Gábor szerint a BTel elfelejtette jóváírni az illegális felszólítási díjaikat, azóta meg már fél éve felmondták a szerződésüket:
Volt egy cég, úgy hívták, hogy Drávanet. Ennél a cégnél volt az ADSL internet előfizetésünk. A céget megvette a BTel nevű szolgáltató. Az átállás problémamentes volt és boldogan használtuk az internetünket az előfizetésünk lejártáig. Múlt évben volt két hónap, amikor pár napot csúsztunk a befizetéssel, ekkor a cég felszólítási díjat számlázott ki. A felszólításokat is megkaptuk, e-mailben.
Volt egy kis időm és elővettem az akkori, hatályos ÁSZF-et és megkerestem benne, hogy a szolgáltató jogosult-e ezt kiszámlázni és mennyi késés esetén. Nos megtaláltam és ez lehetséges volt a részükről, de a kiszámlázott összeg a mi szerződésünk és hatályos ÁSZF-ünk alapján nem stimmelt. Ezt megreklamáltuk, sőt kértük, hogy igazolják az összeg nagyságrendjét, de erre nem kaptunk választ. Annyit sikerült elérnünk, hogy a kiszámlázott és általunk befizetett felszólítási díjakat (elméletben) jóváírták.