Tékozló Homár

A felszívódós porszívós

2010.06.18. 08:55 | ge | 336 komment

A porszívóügynökök új generációjának képviselői már nem csöngetnek be az otthonunkba, nem fáradnak azzal, hogy bemutassák a gépeket, de még akkor sem, ha mindezt elvárjuk tőlük. Egyszerűen leszólítanak egy plázában, elkérik az ezer forintot a próbatisztításért, aztán eltűnnek. Bár a cég létezik, Lászlóék egy hónapja nem hallottak felőlük.

Egy pláza folyosóján megállított egy hölgy, május közepe táján, hogy 1.000 Ft ellenében kitakarítják egy szőnyegünket überszuper módon, az überporszívóval, meg vegyszerrel és házhoz jönnek.
Olvasson tovább!

Rohasztott szlovák tejjel büntet az Auchan

2010.06.17. 09:57 | ge | 253 komment

A hegyekben álló akciós szlovák tej naiv ügyfelünkre is csábítólag hatott, be is pakolt a kosarába laza 18 dobozzal. Az otthoni kóstolásnál viszont kiderült: az összes rohadt, ihatatlan, romlott, borzalmas. A blokk sajnos már nem volt meg, de gondolta legalább az ügyfélszolgálat tudjon róla, hogy romlott tejet árulnak. Reggel szólt is az eladóknak, de a tej még délelőtt is kapható volt. Vajon azóta bevették?

Tegnap este szlovák Mlieko „tejet” vásároltam a madaras tescoban. Tudom két részről nem lehetek sikeres, egyrészt aki ott vásárol, az alapból kihúzta magát a sikereslistáról, és aki azt hiszi, hogy az tej amit ott vesz, az is téved. Persze én városi gyerek vagyok, nem bírom az igazi zsíros tehéntejet, már ezeken a műízű tejitalokon nőttem fel.
Olvasson tovább!

Mi az úristent ittam meg? - a Pepsi mikrobiológusa válaszol

2010.06.17. 07:55 | ge | 86 komment

Tavaly már találkoztunk egy Pepsi-kristályvíz sztorival, akkor kevésbé volt megnyugtató a végkifejlet. Most viszont egy korrekt panaszkezeléssel szépített az ügyfélszolgálat, ahová snm telefonált be, mert gyanúsan darabos volt a megivott ásványvize.

rendezvényen kaptam fel egy üvegpalackos, 0,33-as szénsavas Margitszigeti Kristályvizet, szomjamat oltandó. A szénsav mintha hibádzott volna belőle, de egyrészt ki számolja a buborékokat, másrészt nem vizsgálgattam én olyan nagyon a címkét sem, szomjas voltam, na.
Olvasson tovább!

Informatív nyugta a Vörösvári útról

2010.06.17. 00:51 | szily | 41 komment



"a minap vásároltam egy inget egy kisfiúnak, és a csatolt fájlban látható vicces nyugtát kaptam. a helyszín Budapest, Óbuda, Vörösvári út
 
üdv:
 
Hella"

Kedves Hella,

ez se rosszabb, mint a budapesti szórakozóhelyek - például a 400-é, ahová egy csomót járok - szokása, hogy a számlára csak annyit nyomtatnak, hogy "ital" vagy étel, hogy közepesen benyomva már jó nehéz legyen kiszámolni, hogy a társaságból ki mennyit fizet.

BKV-pénztárosok hamisítanak bérletet?

2010.06.16. 01:41 | szily | 510 komment

Lehet, hogy legfrissebb sztorink egy BKV-pénztárosokból álló, bérlethamisító maffia leleplezéséhez vezet majd? Nem valószínű, hiszen Alexandra elképesztő történetéből nem derülhet ki, hogy ki volt a csaló. Ami biztos, hogy olvasónkat feltartóztatták a Moszkva téri metrólejárónál azzal, hogy a Klinikák megállónál vett bérletszelvénye hamis. Hihetetlennek tűnt a dolog, Alexandra rendőrt is hívott, a szelvényt lefoglalták, rendesen megvizsgálták. Kiderült, hogy egy eredeti bérleten az érvényességi időt változtatták meg két alkalommal. Ez hiába csak mikroszkópos vizsgálattal derült ki, olvasónk ellen magánokirat hamisítás miatt vádat emelnek, mert nem vette észre a hamisítást. Elképesztő fordulatok a hajtás után:

Olvasson tovább!

Egy egyszerű kis költői spam

2010.06.16. 00:36 | szily | 23 komment

Eszpee a hónap spamjának nevezte, pedig nincs benne semmi különös, naponta tucatnyi ilyen fordítógépes terméket kap mindenki. De ha beleolvasunk, tényleg erős az atmoszférája, főleg az elejének, kicsit mint az orszlánkörmeit próbálgató, fiatal Juhász Gyula.

---------- Forwarded message ----------
From: Mr Daryl Morgan <darylloanfinancialhome@gmail.com>
Date: 2010/6/15
Subject:
To:

Ön még keres egy legit hitel? Fáradt Keresek kölcsönök és jelzáloghitelek? Jártál fordult le a bankok? Te is csalás után? Akkor a pénzügyi traumát több mint ajánlunk Hitelek $ 3,000.00 min. a $ 40,000,000.0
Max.at 3%-os kamatot rate.We tanúsított és megbízható. segítünk a pénzügyi támogatást. ha az érdekelt nem kap vissza velünk a hitelfelvevők adatait.

Az alábbiakban néhány, a részleteket is meg kell kezdeni feldolgozását kölcsön:
               Töltse ki az alábbi információkat.

Teljes név :__________________________
Nem: (Férfi / Nő )___________________
Családi állapot :__________________
Életkor :______________________
Hitel szükséges összeget :____________
Hitel célja :_______________________
Javaslatot Hitel Term Időtartam :____________
Foglalkozás :______________________
Havi jövedelem :____________________
Ország :_______________________
Állam / tartomány :______________________
Lakcím :______________________
telefon :_________________________

 

Telenor: a név változott, a szívatás maradt

2010.06.15. 12:29 | jackyll | 155 komment

A cég névváltása miatt az eredeti levél Pannonja Telenorra cserélődött, ezen a néven még úgysem volt panasz. A jelenség amúgy teljesen hagyományosan pannonos: külföldön letiltják az előfizetést, ha a roamingdíjak miatt megnövekedett számlát nem fizeti be 24 órán belül. VZ az izlandi vulkán miatt akadt el hazafelé hétvégén, így nyilván esélye sem volt. Minthogy a Homár fennálása óta dokumentáltuk ezt a jelenséget, tisztelettel megkérdeznénk a neves multi anyacégtől, hogy minden országban megfingatják a külföldre utazó ügyfeleiket, vagy ez egy csak egy szép magyar hagyomány, ami pillanatokon belül eltűnik a portfolióból?

Áprilisban történt az eset, amikor barátnőmmel és legjobb barátommal úgy döntöttünk, hogy New York-ba utazunk egy kis kikapcsolódásra. Azt már előre tudtam, hogy szükségem lesz a telefonom használatára, így mint jó Telenoros ügyfél, hetekkel utunk előtt személyesen és telefonon is érdeklődtem az ügyfélszolgálatokon, hogy immár 5 éve Telenoros előfizetőként milyen tennivalóm van azügyben, hogy még csak véletlenül se legyen problémám az Amerikában történő telefonhasználatból. Készségesen tájékoztattak, hogy nincs semmi teendőm, minden működni fog, csak arra ügyeljek, hogy az általuk szerződött 4 telefontársaság valamelyikének hálózatát használjam a kedvezőbb díjak miatt, illetve limittúllépés miatt sem kell aggódnom, mert mire megkapják a külföldi szolgáltatóktól az adatokat a számlázáshoz, már biztosan itthon leszek, és ne lepődjek meg, ha csak 1-2 hónap múlva jelenik meg a számlában a külföldi forgalom, és limit egyébként sincsen.

Olvasson tovább!

A svájci bicskások szeretik az ügyfeleket

2010.06.15. 10:12 | ge | 128 komment

És az ügyfelek viszontszeretik őket. Nem először találkozunk ilyen példaértékű eljárással de ez most megint megmelengette a szívünket. A Victorinox magyar képviselete 1200 Ft-ért cserélte volna ki azt a rugót, amiből végül a svájci gyártó ingyen küldött 6 db-ot.

Olvasom a homáron a Logitechkel történt pozitív élményt, és ha már homár és svájci cég, saját esetem a Victorinoxszal:

Tavalyelőtt vettem Svájcban Victorinox zsebkést, amiben tucatnyi egyéb izé mellett kisolló is van, amit idén egy ifjúsági programon egyéb olló híján elég sokat használtunk is, és ennek következtében eltört a rugója. Ez egy kb 3 centi hosszú, meghajlított fémlemezke, saccra 10 Ft-nyi tétel.

Olvasson tovább!

Az ügyfél tudta nélkül tízszeresére dráguló percdíj

2010.06.15. 08:05 | ge | 105 komment

A T-s naiv ügyfél a fájdalmas tarifaváltásról csak az aktus után 28 nappal értesült, egy papír alapú levélből. Szerinte a szogláltatója minden nyavajáról küld sms-t, csak a lényeges dolgokról nem, például arról hogy miért egy olyan előfizetési módra változtatták az addigi céges előfizetését, amiben tízszerese a percdíj az eddiginek, viszont eltűnt minden addig fizetett, külön tarifás szolgáltatás.

Ez év áprilisáig egy hitelintézet mobilbankárja voltam. Ez egy 10 forint /percdíjas előfizetéssel járt együtt. Mikor megszűnt a munkaviszonyom, a bank közölte, hogy fog intézkedni és kéri majd a T-mobiltól, hogy írják át az én előfizetésemet a halandó embereknek szánt percdíjakra. És én nyugodjak meg mert ezt majd ők ketten /bank+ T-mobil/ elintézik. Hát el is intézték. A bank ápr. 22-én jelezte a szolgáltatónak, hogy már nem vagyok a dolgozója, csak engem éppen elfelejtettek értesíteni, hogy már nem 10 forint/percért telefonálok.
Olvasson tovább!