Tékozló Homár

Elittárs, az igényes behajtó

2014.12.23. 14:26 | Homár Hilda | 168 komment

elittars-logo_01.jpg

Az Elittárs társkeresőről többször volt szó nálunk is, főleg amiatt, hogy lemondhatatlan, elérhetetlen - bár utóbbit átmenetinek nevezte és az indulás utáni hirtelen giganépszerűséggel indokolta a cég -, és behajtással fenyegetőzik. Kata nem egy elittárssal karácsonyozik, de próbálkozott náluk, elkövetve 2 őshibát: a szerződési feltételek nemolvasását és a levelekkel való nemfoglalkozást. 

Sziasztok!

Kata vagyok és hónapokkal ezelőtt előfizettem társkeresés gyanánt az Elittársra, ahol végül nem találtam meg az igazit, bár nem is fűztem hozzá hiú reményeket. Azóta persze már a való életben sikeresen kiirtottam szingli mivoltomat egy kedves fiúval, de az Elittárstól néha még kaptam leveleket, amikkel nem foglalkoztam, hanem töröltem őket.

Olvasson tovább!

Karácsonyi Tesco-rendelések duplaszám

2014.12.23. 09:30 | Homár Hilda | 40 komment

tesco_2584551b.jpg

Áron levele még december 9-én érkezett. Ez elég fontos infó ahhoz, hogy kellő súlyával értékelje mindenki a sztoriban szereplő dec. 21-dikéig zárolt összeget. Az eset jóbarátja itt olvasható.

Hello Homár!

Olvastam pár hete, hogy valakinek kétszer is törölték a vásárlását Tesco Online Bevásárláskor, szerintem ez egy mélyebb sztorit is megér, mint ami most történt velem a hétvégén.

Csütörtökön leadtam a rendelést szombat estére. Már jó fél éve használjuk a Tesco online bevásárlást így nem lepődtünk meg hogy késik, de aztán 11-kor feladtuk a várakozást, gondoltuk úgyse túlóráznak ennyit. Se telefon, se semmi, hogy mi lett a cuccal, ment a levél ügyfélszolgálatra, hogy mégis mi lett a rendeléssel.

Olvasson tovább!

Látatlanban kiadna 300 000 huf-ot bármire is?

2014.12.22. 14:19 | Homár Hilda | 86 komment

lg-29ea73-p-2922-widescreen-led-backlight-lcd-monitor-ips1.jpg

És, ha ez a bármim konkrétan egy ultraszéles monitor? Elég a márka vagy éljen az empíria? Egy bemutatóteremtől elvárható, hogy minden típus ki legyen állítva? És egy üzlettől, hogy kibontsa a cuccot, mielőtt megveszem? Megannyi kérdés.

Szerettem volna egy LG monitort venni karácsonyra. Lévén szó arról, hogy egy prémium termékről van szó, gondoltam előtte kipróbálnám. Az Lg ügyfélszolgálat segítőkészségét szerintem szépen bemutatja ez a beszélgetés:

LG Electronics Magyarország: Üdvözlöm! XY vagyok. Miben segíthetek?
Zoltan: Jó napot, azt tervezem hogy veszek egy LG wide screen monitort, valamelyik 34"-t, viszont előtte szeretném kipróbálni, de legalább megnézni őket. Erre hol van vajon lehetőség?

Olvasson tovább!

A Remington aztán tud kárpótolni!

2014.12.22. 09:18 | Homár Hilda | 76 komment

10850885_10204328126395863_1127762628_n_1_.jpg

Bence elégedetlenül dünnyög a bajsza alatt, pedig akár üdvözölhetné is, hogy a Remingtonnál győzött a Girl Power (oké, kicsit úgy tűnik, a józan ész fölött is).

Kedves Tékozló Homár!

Az alábbi egyben humoros és felbosszantó sztorit szeretném megosztani veled, ezt a levelet küldtem a Remington Magyarország FB oldalának, mindent tartalmaz.

Tisztelt Remington Magyarország!

A korábbi levelezésünk alkalmával arra a végeredményre jutottunk, hogy Önök szeretnének engem kárpótolni, mivel a munkatársaik felé nem megfelelően kommunikálták ki promóció (Bluetooth hangszóró) részleteit, így a feltehetőleg jogosan igényelt akciós ajándékomról lemaradtam.

Olvasson tovább!

Lehet-e egész nap bünticsekkel utazni a buszon? FRISSÜLT

2014.12.19. 14:57 | Homár Hilda | 137 komment

budapest-24-oras-jegy.jpg

Nem nagyon tudom, hogyan vezessem fel K. pulzáló levelét. Talán  elég annyi, hogy esetleg vehetett volna egy jegyet hazafelé.

Kedves mindenki,

Igyekszem egy kb normálisan megfogalmazott levelet írni az utolsó 12 óra történéseiről.

Történt ma reggel, hogy a Bogdáni úti végállomáson, reggel 6:10kor az épp indulóban lévő 9es busz vezetője kinyitotta az ajtót, realizálva, hogy szeretnék utazni. (az egyetlen pirospont a napban a BKK részéről). 

Olvasson tovább!

Csak elvi az ajándékkártya az 576KByte-nál FRISSÜLT

2014.12.19. 09:41 | Homár Hilda | 46 komment

img_20141215_191836.jpg

Hát itt bizony lukra futott valaki.

Kedves Homár,

Szeretném megosztani Veletek a történetemet, hogy más ne fecséreljen időt/pénzt (telefon, bkv jegy stb) az 576KByte ajánlatára.

Egyik nap a postaládánkban találtam egy 576Kbyte karácsonyi katalógust, amit valamiért nem dobtam ki. Mivel az egyik barátom nagy xbox rajongó, gondoltam, meglepem egy ajándékkártyával, amit ez a kis katalógus hirdet. Az online felületen ugyan nem találtam erre vonatkozó információt, így uccu neki hívom a központi telefonszámot. Az alábbi beszélgetés zajlott le:

Olvasson tovább!

Juhéj, 3 nap szabadságba került, de megvan a rendelés!

2014.12.18. 15:19 | Homár Hilda | 80 komment

logo_500x500.png

A karácsony a végtelen csomagrendelések, -kiszállítások és ennek következtében az ilyen típusú Homár-posztok szeretettel teli időszaka. Én csak azt nem értem, hogy a webáruházak miért ígérnek valamit, amit nem tudnak betartani? Vagy miért nem tartják be, ha beígérték? Némi kiszámíthatósággal és megbízhatósággal csodákat tudna tenni egy webshop! (Az utólag módosított követés meg mindennek a legalja.)

Kedves Homár!

Elhatároztam, hogy meglepem családomat egy pár nagyobb értékű ajándékkal karácsonyra.  Ki is néztem a termékeket majd rákerestem, hogy kiválasszam a legjobb beszerzési forrást. Vesztemre a mall.hu mellett döntöttem. Miért? Mert azt olvastam a honlapjukon, hogy "A készleten lévő termékeket kötelesek vagyunk a rendelés dátumát követő munkanapon kiszállítani, amennyiben ez nem teljesül, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal." meg hogy "Amennyiben a kiválasztott áru raktáron van és azt megrendeli 16.00-ig, akkor garantáljuk, hogy a következő munkanap már szállítja is a futár (Budapesten belül)".

Olvasson tovább!

Nem fogjátok elhinni, miért vár Zsolt 26 napja a nyomtatójára

2014.12.18. 13:20 | Homár Hilda | 22 komment

???? (Erről a posztról van szó. Aki lusta kattintani: olvasónk rendelt egy porszívót meg egy nyomtatót az Extreme Digiteltől, ki is fizette, de a rendszer valahogy mégis törölte a rendelését, ezt jelezte, beindult az ügyintézés. 22 nap, 4 email, 5 sikeres és végtelen sikertelen telefon után írt nekünk pár napja.)

Szia Homár!

A 26. napl tartunk. Természetesen továbbra sincs semmiféle válasz, így megeresztettem egy újabb telefonhívást.

Alig 20 perc alatt hipp-hopp kiderült, hogy hol hibádzik a dolog. Tartalmaz a csomag egy digitális újságelőfizetést is 990 forint értékben. És hiszed vagy sem, de ez a D I G I T Á L I S előfizetés nincs készleten. Ezért nem szállítanak.

Naív ügyfélként azt hittem a digitális újság az kevéssé kézzelfogható, még kevésbé dobozba tehető, na de tévedhet az ember. Az, hogy ez miért csak közel 4 hét alatt derül ki, és hogy ezt miért nem tudták ezidő alatt közölni (legalább az előző 5 telefonos megkeresés egyike során), az már nemigen fog kiderülni.

Sebaj! Érzem, hogy már csak napok kérdése és az új akciós porszívóval takaríthatom fel az új akciós nyomtató leendő helyét!

Üdv:

Zsolt

 

Praktikus Homár karácsonyi kiadás

2014.12.18. 09:12 | Homár Hilda | 56 komment

preview5-o.jpg

Valamikor jövő év elején megújul a Homár, lesz itt minden: új ruha, hírek, linkgyűjtemény, diszkógömb. Új fícsörként gyorstalpaló fogyasztóvédelmi oktatásba is kezdünk, amiben nem saját kútfőből, hanem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságéból fogunk válaszolni olvasói kérdésekre. Nyugodtan lehet tehát ezentúl nemcsak sztorikkal, hanem rövid, frappáns kérdésekkel is bombázni minket. Ilyesmikkel:

  • Nem tetszik az ajándékba kapott szarvasos pulóver, szeretném kicserélni egy mormotásra. Kérhetem a boltban a cserét, ha megvan a blokk?
    Nem hibás termék esetén jogszabály nem kötelezi a kereskedőt a termék cseréjére, azonban a kereskedő saját belátása szerint dönthet a csere mellett.

Olvasson tovább!

Több sebből vérző kuponos

2014.12.17. 15:10 | Homár Hilda | 79 komment

alkupon2.jpg

Egy Homár olvasó férfi kozmetikai csomagot vett kuponéknál, aztán többrendbeli csalódás miatt harcias amazonként reklamált, ahol olyanokat írt a levélben, hogy "Rendben, elolvastam, de NEM FOGADOM EL a választ." Kíváncsian várjuk a sztori végét, még akkor is, ha a parfüm-nem parfüm kérdésben pont nincs igaza (az eau de  toilette nem parfüm). 

Kedves Homár olvasók !

Szeretném veletek megosztani az Alkupon nevű webshoppal kapcsolatos észrevételemet és panaszomat. Mivel a meccset még nem játszottuk le a céggel, ezért a posztom kizárólag mindenki tájékoztatására és védelmére kíván szolgálni, így Karácsony előtt. Tehát kérek mindenkit, hogy mellőzze a " ...de nagy marha voltál!" és a " ...megérdemled! ..." hangulatú megjegyzéseket, mivel szívességet szeretnék tenni nektek. Ja és "szarrágó" sem vagyok, mert nem az összeg borít ki, (bár nekem 5eFt-is pénz!), hanem az ELV !

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása