Kix a reggeli szendvicsnél is gazdaságosabb túróstáskát talált a Sparban:
Én is Sparban néztem ki egy szimpatikus túróst. Kettőt vettem, de úgy véltem, eggyel is simán jóllakok. Hát kettővel sem sikerült. A mellékelt kép megmondja, miért.
Kix a reggeli szendvicsnél is gazdaságosabb túróstáskát talált a Sparban:
Én is Sparban néztem ki egy szimpatikus túróst. Kettőt vettem, de úgy véltem, eggyel is simán jóllakok. Hát kettővel sem sikerült. A mellékelt kép megmondja, miért.
Gábornak elsőre nem akarták kicserélni frissen vásárolt alaplapját az A4Teamben, mert szerintük barbár szereléssel tört le egy processzortüskét, amitől az egész kuka. A szakvélemény megerősítette ezt az állapotot, de akkor sem cserélték. Az NFH nem tudott segíteni, mert cégre vásárolt. Végül ügyvéd testvére írt a cég ügyvezetőjének, és kitartó levelezéssel végül sikerült elérni, hogy visszaadják a 17 ezer forintot:
Nem szoktam pontosan nézni, hogy hány esetből jön ki pozitívan a vásárló és hánynál húzza a rövidebbet a blogon, de én szerencsére egy pozitív esetet tudnék elmesélni, amit azért nem volt egyszerű átélni. 2013. február 5.-én kezdődik a sztori, amikor is bementem a Boráros téren található A4Team üzletbe, hogy vásároljak több alkatrészt az új számítógépemhez. 1 év garanciát kaptam a termékekre ("garancia- és szállítólevél" formájában), továbbá egy ÁFA-s számlát (mert pechemre cégre vásároltam és nem magánszemélyként). Hazasiettem velük, összeszereltem a gépet, ráfeküdtem a Power gombra és semmi. Tüzetes átvizsgálás után rá kellett hogy jöjjek, hogy sajnos az alaplapon valami nem jó. Egy ismerősöm segítségét kérve másnap leellenőriztük nála is, hogy biztos az alaplappal van-e probléma, de sajnos ismét igazolódott, hogy valami ott nem jó, minden más alkatrészem tökéletesen működik.
Amikor azt hittük, hogy nincs prosztóbb a terhes külföldit pofozó villamosvezetőnél, nyilván azonnal kiderül, hogy van. Az utasokkal erőszakoskodó kalauz:
A kalauz június 6-án délután a Szihalom és Füzesabony között haladó vonaton molesztált egy 14 éves lányt. Útközben ölelgette, majd Füzesabonyban nem engedte leszállni. Áldozata hiába tiltakozott, felemelte a kezeit, az ablakhoz nyomta, és erősködött, hogy csókolja meg. A lány végül akkor tudott elmenekülni, amikor a férfi lehunyta a szemét a csókhoz. A sértett később ugyanezen az útvonalon utazott vissza aznap Szihalomra 17 óra körül. A vonaton ekkor is a feljelentett férfi volt a jegykezelő: mellé ült, átölelte, ismét csókot kért tőle, majd a lány lábai közé nyúlt, és megfogta annak nemi szervét. Egy másik utas, egy férfi lépett végül közbe, ő zavarta el a vasutast.
UPDATE 06/25: Mint az várható volt, rengeteg hasonló eset történt, ki tudja mióta.
Már mindenki tudja, hogy az állam a legrosszabb gazda (BKV, MÁV, egészségügy, oktatás, stb). Nem az a legnagyobb probléma, hogy minden mozdíthatót ellopnak és szétosztanak a rokonaik/haverjaik között, hanem hogy az ennek palástolására létrehozott PR-front a kamuluftbullshittelésen kívül mást nem képes csinálni. Bármiféle szakmai tevékenység elképzelhetetlen, és mérhetetlen bosszúságot okoz a legkisebb hasznos munkavégzés kicsikarása is. Nem csoda hát, ha egy jelszó megváltoztatása a közszférában 15-30 napot vesz igénybe:
Közismert, hogy gyakorlati példákon keresztül mindig könnyebb szemléltetni egy tevékenységet, törvényszerűséget, módszert, mint a száraz elmélettel. Még az atomfizikusok is inkább brutáldrága LHC-t építenek, mintsem hogy papír-ceruza alapon keresgéljenek Higgs-bozont, vagy a fene tudja mit. Én a magam szerény tudásával mindössze annyival tudok hozzájárulni a Nemzeti Együtt-tanulási Programhoz, hogy kis példatörténettel illusztrálom egy informatikai feladat lehetséges megoldását a csúnya kapitalista karvalytőke piacán, illetve közigazgatási környezetben is.
Probléma: elfelejtett jelszó pótlása
Megoldás a versenyszférában: Az "elfelejtett jelszó" linkre kattintva a rendszer új, véletlenszerű jelszót generál, és kiküldi a felhasználó regisztrált e-mail címére.
Alkalmankénti időszükséglet: 15-30 másodperc
Megvalósítás költségei: 1 fő programozó 1,5 órás munkájának díja
Megoldás a közszférában: A felhasználónak lehetősége van az ügyfélszolgálati információs vonalat felhívni - kizárólag munkanapokon 8-tól 17 óráig -, ahol tájékoztatást kap arról, hogy a szervezet weboldalának melyik menüpontja alatt töltheti le a "Jelszó-visszaállítási igénylőlap" -ot. Ezt kinyomtatva, a szükséges adatokkal kitöltve (megjegyzés: az űrlap nagy számban kell, hogy tartalmazzon minden olyan adatot, az adószámtól a kapcsolattartási e-mail címig, melyek kitöltése tökéletesen szükségtelen, hiszen a szervezet rendszere úgyis tartalmazza, de legalább publikus adatbázisokból is elérhetőek, mindenesetre ezzel lényegesen megnehezítjük azoknak a gaz reakciósoknak a dolgát, akik a Nemzeti Ügyintézés Rendszerének fogaskerekei közé homokot kívánnának szórni), indokolva, aláírva, bélyegezve vissza kell küldeni a szervezet számára.
A Wizzair ügyfélszolgálata szerint rendben van, ha naiv utas feladott böröndjéből szó nélkül kilopták a kiskését. Merthogy az fegyvernek látszó tárgy, és semmi ilyen nem vihető repülőgépre.
A Wizzairrel utaztam, miközben a feladott bőröndömből (nem a kézipoggyászomból!) eltűnt a zsebkésem. Bármiféle figyelmeztetés nélkül, egyszerűen ellopták belőle a csomagkezelés közben. Mikor panaszt tettem, a Wizzair egy lőfegyverekre vonatkozó szabály idézésével akart lekoptatni, ezt kifogásoló levelemre pedig egyszerűen nem válaszolt.
Alább a levélváltás:
Bandi teljesen kiábrándult a lipótis szendvicséből, mert a XIII. kerületben már benzinkúti stílusban nyomják. Legalább nem 990 forint.
A mai reggelim, beletenyereltem egy szép magyaros gesztusba 290 Ft-ért, én marha...
1. kép: amit a fogyasztó a hűtőpultban lát
2. kép: és ami a tartalom, mert a sajt meg a saláta drága mulatság
(a harapást már én ejtettem rajta, az nem gyári)
Többet ilyet nem veszek, másoknak is ezt javaslom. És a Lipóti látogatását is meggondolom ezek után. A "szendvics" egy XIII. kerületi boltból származik.
UPDATE 06/22: A Lipóti Pékség válaszolt, kivizsgálják az esetet
Zsuzsannáék felmérték, mi változott egy év alatt a felújított Club Thermal Hotelben. A neve hotelről kastélyra változott, de ezt leszámítva nem sok:
Türkménbasi "Elmenekültek a hónap szállodájából" írására szeretnék reagálni. Igaz eltelt egy év. 2013. junius első hétvégére foglaltunk szállást a Club Hotel Termálba Poroszlón. Már a recepciónál éreztük, hogy nem volt szerencsés a választás. Reméljük nem fogadta el májusi megnyitóra a meghívást. A felújítás elmaradt. Sőt ... Az állapotok még szörnyűbbek:
Laci Ténetet, Tételefont és Tétévét szeretett volna kupacban előfizetni, de fennakadt a belső elhárításon, akik szerint 1997-es Westel900-as szerződése után tartozása maradt. Komolyan embereket fizetnek azért egy nemzetközi nagyvállalatban, hogy teljesen nyilvánvalóan hiábavaló hülyeségeket írogassanak, ahelyett hogy farkukat behúzva kérnének elnézést és ajánlanának fel 3 havi ingyenes előfizetést cserébe? Na de tényleg már:
A tartozás nem évül el a T-Mobile-nál sem, sőt rávernek az OTP 2000 óta ketyegtette kamatára egy hosszal. T-Home netet+tévét+telefont rendeltem és nem adtak. Megkérdeztem miért, erre az ügyfélszolgálatos kiscsaj megsúgta, hogy saram van...Hoppá, vagy 15 éve volt egy Westel900 előfizetésem, de az már a múlté! Írtam az ügyfélszolgálatnak, csatoltam az okmányaim másolatát. Másfél hónap múlva jött egy levél, amely tartalmazott egy előfizetői szerződést amelyet kétséget kizáróan én írtam alá, valamint egy levelet amiben a következőt írja a T-Mobile:
Jó hír a házimozirajongóknak, hogy a rengeteg zsír ellenére csupán 54 kalóriát tartalmaz a Tesco gazdaságos pattogatott kukoricája, bár Bermingh elgépelésre gyanakszik:
Ezt a diétás popcorn-t a tescoban fotóztam, ennek egy kilójában van annyi kalória, mint más pattogatott kukorica 100 grammjában. Megírtam a Tesco felé is a hibát, akik jelezték, hogy utánajárnak majd. Jobb esetben csak egy 0-t hagytak le a végéről.
Nem elég, hogy a kéményseprők társas házban maximum 1-szer hajlandók csengetni, telefonon se nagyon lehet őket elérni. DF nem volt elég kitartó, ő a második telefonszám után feladta, de van aki 6 számot kapott a központtól, és egyiket sem vették fel:
Ha jól akartok szórakozni, hívjátok fel a Fővárosi Kéményseprőipari Kft. telefonos ügyfélszolgálatát (+36 1 999 0664). Kazáncseréhez kellene tőlük egy szakvélemény, az emailekre nem válaszoltak, ezért aztán felhívtam őket. Kicsörgés után idegesítően lassú férfihang mondja a szokásos bejelentkező szöveget, némileg kibővítve, paragrafusokkal megtámogatva. Végre megtudom, hogy az 5-ös gombot kell nyomni. Ott újabb paragrafusok, majd a géphang bemondja, hogy egy másik számot kellene hívni… A másik számon először kuplét hallgatok pár percig, majd közlik, hogy minden kezelőjük foglalt… Bezárult a kör.