Tékozló Homár

ASDL-bekötés a Telekomnál napjainkban

2014.01.17. 16:07 | jackyll | 368 komment

István úgy érzi, már nem vág a Telekom profiljában az ADSL-alapú internetszolgáltatás, mert sehogyse sikerül normálisan bekötni nála:

Tavaly karácsony előtt gondoltam egy merészet - hogy ne legyen olyan egyhangú a életem :) - és elhatároztam hogy előfizetek egy Telekomos ADSL internetre és telefonvonalra (bár a vonalra nem igazán van szükség, de együtt olcsóbb mintha csak az internetre fizetnék elő). Ismerőseim, barátaim mindig óva intettek a Telekomtól, de az utóbbi időben annyit néztem már a Discovery-n Bear Grylls-t, hogy én is valami kalandos dologba akartam fogni :). Legegyszerűbbnek tűnt felhívni a 1412-at és telefonon át megrendelni. A 12 perces hívás már előre jelezte, hogy ez tényleg kalandos lesz. A hölgy közölte, hogy technikai okok miatt külön kell felvennie a megrendelést, és lehet hogy a meglévő telefonvezetékem mellé be fognak húzni egy másikat is (mert a Telekom a XXI. század elején még nem tudja megoldani ezek szerint hogy telefon és ADSL is legyen egy vonalon :).)

Olvasson tovább!

Mindenki kivan a díszcsomagolástól

2014.01.17. 15:05 | jackyll | 62 komment

lidlcsoki0.jpgÚjabb panasz érkezett egy kreatívan túlcsomagolt csokoládéról, ezúttal a Lidlből:

Az optikai csalódásos Azték csoki bejegyzésed láttán eszembe jutott az a néhány kép, amit még karácsony után lőttem párom csokijáról. A csoki egyébként a Lidlből származik, és a nettó tömege elérte a csomagoláson jelölt 100 grammot, bár ez egy cseppet sem enyhítette az érzést, hogy át lettünk verve...

Olvasson tovább!

Nem minden taxi sárga

2014.01.17. 14:04 | jackyll | 128 komment

Bár idén szeptemberig fogják csak az összes taxit sárgára festeni/fóliázni, van aki más most sem bízik a többiben. Zsuzsanna ragaszkodott a sárgához, ami kisebb zavart okozott az előtte parkoló sofőröknél:

A történet tegnapi. Színházlátogatás és egy kiadós séta után éjfél előtt nem sokkal a Móricz Zsigmond körtéri taxis drosztnál beszálltam AZ ELSŐ SÁRGA taxiba. A kiemelés nem véletlen, ugyanis előtte állt egy fehér autó, és keresztbe is állt egy fehér autó, mindkettő taxi, de én azt akartam, hogy olyan autóval utazzak, amiről egyértelműen látszik, hogy az, ami. Nos, a sofőr azonnal felszólított, hogy szálljak ki és szálljak át az első autóba. Mondtam, hogy nem szeretnék, mert az nem sárga (egyébként azt hiszem semmilyen cégjelzés nem is volt ráírva.)

Olvasson tovább!

Az egyik legpofátlanabb webshop, amivel életemben találkoztam

2014.01.17. 13:07 | jackyll | 23 komment

Naiv ügyfél 2,5 hónapja várja, hogy a Babakocsifutar.hu leszálltsa a rendelését, de 9 tételből csak hármat sikerült ennyi idő alatt beszerezni, bár ezek ára sem stimmelt, a maradék pénzt se bírják visszautalni:

2013. november 08-án a Babakocsifutar.hu webáruház az internetes vásárlás napja alkalmából 15 % kedvezményt hirdetett minden termékére. Az akció keretében még aznap 9 terméket rendeltem, melyről visszaigazoló emailt kaptam. Ebben nem volt feltüntetve a 15% kedvezmény, írtam nekik a weboldalon megadott email címre egy levelet, hogy valóban él-e a 15 %. Válasz nem érkezett, viszont a honlapon keresztül a megrendelést nyomon lehetett követni, és ott már a kedvezménnyel csökkentett ár szerepelt. Hozzáteszem, mind a 9 termék megrendelhető állapotban volt, mert több olyan cikk is volt az oldalon, ami bár megjelent az oldalon, de nem lehetett megrendelni (nem volt készleten gondolom).

Olvasson tovább!

Vizsgálat nélkül házilag javították a csizmáját

2014.01.17. 12:20 | jackyll | 22 komment

Tamara visszatért az üzletbe, ahol a hibás csizmájával együtt a blokkot is elvették. Az üzletvezető szerint a Fogyasztóvédelem azt mondta, hogy ő szakította el a cérnát, de a nyilvánvaló kamuzás ellenére végül ingyen összegányolták a csizmáját, úgyhogy elhozta:

Az ügy folytatása: Még hétfőn, felhívtak a boltból, hogy a Fogyasztóvédelemnél van a cipő és azt mondják, hogy nem szakadt el a cérna, hanem valószínűleg, beakadtam valamibe, tehát nem anyaghiba, de természetesen a bolt költségére megjavítják, hogy jó-e, ha a keresztbe varrják, nem fog látszani, de így stabilabb lesz, mondtam, hogy rendben. Majd tegnap újrahívtak a boltból, hogy megérkezett a csizma, mehetek érte.

Elmentem, most nem a hölgy volt a boltban, hanem a fia, akivel először beszéltem, aki azzal indított, hogy nem tartja korrektnek az eljárásomat, mert ő egyszer elküldött, hogy ez nem anyaghiba, erre én visszajövök, direkt, amikor ő nincs itt és most ezért ingyen meg van csinálva. Teljesen felháborodtam és mondtam, hogy az, hogy a garancia mire szól, nem ő dönti el szerintem és, hogy én nem azt lesem, hogy mikor van itt és hol van a jegyzőkönyv a vizsgálatról?

Olvasson tovább!

Sehol nem javítják a hibás Sony PSP-t

2014.01.16. 14:28 | jackyll | 214 komment

Gábor értetlenül áll a jelenség előtt, hogy az egész világon forgalmazott + egész világon garanciális Sony PSP konzolt sehol nem veszik be szervizbe, miután megszünt a bolt ahol vették:

A történetem lényege, hogy 2011.05.27-én megrendeltem és átvettem egy psp játékot ami tavaly novemberben elromlott. Visszavittem a Váci úti Konzolvilág üzletbe, akik azt állították hogy az Annacomp –Farm Kft nem létezik már, és felajánlották hogy 60 euro kifizetése mellett elviszik Bécsbe, és onnét  hoznak új játékot.  Ez kb. 10 napos huza-vona után intéződött így. A helyzetet akkor sem értettem, de a gyermek boldogsága sok mindent feledtetett...

Sajnos a nem egészen egy éves játék újra elromlott, és sem a Váci úton, sem a Kárpát utcában sem pedig a Mihálkovics utcában lévő Sony szervizek nem tudták vagy akarták átvenni és megjavítani.

Olvasson tovább!

Az Allianz ragaszkodik a régi kötelezőhöz (frissült)

2014.01.16. 13:19 | jackyll | 52 komment

allianzfaxigazolas.jpgMikee elkövette azt a hibát, hogy online faxon mondta fel a kötelező biztosítását az Allianznál, akik ezt másfél hónapja nem tudták feldolgozni. Pedig azóta már új szerződése is lett, szintén az Allianznál,

Szokásos biztosító váltás. Nem kapkodtam el a dolgot, így november 28-án küldtem online faxot (jelzem tavaly is ugyanígy küldtem a felmondásom csak nem ezzel a szolgáltatóval) az Allianznak a felmondó nyilatkozattal és meg is kaptam a faxküldő szolgáltatástól a sikeres küldésről szóló jelentést melyet csatoltam nektek. Gondoltam tök jó ez is le van tudva, majd megkötöm az szerződésemet decemberben. A hetedik érzékem dolgozott, mert december 2-3 környékén hívom az allianz ügyfélszolgálatot, hogy megkapták-e a faxot, a válasz ők semmilyen faxot nem kaptak, mondom a hölgynek, hogy van igazolásom a fax elküldéséről, erre azt mondja küldjem el postán, vagy menjek be egy fiókba ahol továbbítják nekik ezt az igazolást. Mondom rendben nincs is jobb dolgom, mint ez után rohangálni.

December 5-én felkerekedtem és bementem az egyik kirendeltséghez, hogy leadom az igazolást és a felmondó nyilatkozatot. A hölgy nagyon készséges volt, átvette és azt mondta, hogy most azonnal online elküldi az anyagot a központnak. Mondom hurrá kész is, de azért átvettetem a hölggyel egy pecsét és aláírás kíséretében a dolgot. Rá egy hétre hívom az ügyfélszolgálatot, hogy mi a helyzet, mert a szerződésem még mindig élő az ügyfélportálon, azt mondja a hölgy, hogy nem kaptak semmit, mondom rendben ez egyre jobb.

Olvasson tovább!

Miért félig üres a Chio zacskója?

2014.01.16. 12:26 | jackyll | 86 komment

chiochili1.jpgA Homár tippje szerint a történelmileg kialakult zacskóméreten lusták változtatni, miközben az adók hatására csökkent a töltőmennyiség. Vagy véletlen baleset. Sanyi szerint mindenesetre törvényileg kellene tiltani az ilyet:

Tékozlok én is, most pl. családi tévézést, chips evésével egybekötve terveztünk otthon. Megfizettük a chipsadót is, nyáladzva vittük haza a Chio 70 gramm és a Coop 90 gramm termékét. Utóbbi hozta a tőle megszokottat.  Az előbbi "Chio Extreme Chili" elnevezésű, na az egy nagy kiábrándulás.  A meglepetés és felháborodás akkor következett, amikor kibontottuk.  A 90 gramm fölött is van hely (ugye régen 100 gramm volt, a töltés tömege változott, a zacskó meg ugyanakkora maradt).  Node, a Chio termékében úgy 45%-ig van a krumpli, utána 55%-on semmi (na jó, nem légüres tér hanem a zacskó szerint nitrogén).

Olvasson tovább!

Fantomizálódott a kuponos főzőiskola

2014.01.16. 11:39 | jackyll | 57 komment

Viktória szerencsétlenségére két kupont kapott születésnapjára, amik néhány hónap alatt értéktelenné váltak, mert többet nem nyitott ki a főzőiskola:

Szeretném megkérdezni, hogy nem jelezték-e nektek esetleg mások is, hogy a Csillagánizs főzőiskola megszűnésével bebuktak több főzősüli kupont...? Én pl. a szülinapomra kaptam 2 alkalmat ajándékba tavaly márciusban, de a nyári szünet után már nem nyitott ki a suli. Valamiféle kompenzációt ígértek a kifizetett és be nem váltott (15 000 Ft/db) ajándékkuponokért cserébe, de persze semmi nem történt. Azóta a honlapjuk és a FB-oldaluk is megszűnt, elérni nem lehet őket. Elég nagy taplóságnak tartom, hogy így lelépnek az ember pénzével. Csak kíváncsiságból kérdezem, hátha nem vagyok egyedül...

Garanciálisan már nem nonstop a gázszerelés

2014.01.15. 14:24 | jackyll | 346 komment

Második alkalommal már nem azonnal mennek ki a másfél hónapon belül másodszor meghibásodó őrláng javítására a nonstop gázszerelők. Naiv ügyfélnek még 30 ezer forint benzinköltséget is fizetnie kellene, ha mégsem garanciális a problémája:

Ha valaki gázszerelőt keres, őket nem ajánlom: www.vizgaznonstop.hu. A garanciás szerviz addig él, amíg nem kell kijönni újra.

A gáz vízmelegítőben nem működött az őrláng, mindig elaludt magától. Kijöttek, gyorsan az igaz, kicserélték másfél hónapja a thermo elemet (bármi legyen is az). Ez került 23,000 Ft-ba. Nem gond, van meleg víz. Vagyis volt eddig, kb másfél hónapig. Valamilyen oknál fogva megint magától elalszik az őrláng, nem vagyok szakember, nem tudom miért.

Olvasson tovább!