A UPC lehet, hogy megfellebbezi a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság 60 millió forintos büntetését, amit azért kapott, mert ráutaló magatartással szeretett volna új szerződést kötni régi ügyfeleivel látatlanban.
Az NMHH vizsgálata szerint a UPC jogsértő módon járt el, mivel nem volt meg a szolgáltató és az előfizetők között hatályban lévő szerződések megszüntetésére irányuló közös megegyezés, és a UPC helytelenül tekintette új szerződés elfogadására utaló magatartásnak azt, hogy ügyfelei továbbra is igénybe veszik szolgáltatását, illetve rendben befizetik esedékes számláikat. A jogszabályok alapján ebből a szolgáltató nem következtethet arra, hogy az ügyfél megszüntetné az eredeti szerződését, és másikat kötne – vagyis ez nem minősül ráutaló magatartásnak.
A UPC szerint semmit nem változott a szerződés szövege, mégsem vették a fáradtságot, hogy ezt kiküldjék előfizetőiknek.
RG-t sokkolták a gyorsétteremben, amikor 2 hét különbséggel közel duplájára drágult a vegaburger. A személyzet megértő volt, azt javasolták, hogy egyen inkább valami olcsó húspépes cuccot:
Gábor garanciális összeesküvésre gyanakszik a Deichmannban. Amikor rákérdezett a Nike egyik futócipőjének paramétereire, azt a választ kapta, hogy igazából az összes utcai cipő. Remélhetőleg csak valami félreértésről van szó, vagy meghekkelték az eladót:
Naiv ügyfél kipróbálta, mi történik, ha a telefonos ügyfélszolgálatot összeereszti az élő ügyfélszolgálattal. A Telenor üzletkötője telefonon rádumálta egy drágább internetcsomagra, aztán csak modemet kapott postán, új SIM-kártyát nem. Amikor a fehérvári Auchan Telenor viszonteladónál sem adtak, telefonos segítséget kért. Sajnos a végső összecsapásról nincs hír, mert naiv ügyfél nem bírta kivárni, pedig a telefonos operátor nyert volna: