A jó vendég ott marad, ahova teszik:
A mellékelt képet a szegedi Napfényfürdő Aquapolisban készítettem tegnap. Vendégmarasztalás a javából!
Üdvözöl: Kix
A jó vendég ott marad, ahova teszik:
A mellékelt képet a szegedi Napfényfürdő Aquapolisban készítettem tegnap. Vendégmarasztalás a javából!
Üdvözöl: Kix
A hétfői híreket megelőzve küldte el nekünk Zoli az idős rokonával történt esetet, akitől magukat CIB-esnek kiadó szélhámosok sikerrel csaltak ki nyolcszázerer forintot, nem is egyszerű módon: banki összeomlást hazudva elkísérték egy fiókba, utána szegény néni saját kezüleg adta át neki a megtakarított pénzét. Akinél esetleg szintén bepróbálkoznának, az mindenképp vágja jól pofán őket.
Egy országos napilap hétfői száma foglalkozik majd a történtekkel, de addig is szeretnénk a családban történt esetre felhívni az online közösség figyelmét. A károsult nyolcvanas évei végén járó - egyébként kitűnő szellemi frissességnek örvendő, de túl jóhiszemű - nyugdíjas hölgy, ezért tisztelettel kérem a kommentelőktől az obligát fikázás mellőzését. A posztolót lehet nyugodtan...
Döbbenten olvastam Zsolt levelét, ugyanis sohasem kerültem olyan helyzetbe, hogy megmaradjon okmánybélyegem, így el sem tudtam volna képzelni, hogy az ilyesmit nem váltják vissza ott, ahol vettem. Zsolt szerint olyannyira nem, hogy elképesztő procedúrát kell végigcsinálnia annak, aki mégis visszaváltaná. Ennél az is okosabbnak tűnik, ha online megpróbáljuk eladni kis veszteséggel.
Klasszikus műfaj a Homáron a lehúzós tévévetélkedők, illetve a megoldhatatlan feladványaik ostorozása. A legnépszerűbb ilyen poszt a Féllábú ügyfél a lehúzós tévévetélkedőben című volt. Most Té Rolandinho, a Napi Borzasztó Szóvicc blog középpályás sztárja bukott ki. Bár a Naiv Ügyfél nem vette fel az ATV-n adott műsort, és screenshotot sem csinált, én sok hónapja tartó online levelezésünk alapján egészen biztos vagyok benne, hogy korrektül írta le az összeadandó számokat. Kizsebelőgyanús sztori alant.
Egy nemlétező hitelkártya nemlétező tartozásai miatt a Budapest Bank szépen önállóan elkezdett pénzt levonogatni ladista számlájáról, aki csak pislogott mint az átvágott naiv ügyfél legszebb mintapéldánya.
Kezdeném a múlttal: a kétezres évek elején volt egy Budapest Bankos hitelkártyám, amit 2006 tavaszán (pontos hónapra nem emlékszem) egy az egyben kifizettem, majd befizetés helyén rögtön kértem is a hitelkártya megszüntetését. A kártya -annak rendje és módja szerint- meg is lett szüntetve, aláírtam mindent. boldog voltam: megszabadultam végre ettől a xxxxtól. Azóta még köszönőviszonyban sem voltam a nevezett bankkal.
Szintet lépünk, a nyakörvbalhé után most itt egy GPS tok, ami 980 Ft-on indult, de végül 1250 Ft lett belőle. Az eredeti árral már számla is készült, mégis megdrágult a termék, mire megérkezett a boltba és Zirowe megvette volna.
Május 9-én sikerült végre eladnom régi gps-emet és lecserélnem egy újabb típusra, úgy, hogy nem kellett rá sokat költenem. Gondoltam veszek hozzá egy eredeti tokot, hogy ne karcolódjon, mivel sokáig szeretném használni, és az előző is eléggé ramatyul nézett ki már a végén a sok használattól és azért, mert nem tartottam tokban.
László jó fej akart lenni a Digivel, de a végén örülhetett, hogy nem csapták fejbe egy ridiküllel. Emberünk annyit akart megkérdezni, hogy a bevállalt 30 naphoz képet nem tudják-e egy héten belül bekötni az internetet, mert hónapokra külföldre kell utaznia, és akkor már nem fogja tudni beengedni a szerelőket. Bár el sem tudom képzelni, mi a túrónak akart ilyen értelmetlenséget, mármint hónapokig fizetni egy ki nem használt szolgáltatást, de ez legyen László baja. De az, hogy a digis alkalmazott reakciója egy "Ezt most vegyem fenyegetésnek?" volt, az feltétlenül bájos. Sztori alant.
Akkora szenzáció történt, hogy Ádám azonnal klaviatúrát ragadott, hogy megírja nekünk. Azt képzeljék el, hogy - bizonyítottan egy esetben ugyan - de működött a MÁV weboldalán a késéselőrejelzés. Döbbenten motyogjuk egymásnak: kinek áll ez érdekében?
Kínos, nem kínos, a Homár nyeles szemén valódi könnycseppek csillogtak, mire végignézte a fenti videót.
Mire gondolna bárki, ha csak annyit hallana, hogy egy nagy csapat utas tervez valamit egy BKV-sofőrrel? Erőszakra valószínűleg, mi másra. Egy koppenhágai busz törzsutasainak egészen más jutott az eszébe. Mukhtar buszsofőr születésnapjára meglepetésakciót szerveztek, zenével, énekléssel és műtüntetéssel. Csakazértse azzal fejezem be a posztot, hogy na, mikor lesz ilyen nálunk is. Hanem azzal, hogy minden foci vébén drukkoltam a dánoknak - akiknek remek magyar online rajongótáboruk van - de most még egy kicsivel lelkesebben fogom lengetni a söröskorsót.
Nincs kecmec, a robotok teljesen átvették az irányítást a közüzemek számlázórendszerei felett. Ki tudja, mikor állnak át másodperc alapú számlázásra?
Más fogyasztók "okulására" küldöm a csatolt számlát és a "szolgáltató" részére erre írt levelemet: "Tisztelt DFaktorház, Csatornázási Művek! Több éve rendszeresen, gyakorlatilag késedelem és hátralék felhalmozás nélkül fizetem a szolgáltatásuk után a számlákat. Ennek fényében egyszerűen - kénytelen vagyok ezeket a szavakat használni- nevetséges és szánalmas, hogy két napos fizetési késedelemért képesek Önök kemény két forint késedelmi kamatot kiszámlázni! Komolyan gondolják Önök ezt? Úgy gondolom, hogy a számla kiállításával kapcsolatos költségeik (munkabér, banki) sokkal magasabbak ennél, de ez az Önök problémája, ennek én ez után az eljárás után csak szívből örülök, itt csak az elvről van szó; könnyebb a rendszeresen fizető ügyfeleiket szívatni. Gratulálok!"