???? (Erről a posztról van szó. Aki lusta kattintani: olvasónk rendelt egy porszívót meg egy nyomtatót az Extreme Digiteltől, ki is fizette, de a rendszer valahogy mégis törölte a rendelését, ezt jelezte, beindult az ügyintézés. 22 nap, 4 email, 5 sikeres és végtelen sikertelen telefon után írt nekünk pár napja.)
Szia Homár!
A 26. napnál tartunk. Természetesen továbbra sincs semmiféle válasz, így megeresztettem egy újabb telefonhívást.
Alig 20 perc alatt hipp-hopp kiderült, hogy hol hibádzik a dolog. Tartalmaz a csomag egy digitális újságelőfizetést is 990 forint értékben. És hiszed vagy sem, de ez a D I G I T Á L I S előfizetés nincs készleten. Ezért nem szállítanak.
Naív ügyfélként azt hittem a digitális újság az kevéssé kézzelfogható, még kevésbé dobozba tehető, na de tévedhet az ember. Az, hogy ez miért csak közel 4 hét alatt derül ki, és hogy ezt miért nem tudták ezidő alatt közölni (legalább az előző 5 telefonos megkeresés egyike során), az már nemigen fog kiderülni.
Sebaj! Érzem, hogy már csak napok kérdése és az új akciós porszívóval takaríthatom fel az új akciós nyomtató leendő helyét!
Üdv:
Zsolt