törődtek, a régi szám volt a mobiljukban, stb., több mint ezer emberről volt szó, képtelenség egyedileg ellenőrizni, hogy vették-e az adást, így az átirányításos megoldást nem kerülhettük el. Át is tetethettük volna a vonalat, de egyrészt rossz tapasztalatunk van ezzel korábbról, több hetes (!) csúszás kapcsán, másrészt a számlafizető nem ugyanaz lett volna, így az átirányítás tűnt az egyszerűbb megoldásnak.

Olvasson tovább!

Ismét fellángolt a feltöltőkártyás csalás

2009.12.18. 09:59 | ge | 86 komment

Jön a karácsony, kell a lé, mi is lenne jobb időszak egy jó kis feltöltőkártyás csalásra? A sztorit sokan ismerjük már, de még mindig vannak, akiket elbizonytalanít a hivatalosnak tűnő stílus és megindul a nyáluk a sokszázezer forint ígéretétől. Úgyhogy most újra elmondjuk, ne tessék bedőlni!

Ma 13.57 perckor megcsörrent az amúgy titkosított 30-as számom persze magánszámról és bemutatkozott egy "úri"ember.Ha jól emlékszem Szabó Kornél néven mutatkozott be és akövetkező mesével állt elő.A T-mobile megbízásából hív és nyertem egy 600.000 Ft-os szabad felhasználású adómentes Raiffeisen-es kártyát,amit a mai nap a futárszolgálat fog nekem kiszállítani 18.30.perckor.
Olvasson tovább!

Sé megérdemli a szakértelemre valló aranyórát

2009.12.18. 09:46 | szily | 63 komment


A karácsonyi konzumrohamban Zebulon jóvoltából pár perc önfeledt szórakozást kínálunk a megtört olvasóknak, aranyóra tematikában. Az alant olvasható szórólap csodálatos olvasmány, hiszen maga a termék is az: egy speciálisan a Szombathely melletti apró falucska lakóinak szánt arany - na jó, a lapján aranyozott szélű képet viselő - falióra, ami -- De nem lövök le egyetlen fordulatot sem, tessék elolvasni Zebulon levelét, majd az eredeti mesterművet. "Egyszerűen azért, mert Sé megérdemli."

Olvasson tovább!

Akinek sorozatban kamuzott a DHL

2009.12.18. 09:21 | szily | 72 komment

Bizonyos szempontból azoknak a szolgáltató cégeknek rosszabb, amelyek általában jó szolgáltatást nyújtanak, mert náluk sokkal feltűnőbb, ha hibáznak. Ha a Magyar Postával küldetek el egy csomagot, akkor például igazi kellemes meglepetés az is, ha nem lopják el a cuccaimat. Ennek a fényében csalódott óriásit a DHL-ben egykori rendszergazdánk, tr, aki majdnem egy hét alatt tudta csak kiragadni a csomagját a DHL karmaiból. A gyorspostások közben egyetlen levelére sem válaszoltak, és sorozatban hazudoztak neki. Vesszőfutás alant.

Olvasson tovább!

Rettenetes tengeri lény az intersparos tőkehalmáj-konzervben

2009.12.17. 13:35 | szily | 310 komment


Végre! Mindig is szerettem volna, ha valaki nem unalmas csikkeket, legyeket, csavarokat meg hasonlóan fád cuccokat találna konzervben, hanem valaki tényleg izgalmasat. Landornak kijutott a jóból, párja ugyanis - velőtráző sikollyal - egy azonosítatlan rákszerű miniszörnyeteget talált a békésen heverő tőhehalmáj-darabok között. Én zokogva borultam volna a rokonom megfőtt holttestére, Landorék nem így tettek, hanem fotózni kezdtek. Kaland alant:

Olvasson tovább!

Éjjel indul vadászni a közterület-felügyelő

2009.12.17. 11:08 | szily | 102 komment

György megállt a néptelen, jeges belvárosi utcában, hogy a lánya beszállhasson a kocsijába, mire hirtelen lefényképezte a jó reflexű közterületes. György szerint ez nem más, mint kiszúrás. Jó reggelt György! Ezúton tájékoztatjuk, hogy a közterület-felügyelők rosszul fizetett, cserébe a lakosság által megvetett, mindamellett értelmetlen munkát végeznek, ami természetesen frusztrálja őket. Ezt a tehetetlen érzést gyakran vezetik le "ha én mindig szopok legalább neked is legyen rossz"-alapon az Önéhez hasonló akciókkal. Pár másodperces, de nyilván nagyon drága kaland alant:

Olvasson tovább!

Lejárt párizsit és kolbászt kínál a CBA Príma

2009.12.17. 09:32 | ge | 76 komment

Évtizedekkel ezelőtt hallottam egy közértestől azt a trükköt, hogy a lejárt párizsit ecetes vízbe áztatják, mert attól visszanyeri a színét és megint eladhatónak látszik. A következő sztoriban ez nem hangzik el, de biztos hasonlóan hekkelték meg a 40 napja lejárt párizsit, hiszen az nem volt se zöld, se büdös. A kolbászon meg elég csak a dátumot változtatni, az sokat kibír. Mindezt a CBA Príma boltjában.

Eddig nem értettem, hogy a hazai üzletlánc XII. kerületi élelmiszerboltjában vásárolt felvágottak miért néznek rám oly’ szomorúan már másnap reggel, de az alábbi eset sok mindent megmagyaráz.
Olvasson tovább!

Külföldről érkezik hozzánk a szegedi halászlékocka

2009.12.17. 07:45 | ge | 49 komment

 

Karácsony közeledtével rákeményítünk a pikkelyes vonalra, pláne hogy Kopoltyú nevű olvasónk küldte ezeket a sokkoló képeket a Knorr szegedi halászlékockájáról. Őt meglepte, hogy az egyik Olaszországból, a másik Portugáliából származik, de nyilván mindegy hogy hol gyártják, ugyanazok az ízfokozók kerülnek bele országhatártól függetlenül. Házi szakemberünk véleménye egyébként erről a termékről várható volt: ő maga még sosem nyúlt ilyesmihez, de megérti, ha valaki nem képes enélkül halászlevet főzni.

Olvasson tovább!