Tékozló Homár

Lemondható-e egy szolgáltatás tartozás mellett?

2014.12.12. 14:14 | Homár Hilda | 86 komment

Ez egy nagyon szomorú poszt lesz. (Bélát megkérjük, semmiképp ne olvassa el, még összezavarná.) Nemcsak a kilátástalan spirál miatt, amibe olvasónk került legjobb szándéka ellenére is, hanem, mert két héten belül ez a második ilyen tartalmú olvasói levél. A T-től megpróbáljuk megtudni az okokat (gondolom a szerződéses viszonnyal és a behajthatósággal függ össze valahogy) és a lehetőségeket.

Kedves Homár!

Egy kicsit elkéstem a telefonszámla befizetésével mert munkanélküli lettem, be is telefonáltam rögtön a T ügyfélszolgálatra hogy lemondjam a szolgáltatásokat, nem akartam tovább görgetni az adósságot. 

Ekkor ért a meglepetés hogy őszerintük nem lehet lemondani a szolgáltatásokat hiába nincs hűség, mert van egy befizetetlen számlám. Felháborodtam hogy miaz, hogy lemondani nem engedi, ha azt nem tudom kifizetni, majd akkor a mégtöbbet biztos kifogom tudni.  Mert azt odáig értem hogy pl megrendelni nem lehet számlaelmaradással. De hogy már lemondani sem lehet...

Olvasson tovább!

Totális bukta és egy szabadvers az InterStore-vásárlás eredménye

2014.12.12. 09:13 | Homár Hilda | 38 komment

32oc_interstore_sk_jpg.jpg

"Az InterStore Group a legnagyobb cseh, szlovák, magyar internetes áruház, amely már 7 éve segít teljesíteni a bevásárlók vágyait és kívánságait. Napjainkban már több mint 230,000 termékkel és több mint 500,000 elégedett vásárlóval rendelkezik." - meg legalább egy nagyon elégedetlennel, tehetjük hozzá János szabadverses kiakadását olvasva.

Ne vásárolj náluk!!!
A megrendelt árut kifizettem,elküldték.
Nem a megrendelt terméket küldték, ami ráadásul még hibás is lett.
Vissza küldtem, jelezve a termék nem az amit rendeltem és hibás.

Vissza küldték ugyan azt a terméket hibásan!
Elérhetőségük gyakorlatilag nulla. Az e-mail-re nem válaszolnak, a telefon csak egy szlováknyelvű üzenet rögzítő.
Mellékelten küldtek egy levelet, "A TERMÉK HIBÁTLAN"
Így a garanciális igényemet elutasítják,

INNEN NE RENDELJ!!!

Érvényes jegye volt, mégis rendőrrel szállíttatták le a vonatról FRISSÜLT 2x

2014.12.11. 14:34 | Homár Hilda | 178 komment

kcisi0177.PNG

Egészen elképesztő sztori tegnapról. Ami csak a levélíróval való levelezésből derült ki: a Keletiben szállt fel, a jegye Kelenföldtől szólt, mert van BKK-bérlete (csatolta is, érvényes). Egyből jött a kalauz, aki inkább hitt a kütyüjének, mint bármi másnak, többek közt a szemének. Rákérdezünk azért az ő verziójukra is.

Kedves Homár!

Egy egészen friss élményt szeretnék megosztani veled a MÁV-ról.

Történt, hogy ma reggel felszálltam a 9292-es Keleti pu. - Szombathely között közlekedő gyorsvonatra.
1 perc késéssel de elindult a szerelvény, a gondok a jegykezelésnél kezdődtek.

Elektronikusan bemutatott jegyem a jegykezelő szerint nem tartalmazta a gyorsvonati pótjegyet, és megkért, hogy váltsak pótdíjjal megfejelt gyorsvonati pótjegyet  Néztem rá bután, hogy mi a baja hiszen a jegyemen szerepel a gyorsvonati pótdíj, fizettem érte, számlát kaptam róla és a számlamról levonták a jegy és pótdíj összegét. Ezeket mind bemutattam részére és az idő közben megérkező kolléganője részére.

Olvasson tovább!

Faxon és mailen küldözgeti a bankkártyáink adatait a Booking.com

2014.12.11. 09:29 | Homár Hilda | 57 komment

39e56071c1e15afc522a03600c66360e.png

Elképesztő hihetetlen wtf részletek az egyik legnagyobb online szállásfoglaló helyről szóló beszámolóban. Bónusz rejtély, hogy bár az olvasónk által bepanaszolt szállásadó fent van az oldalon, de nem sikerült foglalást produkálni rá, mert jövő októberig random időpontokra csekkolva foglalt volt minden szobája. Ennek mennyi esélye van vajon. Vagy lehet, hogy felfüggesztették? De akkor mért van kinn az odalon? 

Kedves Homár!

Szeretném megosztani veletek kálváriámat, hogy mással ne fordulhasson elő. A történet ott kezdődik, hogy szerettem volna meglepni a párom egy olaszországi nyaralással, és ezért elkezdtem keresni a neten. A booking.com oldalron sikerült egy számomra megfelelő szállást találnom, amit rögtön le is foglaltam. A foglalásnál, készpénzes fizetést választottam, ami azt jelentette, hogy a szállás díját teljes egészében majd csak a megérkezéskor kell kiegyenlítenem, tehát nem kell előleget fizetnem.

Olvasson tovább!

eMag-Sprinter-Black Friday Bermuda-háromszög FRISSÜLT

2014.12.10. 16:29 | Homár Hilda | 44 komment

214_0.jpg

Bár minden kérdésemre ilyen fürgén jönne válasz! Két perce osztottam meg a Facebookon egy hasonló tartalmú posztot, érdeklődve, hogy mások is várnak-e Black Friday-es csomagot az eMagtól, erre tessék, Szonja levele várt a mailboxban. Egy fb-os komment szerint egyébként a Sprinternél átszervezések vannak (pont karácsony előtt???), ami a túlvállalás mellett szintén okozhat némi fennforgást. Megpróbálunk rákérdezni a kilátásokra, de persze lehet, hogy ezzel csak tovább lassítjuk a rendszert.

Kedves Homár!

Az eMag-Sprinter-Black Friday bermuda-háromszögével kapcsolatosan szeretnék megosztani veletek egy történetet. Vásároltunk egy terméket az akcióban, amelyet tíz munkanapon belül ígértek kiszállítani futárral. Az első értesítést december 3-án kaptuk arról, hogy hamarosan a futárszolgálathoz kerül a termék, majd másnap, 4-én kora reggel már arról értesítettek, hogy a futárszolgálatnál van, 48 órán belül érkezik is, előtte hív a futár. Ez egy csütörtöki nap volt, sem aznap, sem másnap nem kerestek bennünket, 5-én este pedig a Sprinter csomagkövető rendszerében sztornózott tételként jelent meg a holmink.

Olvasson tovább!

Új Raiffeisenesek körültekintően a pénzfelvétellel! FRISSÜLT

2014.12.10. 14:10 | Homár Hilda | 24 komment

raiffeisen-bank-international.jpg

Csaba mindenféle indulatot és zsörtölődést mellőzve írta meg levelét, úgyhogy a hőbörgő részeket kénytelenek vagyunk mi pótolni: egy központosított nyilatkozatnyilvántartót biztos nem egyszerű egy élesben működő, ezért folyton változó rendszer mögé kreálni (bár ugye adja magát a kérdés, hogy hogy a francba működött eddig ez az egész enélkül???). Még talán az is oké, hogy ha egyszerre csak egy banknál lehet ilyenje az embernek, akkor jelezze lemondással, ha már máshol akarja ezt érvényesíteni. De egyrészt mért az a megoldás, hogy az átmeneti időszakban egyeseknek nem jár ez a dolog, másrészt és főleg MIT GONDOL AZ, AKI EGY 1-JÉTŐL ÉRVÉNYES VÁLTOZÁSRÓL SZÓLÓ ÉRTESÍTÉST 2-DIKAI DÁTUMMAL AD POSTÁRA???

 Kedves TH!

A Raiffeisen-nél decemberben nem jár az ingyenes készpénzfelvétel, legalább is azoknak az ügyfeleknek, akik korábban más banknál igényelték ezt, és ezután váltottak a Raiffeisen-re:

Olvasson tovább!

Ügyintézés elszánt olvasó módra

2014.12.10. 09:34 | Homár Hilda | 63 komment

fight-for-your-right.png

Olvasónkban aztán emberére talált a reklamációt kezdetben elég lazán kezelő Media Markt és a MyAudio! Viktor levelét részletes, szabatosan megfogalmazott panaszleveleivel együtt közöljük a hasznosság jegyében.

Tisztelt Homár blog!

Az alábbi történetet szeretném megosztani veletek, ami talán tanulságul szolgálhat több fogyasztótársamnak is. Röviden a lényeg annyi, hogy a barátnőm vásárolt egy tabletet a Media Marktban, ami rövid használat után tönkrement, ám a jótállással kapcsolatosan sem a forgalmazó Media Markt, sem a gyártó MyAudio szervize nem azt a magatartást tanúsította, ami tőlük véleményem szerint – és a jogszabályok szerint is – elvárható lett volna. A részletek a fogyasztóvédelmi felügyelőségnek írt panaszomból körvonalazódnak:

Olvasson tovább!

Érdemes Kínából rendelni? FRISSÜLT

2014.12.09. 14:55 | Homár Hilda | 94 komment

logo-910.jpg

Nem tudom, mi okosat mondhatnánk szegény Ákosnak, aki végtelen türelemről tanúságot téve majd féléve küzd egy Kínából rendelt csomagért, ami visszament, miután némi üzemzavar állt be a Magyar Posta kiszállítja a megrendelőnek a csomagot résznél. A TinyDeal netes híre alapján elég megbízható webáruház, a panaszkezelés viszont úgy tűnik, nem az erősségük. Mért nem küldik ki még egyszer a csomagot? És mért 60% a jóváírás? Kérdés kérdés hátán.

Szia Homár,

megjártam egy kínai (hongkongi) webshoppal, tedd ki légyszi az Ünnepek előtt, hogy a döntésben, ki honnan vásárol, segítsen! Illetve természetesen abban is reménykedek, hogy kapok jótanácsot valakitől.

A TinyDeal webáruháztól többször rendeltem már, mindig időben, pontosan megérkezett a csomag, a termékek rendben voltak, kb azt kaptam amire számítottam. Nekibátorodtam, összeállítottam egy nagyobb csomagot (telefon pótakkumulátorral, fülhallgató, wifi repeater, 1-2 apróság), közel 90 000 Ft értékben. Július elején leadtam a rendelést.

Olvasson tovább!

Praktiker beugratós

2014.12.09. 09:33 | Homár Hilda | 44 komment

image_1_1.jpeg

Én még nem hallottam önállóan használni a nagygép kifejezést, mégsem ez a legérdekesebb a Praktiker aktuális akciójában. Update: Hogy egyértelmű legyen: az alsó kép volt a hírlevélben, a felső a webshop rideg valósága.

Hello Homár!

Ma a Praktikertől jött egy hírlevél. Bőszen hirdették, hogy "Beko nagygép vásár 50% kedvezménnyel" Gondoltam nosza, igaz, hogy Beko, de féláron? Ha csak pár évig megy, akkor is megéri. Irány a webshop, katt... Ott jött a meglepetés. Ha veszek egy Beko nagygépet (teljes áron), akkor egy Hauser kisgépet vehetek mellé féláron. Remélem rámozdul a fogyvéd is! Mi ez, ha nem a vásárlók megtévesztése?

Olvasson tovább!

Bankkártya nincs, csak a használati díja van levonva FRISSÜLT

2014.12.08. 14:42 | Homár Hilda | 54 komment

ev_bankkartyaja0512.jpg

Bankkártya-küldési mizéria ezúttal a Cib-variációban, ami főleg sok-sok egyeztetésből és várakozásból áll. Ja, és pénzlevonásból.

Kedves Homár!

Ismét egy "naív ügyfél" ír Neked. A történetem a következő:

Szeptemberben elhagytam a bankkártyámat. Miután észrevettem, szeptember 26-án felhívtam a Cib Bank telefonos ügyfélszolgálatát és rögvest letiltattam a kártyát. Ezután rögtön igényeltem újat, illetve értesítési címet is módosítottam. A telefonos hölgy 1,5-2 hetet ígért az új kártya érkezéséig.

2 hét múlva még nem érkezett meg a kártyám, így ismételten hívtam őket, hogy merre járhat a kártyám. Ekkor kiderült, hogy rossz értesítési címet jegyzett fel a hölgy (emelet, ajtó nem stimmelt), de akivel beszéltem rögzítette a jót, majd azt tanácsolta várjak (??), hátha mégis megérkezik.

Olvasson tovább!