Tékozló Homár

Lehet-e egész nap bünticsekkel utazni a buszon? FRISSÜLT

2014.12.19. 14:57 | Homár Hilda | 137 komment

budapest-24-oras-jegy.jpg

Nem nagyon tudom, hogyan vezessem fel K. pulzáló levelét. Talán  elég annyi, hogy esetleg vehetett volna egy jegyet hazafelé.

Kedves mindenki,

Igyekszem egy kb normálisan megfogalmazott levelet írni az utolsó 12 óra történéseiről.

Történt ma reggel, hogy a Bogdáni úti végállomáson, reggel 6:10kor az épp indulóban lévő 9es busz vezetője kinyitotta az ajtót, realizálva, hogy szeretnék utazni. (az egyetlen pirospont a napban a BKK részéről). 

Olvasson tovább!

Csak elvi az ajándékkártya az 576KByte-nál FRISSÜLT

2014.12.19. 09:41 | Homár Hilda | 46 komment

img_20141215_191836.jpg

Hát itt bizony lukra futott valaki.

Kedves Homár,

Szeretném megosztani Veletek a történetemet, hogy más ne fecséreljen időt/pénzt (telefon, bkv jegy stb) az 576KByte ajánlatára.

Egyik nap a postaládánkban találtam egy 576Kbyte karácsonyi katalógust, amit valamiért nem dobtam ki. Mivel az egyik barátom nagy xbox rajongó, gondoltam, meglepem egy ajándékkártyával, amit ez a kis katalógus hirdet. Az online felületen ugyan nem találtam erre vonatkozó információt, így uccu neki hívom a központi telefonszámot. Az alábbi beszélgetés zajlott le:

Olvasson tovább!

Juhéj, 3 nap szabadságba került, de megvan a rendelés!

2014.12.18. 15:19 | Homár Hilda | 80 komment

logo_500x500.png

A karácsony a végtelen csomagrendelések, -kiszállítások és ennek következtében az ilyen típusú Homár-posztok szeretettel teli időszaka. Én csak azt nem értem, hogy a webáruházak miért ígérnek valamit, amit nem tudnak betartani? Vagy miért nem tartják be, ha beígérték? Némi kiszámíthatósággal és megbízhatósággal csodákat tudna tenni egy webshop! (Az utólag módosított követés meg mindennek a legalja.)

Kedves Homár!

Elhatároztam, hogy meglepem családomat egy pár nagyobb értékű ajándékkal karácsonyra.  Ki is néztem a termékeket majd rákerestem, hogy kiválasszam a legjobb beszerzési forrást. Vesztemre a mall.hu mellett döntöttem. Miért? Mert azt olvastam a honlapjukon, hogy "A készleten lévő termékeket kötelesek vagyunk a rendelés dátumát követő munkanapon kiszállítani, amennyiben ez nem teljesül, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal." meg hogy "Amennyiben a kiválasztott áru raktáron van és azt megrendeli 16.00-ig, akkor garantáljuk, hogy a következő munkanap már szállítja is a futár (Budapesten belül)".

Olvasson tovább!

Nem fogjátok elhinni, miért vár Zsolt 26 napja a nyomtatójára

2014.12.18. 13:20 | Homár Hilda | 22 komment

???? (Erről a posztról van szó. Aki lusta kattintani: olvasónk rendelt egy porszívót meg egy nyomtatót az Extreme Digiteltől, ki is fizette, de a rendszer valahogy mégis törölte a rendelését, ezt jelezte, beindult az ügyintézés. 22 nap, 4 email, 5 sikeres és végtelen sikertelen telefon után írt nekünk pár napja.)

Szia Homár!

A 26. napl tartunk. Természetesen továbbra sincs semmiféle válasz, így megeresztettem egy újabb telefonhívást.

Alig 20 perc alatt hipp-hopp kiderült, hogy hol hibádzik a dolog. Tartalmaz a csomag egy digitális újságelőfizetést is 990 forint értékben. És hiszed vagy sem, de ez a D I G I T Á L I S előfizetés nincs készleten. Ezért nem szállítanak.

Naív ügyfélként azt hittem a digitális újság az kevéssé kézzelfogható, még kevésbé dobozba tehető, na de tévedhet az ember. Az, hogy ez miért csak közel 4 hét alatt derül ki, és hogy ezt miért nem tudták ezidő alatt közölni (legalább az előző 5 telefonos megkeresés egyike során), az már nemigen fog kiderülni.

Sebaj! Érzem, hogy már csak napok kérdése és az új akciós porszívóval takaríthatom fel az új akciós nyomtató leendő helyét!

Üdv:

Zsolt

 

Praktikus Homár karácsonyi kiadás

2014.12.18. 09:12 | Homár Hilda | 56 komment

preview5-o.jpg

Valamikor jövő év elején megújul a Homár, lesz itt minden: új ruha, hírek, linkgyűjtemény, diszkógömb. Új fícsörként gyorstalpaló fogyasztóvédelmi oktatásba is kezdünk, amiben nem saját kútfőből, hanem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságéból fogunk válaszolni olvasói kérdésekre. Nyugodtan lehet tehát ezentúl nemcsak sztorikkal, hanem rövid, frappáns kérdésekkel is bombázni minket. Ilyesmikkel:

  • Nem tetszik az ajándékba kapott szarvasos pulóver, szeretném kicserélni egy mormotásra. Kérhetem a boltban a cserét, ha megvan a blokk?
    Nem hibás termék esetén jogszabály nem kötelezi a kereskedőt a termék cseréjére, azonban a kereskedő saját belátása szerint dönthet a csere mellett.

Olvasson tovább!

Több sebből vérző kuponos

2014.12.17. 15:10 | Homár Hilda | 79 komment

alkupon2.jpg

Egy Homár olvasó férfi kozmetikai csomagot vett kuponéknál, aztán többrendbeli csalódás miatt harcias amazonként reklamált, ahol olyanokat írt a levélben, hogy "Rendben, elolvastam, de NEM FOGADOM EL a választ." Kíváncsian várjuk a sztori végét, még akkor is, ha a parfüm-nem parfüm kérdésben pont nincs igaza (az eau de  toilette nem parfüm). 

Kedves Homár olvasók !

Szeretném veletek megosztani az Alkupon nevű webshoppal kapcsolatos észrevételemet és panaszomat. Mivel a meccset még nem játszottuk le a céggel, ezért a posztom kizárólag mindenki tájékoztatására és védelmére kíván szolgálni, így Karácsony előtt. Tehát kérek mindenkit, hogy mellőzze a " ...de nagy marha voltál!" és a " ...megérdemled! ..." hangulatú megjegyzéseket, mivel szívességet szeretnék tenni nektek. Ja és "szarrágó" sem vagyok, mert nem az összeg borít ki, (bár nekem 5eFt-is pénz!), hanem az ELV !

Olvasson tovább!

Vajon mennyi idő kell a Magyar Telekomnál egy telefonvonal megszüntetéséhez?

2014.12.17. 09:31 | Homár Hilda | 26 komment

Gyuri úgy tűnik akaratán kívül benevezett A világ legtovább tartó lemondása versenybe. Esélyes. És nem mellesleg egészen elképesztően türelmes fiú.

Kedves Homár!

2014.09.09-én pécsi fiókjukban kértem a vonal megszüntetését, mivel gyakorlatolag már hosszú ideje nem használom. Az "Általános szerződési feltételek" szerint ezt 8 napos felmondási határidővel kérhetem.

Eltelt 30 nap, nem történt semmi. Újra felkerestem a fiókot, ahol elnézést kértek, és azt ígérték: néhány napon belül intézkednek, "az informatikusoknak valami problémájuk van az ügyben".

Olvasson tovább!

"És most ha ezért megbaszlak 16 ezerre!"

2014.12.16. 13:24 | Homár Hilda | 170 komment

3597974_4d752a9ad9283bd0b191851cb63a67ce_wm.jpg

Olvasónk metrózott jeggyel és egy háromévessel, mégis elhangzott a címbeli mondat egy ellenőr szájából. Mekkora primkóság kell már ehhez.

Tisztelt BKK!

 2014.12.11-én 13:05 –kor utaztam a 3 éves kislányommal az M4-es metrón. Kelenföldön szálltunk fel és a Nyugati tér volt a célállomásunk. Természetesen jegyet lyukasztottunk, kislányom nagy örömére, hisz a metrózás a mai programunkat képezte.

A Kálvin téren egy kollega kedvesen köszönt kislányomnak és mosolygott rá, majd felajánlotta menjünk fel lifttel. Mi az M3-as vonalon szerettük volna folytatni utunkat a Nyugati térig. Felmentünk a lifttel, ott ismét egy kollega várt. Kérdezte miben segíthet. Megmutatta az M3-as felé vezető irányt. Mi tovább haladtunk, karomon a kislányommal, aki készségesen, izgalommal és nagy lelkesedéssel átadta a jegyünket az ott várakozó ellenőrnek. 

Olvasson tovább!

Csokigolyó nélküli krémkaland FRISSÜLT

2014.12.16. 09:04 | Homár Hilda | 124 komment

Nem egy first world problem, de tényleg nevetséges a csokigolyó-mennyiség és a hozzáállás is, igaz, olvasónk sem a türelem szobra, ha egy héten belül lezavarta az egész projektet a vásárlástól a Homárig. Nem baj, a Sole-Mizo a rettenetes Krémkaland név meg a külön írt csokigolyó miatt eleve megérdemli az osztást.

Kedves Homár!

Évek óta olvasója vagyok a blognak és sokszor elképesztő dolgokat olvasok, és mindig azzal nyugtatom magamat, hogy ilyen nem történhet meg velem. Ezidáig!

Szóval a mellékelt fényképeken látható minden.

Olvasson tovább!

Alakváltó rendelés az E-digitalnél

2014.12.15. 16:03 | Homár Hilda | 41 komment

download_20_.jpeg

A Black Friday napján az Extreme Digital rendszerének beletörött az agya egy rendelésbe, melynek szegény gazdája azóta is várja a hol egy, hol két, hol kifizetett, hol fizetésre váró, hol elküldött, hol még csomagolás alatt álló cuccát. Reméljük, este megírja, hogy megjött-e ma!

Szervusz Homár!

Nov 21-én edigitalos vásárlásra adtam a fejem, nagy kinlódással sikerült a kinézett akciós porszívót és nyomtatót megrendelni. Meggondolatlanul a bankkártyás fizetést választottam. A rendelésről a visszaigazolás megjött mondván rendelésem fizetésre vár. Jó, gondoltam este kifizetem amikor már nem lesz torlódás a webáruházban. Így is lett, aznap este a levélben található linken keresztül rendeztem a számlát. A meglepetés az edigital oldalára visszatérve ért. Az imént kifizetett rendelésem töröltként szerepelt. Volt mellette egy másik rendelés ugyanazzal az összeggel aktívként ami meg fizetésre várt.

Olvasson tovább!