Tékozló Homár

Másfél hónapos reakció a hasznosholmik.hu-nál

2011.09.30. 15:51 | jackyll | 171 komment

Interneten vásárolni kényelmes, mert ki sem kell mozdulni érte és 8 napon belül szó nélkül vissza lehet küldeni a cuccot. Kivéve, amikor nem. Naiv ügyfél a hasznosholmik.hu-ról rendelt ágyneműt, ám a kiszállított termék paraméterei nem egyeztek a rendeléssel, így saját pénzén visszaküldte. Ez már több mint 1,5 hónapja történt, azóta is várja a pénzt:

Július 29-én a nő kitalálta, hogy a fehér ágynemű, na az való hálószobába. Meg is találta egy online áruházban a leírás alapján teljesen megfelelő fehér  huzatot, ami 2 személyes, van benne kispárna, nagypárna, paplanhuzat, lepedő méghozzá 100%-os pamutból és mindezt összesen 6990 forintért. www.hasznosholmik.hu klikk, rendelés. Szabadság miatt csak kicsit később szállitják a terméket, semmi gond. Kicsit később meg is jött. Na és a csoda. A sima fehér ágyneműt, ami teljesen megfelelőnek hangzott a leírásban, nagy meglepetéssel szállították: egy elképesztően nagy és minden részére kiterjedő rózsahímzéssel. Ízlésesnek cseppet sem mondhatóan.

Olvasson tovább!

Töltő nélkül nem javítható a telefon?

2011.09.30. 11:50 | jackyll | 132 komment

Eszti egy érdekes anomáliával találkozott nemtudjukhol. A nemtudjukmilyenmárkájú telefonját az üzlet csak akkor hajlandó javítani, ha beviszi a töltőjét is, ami már nincs meg. A Homár ilyenről még nem hallott. Persze meghibásodhat a töltő is, de ebben a ködös esetben valószínűbb, hogy csak el akarták hajtani:

Csak a véleményetekre lennék kíváncsi: egy 3 hónapja vett garanciális telefon javításához követelheti tőlem a márkabolt a töltőt? Elhagytam és mivel a Voda nem árul töltőt, csak egy adatkábelt vettem náluk és megoldottam laptopról a dolgot. Én nem találtam a garancián és az ÁSZF-ben semmi utalást, az ő belső szabályzatuk meg finoman szólva se érdekel.. Annyira sem voltak hajlandók, hogy beküldjék a szervizbe (de ha egy bármilyen töltőt adok, akkor már igen). Természetesen írásos nyoma van...

Hamis árral számol a MÁV a neten

2011.09.30. 11:04 | jackyll | 87 komment

Milyen retardáltság már az, hogy a MÁV 26 éves kor alatti kedvezménye csak pénteken délelőtt 10 órától érvényes, nem egész nap? Bondist online rendelte meg a jegyét, ott pedig az összes járatra kedvezményes árat számolt a robot. Aztán nézett, amikor a kaller beszedett még 1500 forintot tőle:

26 év alatti kedvezménnyel igyekeztem élni a MÁV utazásomhoz, de ebben is csalódni kellett. Persze, üzletpolitikai kedvezmény, alakítsák, ahogy nekik megéri (vagyis hát nekem, adófizetőnek, bár ez itt mindegy is...), de azért legalább ne szívassanak. A 26 év alatt járó kedvezmény 33% (Az igen!...), de csak péntek 10.00 és vasárnap éjfél között vehető igénybe.

Olvasson tovább!

Kevesen láthatják az Airbust Lisztferihegyen

2011.09.30. 10:38 | jackyll | 90 komment

Ingyen szórt ajándékért aztán tényleg felesleges rinyálni, de legalábbis érdekes, hogyan sorsolták ki, ki nézheti a Budapest Airportra érkező Airbus 380-at a reptér teraszáról:

Talán kevesen tudják, de október 2.-án hazánkba látogat a világ legnagyobb utasszálító gépe az Airbus 380. Ebből az alkalomból a BA Rt. játékot szervezett, mely szerint az első 400 ember, aki kitölti a regisztrációs lapot - név, email, telefon, cím - bejuthat a 2A teraszára, és onnan figyelheti az eseményt. Nem tudni miért, a regisztrációs lap 11.47 kor - az én órám szerint - kikerült a facebook, ill. a bud.hu oldalára.

Olvasson tovább!

A Green Travel szerint nem verték át az utast

2011.09.29. 12:42 | jackyll | 201 komment

A Homár elismeri, hogy hibázott a címben, hiszen még nem pereli, csak perrel fenyegeti naiv ügyfél a Green Travel utazási irodát, amiért 5 csillagosnak foglalt török szállodájában csótány és mocsok várta. Sajnos naiv ügyfél panaszaira nem sikerült érdemben válaszolni:

A „Szakadt szálloda miatt perelik a Green Travelt” címmel közzétett írásra reagálva a Green Travel Kft. rögzíti, hogy nem megfelelő magatartás egy konkrét, folyamatban lévő panaszos, de nem peres ügy részleteinek kiragadása, csak az egyik fél megnevezése mellett arra kérni az olvasóközönséget, hogy a tények és körülmények pontos ismerete nélkül nyilatkozzanak, mi több döntsenek meghatározott témakörökben.

Olvasson tovább!

Saját garázsa előtt büntette meg a Centrum

2011.09.29. 11:10 | jackyll | 178 komment

Zoli biztosan nem fogja kifizetni azokat a parkolási bírságokat, amiket a saját garázsa előtt állva gyűjtött össze. Sajnálatos módon egyikről sem kapott mikuláscsomagos értesítést, bizonyára a környezet védelme lehetett a szempont:

Tisztelt Ügyfélszolgálat! A mai napon (2011.09.27) befáradtam az Iskola utcai ügyfélszolgálatukra, de mivel panaszomat három mondatban kellett összefoglalnom, így kérem ezt a levelet is csatolják a jegyzőkönyvhöz: *A saját garázsom előtt parkolva* - amelyet az Önök által készített képek is bizonyítanak - büntettek meg az következő időpontokban:

Olvasson tovább!

Hogyan nem költöztet Fuvar Levi

2011.09.29. 10:41 | juszka | 80 komment

Ha pontos és megbízható költöztetőt szeretnénk, semmiképpen se a Fuvar Levi szolgáltatásait vegyük igénybe - ajánlja Krisztina, akinek már egy ideje a bútorait kéne pakolásznia az új lakásban, és nem a Homárnak írogatni. Na persze, ha a fuvar szolgálat tartaná magát a megbeszéltekhez, és mondjuk a napi 24 órás műszakban nem kapcsolnák ki a telefont este 10 körül.

Szeretném felhívni mindenki figyelmét, aki hasonló lúzer módon, mint mi, bedől ennek a roppant eredeti logonak, hogy a „megbízhatóság és pontosság” a cég palettáján, még nyomokban sem lelhető fel. A ma délután 6 óra körülre ígért költöztetők még mindig nem érkeztek meg. És bárhogy is próbálom nézni este fél 10 van….

Olvasson tovább!

Reklámkatolikusok gyülekezzetek!

2011.09.28. 15:44 | jackyll | 425 komment

Akinek volt bármilyen kétsége afelől, hogy a magyar népszámlálás ebben a formában egy értelmetlen pénzkidobás, ki kell ábrándítsam. Más módszere ugyanis nem lenne Mária műmájer kormányának, hogy bebizonyítsa: a lakosság túlnyomó többsége katolikus. Minthogy nem az. Esetleg egy regisztrációhoz kötött ingyenes pápanyalással lehetne még, de azt nehéz lemenedzselni, bár a tévében jobban mutat. Ehelyett az állam a népszámlálási papírjaival együtt kézbesítette Erdő Péter katolikus érsek üzenetét, hogy minél több támogatást kaphassanak jövőre. Csudálatos egybemosódása ez mindennek, amin fel lehet kúrni az agyat. Árpi már megírta rendesen, a Homár csak arra szeretné kérni az agymosásba belefásult jó érzésű embereket, hogy lelkiismeretük szerint bármi mást írjanak a lakossági kérdőív 38. kérdésére, semminthogy katolikus.

Nem tartja ígéretét a GsmLine.hu (frissült)

2011.09.28. 14:23 | juszka | 87 komment

Sándor olcsóbban szerette volna megúszni a telefon vásárlást, ezért a netről rendelte meg új készülékét. Sajnos - ahogy az az ilyen esetekben gyakran előfordul -, a telefonhoz nem minden tartozék érkezett meg, és az ígért két éves garanciát sem tudja érvényesíteni a naiv ügyfél.

Úgy döntöttem, vásárolok egy Android rendszerű mobiltelefont. Hosszas keresgélés után eldöntöttem, hogy vásárolok egy Samsung Galaxy Ace telefont. Mivel nem vagyok a saját pénzem ellensége, interneten kerestem hol olcsóbb. Meg is találtam a GsmLine.hu céget. A sok bejegyzés szerint korrekt a cég, tehát gondoltam én is megpróbálkozom velük. Meg is rendeltem a webshopban, 48.364 Ft-ért. Felhívtak telefonon és elmagyarázták, hogy ez csak a telefon, a töltő és 1 év bolti garancia ára. Elmondta a fiatalember a telefonban, hogy ha a drágább 56 ezer forintosat választom, akkor jár még mellé egy adatkábel, egy 2 gigás memóriakártya és még 2 év Samsung garancia. Nyilván ezt választottam, mert jobban megéri. A telefont másnap hozta is a futár. Ahogy kibontottam - persze a futár közben el is ment -, nem találtam a memória kártyát. Fel is hívtam a céget, akik semmi meglepődés után, közölték, hogy feladják még aznap és hétfőn (pénteken kaptam meg a telefont) már meg is érkezik.

Olvasson tovább!

Hogyan hajtsuk el a fantomtartozásokat?

2011.09.28. 12:53 | jackyll | 52 komment

Erzsébet a Global Faktor Zrt-nél blogbarát tömörséggel vázolja, hogyan lehet megtámadni a 10 évvel ezelőtti fantomtartozásokat:

Mi PSZÁF engedéllyel rendelkező faktor és követeléskezelő társaság vagyunk. Gyanítom, hogy az OTP követelését behajtó cég nem az, mert különben tudnia kellene az elévülésről, bizonyítania kellene NEKI, hogy milyen jogcímen, milyen követelés az, amit be akar hajtani, kell, hogy csatolja a meghatalmazását erre a követelésre, amit valakinek az OTP-nél alá kellene írnia, valamint bizonyítania kell, hogy az "ADÓS"-t felszólította az OTP tíz éven keresztül és azt az ADÓS át is vette. Ezek a kifogások, mellyel meg lehet támadni a követelést.
 

süti beállítások módosítása