Tékozló Homár

Miért van az, hogy füle botját sem mozgatja a BKK? FRISSÜLT

2015.05.08. 15:19 | Homár Hilda | 200 komment

165104_144747068917123_6622603_n11-630x350.jpg

Elégedetlenkedők, panaszosok, felháborodott utasok mindig lesznek, az esetek kivizsgálása meg nyilván időbe telik. De vajon miért nem jut el a BKK addig, hogy legalább egy Kedves utasunk! Megkaptuk. Igyekszünk. Türelmet. Puszi BKK típusú reagálással érdemes lenne kicsit lenyugtatni őket?  Szerintem a nép azt utálja a legjobban, ha nem veszik emberszámba.

Kedves Homár!

Csak azért sem hagyom annyiban! Több, mint egy hete az alábbi levelet küldtem a BKK-nak:

"Tisztelt BKK

Ezúton szeretnék önöknek panaszt tenni, egy ma délelőtt tett mulasztásra.

10:35 perckor a 196-os vonalán történt az eset.

Olvasson tovább!

Banif "Unfair" Plus Bank

2015.05.08. 09:44 | Homár Hilda | 36 komment

banif.jpg

Az igazi kettős mérce: a bank, ami a rá vonatkozó törvényi határidőnek nem bír eleget tenni, de az ügyfeleket azért képes határozottan felszólítani arra, hogy csak 30 napon belül tehetnek panaszt. Mondjuk, ha se számla-, se kamatértesítést, de még csekket sem küldött évekig (???), akkor miért pont az elszámolással lett volna minden rendben?

Tisztelt MNB Felügyelet!

Szeretném kérni vizsgálatukat a Banif Plus Bank elszámolásával kapcsolatosan.

A Bank nem ment perre, nem vitatta a tisztességtelenséget. Ez volt az a bank, aki 2008 óta egyetlen számlaértesítőt sem küldött autóhitelünkre, soha nem küldött kamatértesítőt, csak kamatot emelt, és csak egy csekket kaptunk sok éven át (rendben befizettük).

Olvasson tovább!

15 ezerbe került a reklamálás

2015.05.07. 15:15 | Homár Hilda | 83 komment

telekom_logo_2013_svg.png

Lauráéknál egy hétig nem volt tévé meg telefon, de nem ez volt a legnagyobb szívás az esetben.

UPDATE: Hogy egyértelmű legyen: az otthoni szolgáltató a Telekom, de a mobil az Telenor.

Kedves Homár!

Szeretnék tanácsot kérni és/vagy kidühöngeni magam a T- csoport ügyfélszolgálata miatt.

Történetünk nagyjából 2 hete kezdődött, mikor egy régebbi rendezetlen számla miatt kikapcsolták az net-TV-telefon kombót nálunk. Eddig stimmel a dolog, a mi hibánk, megtörténik. Néhány napon belül rendeztük a számlát, így 3 napon belül vártuk is a visszakapcsolást. A történet itt veszi a (nem is annyira) váratlan fordulatot... Természetesen nem sikerült nekik.

Olvasson tovább!

Brno ma hiába várja Zsoltot FRISSÜLT 3x

2015.05.07. 10:22 | Homár Hilda | 56 komment

mav1.jpg

Amikor a Homár együtt dobban az Élettel: Kiskunfélegyháza-Kistelek között vonatpótló buszok járnak, emiatt szegény Zsolt épp most kési le a Brnoba menő vonatát. Visszakapja a jegye árát? Az ügyfélszolgálatos szerint nem. Szerintünk meg a jegy típusától függ, hogy mikor és milyen módon, de mindenképp igen. Kérünk hivatalos állásfoglalást is a MÁV-tól.

Sziasztok!

Ti olyan tájékozottak vagytok MÁV ügyben! Mi a teendő a következő esetben?

Párom szeretett volna Szegedről Budapestre, majd onnan Csehországba utazni vonattal. Egészen Kistelekig eljutott, ahol azt mondták nekik, hogy a vonat tönkrement. Több, mint fél óra után most átültetik őket egy buszra. Persze addig ő lekési a Brno-ba tartó vonatot. A jegye vissza nem téríthető. (idézet az ügyfélszolgálatostól)...

Olvasson tovább!

Bosszúból tiltott le kimenő hívásokat a Telenor?

2015.05.06. 14:46 | Homár Hilda | 63 komment

telenor-logo.gif

Sokáig a T volt a heti ügyeletes ügyfélszomorító mobilszolgáltató, most eljött a Telenor ideje úgy látszik. Érthetetlen a megoldás, ahogy váratlanul lepropellerezték egy csomó lelépő ügyfél szolgáltatását a hosszúhétvége előestéjén. Az értesítésben említett ÁSZF 5.2.1. egyébként ezt mondja:
"5.2.1. A Telenor – az Előfizető egyidejű értesítésével – jogosult korlátozni a Szolgáltatáshoz való hozzáférést, ha:
a) az Előfizető akadályozza vagy veszélyezteti a Telenor hálózatának rendeltetésszerű működését, különösen ha megfelelőségi tanúsítással nem rendelkező vagy nem megfelelő interfésszel rendelkező végberendezést csatlakoztatott a mobil rádiótelefon-hálózathoz;
b) az Előfizető a Szolgáltatást a Telenor hozzájárulása nélkül harmadik személy részére továbbértékesíti, vagy azt hálózati szolgáltatás céljára használja;
c) az Előfizetőnek a díjtartozásról szóló felszólításban megjelölt – de legalább 30 napos – határidő elteltét követően is van esedékes díjtartozása, és a díjtartozás megfizetésének biztosítása céljából nem adott vagyoni biztosítékot a Telenornak;
d) a Számlás Előfizető forgalmazása túllépte az adott szolgáltatás tekintetében az ÁSZF-ben, illetve az EESZ-ben az igénybevétel felső korlátjaként meghatározott összeget vagy hívás-, üzenet-, illetve adatmennyiséget (magas forgalom);
e) a Telenor rendelkezésére álló adatok, információk alapján valószínűsíthető, hogy az Előfizető a Szolgáltatás megkötése vagy annak igénybevétele céljából a Telenort lényeges körülmény – pl. személyes adatok vonatkozásában – megtévesztette."

Tisztelt Tékozló Homár!

Szeretném elmondani, hogy mit enged meg magának a Telenor. Egyszerűen jogalap nélkül a háromnapos ünnep előestéjén több ezer SIM kártyát tilt le.

Előzmények:
Egy nagy autósklub flottájáról van szó, amelynek a Telenorral van élő szolgáltatói szerződése. A hónap közepén a Telenor egyoldalúan drasztikusan megváltoztatta a szerződésben garantált szolgáltatást. Érthető módon ezt a flottakezelő nem fogadta el, és keresett egy másik szolgáltatót, ahol az eredeti feltételekkel folytatható a szolgáltatás a tagok felé. A Telenor úgy érezte, nem hagyhatja megtorlás nélkül ezt. Csütörtökón az alábbi sms-t küldték el az ügyfeleknek.

Olvasson tovább!

Ami gagyinak néz ki, az az is FRISSÜLT

2015.05.06. 09:42 | Homár Hilda | 141 komment

11194815_898519816875080_1932789236_o.jpg

"Nagy valasztekban talalhatoak minoseges szabadidok,cipok stb!Top markak,Bomba aron" - hülye, akit ez nem győz meg arról, hogy itt kell Nike és Adidas cuccokat vásárolni! Laciék bedőltek, de talán jobb egy cipővel bukni most, mint egy akciós elektromos fűrésszel évek múlva. Az okos olvasók meg tanuljanak más kárán (és kárörvendjenek mértékkel).

Kedves Tékozló Homár!

Szeretném megosztani Veletek, hogy jártunk egy facebook-oldalas cipővásárlással. Az oldal neve "Minőséges sportruházat". Már itt kicsit esetlennek és gyanúsnak hangozhat a dolog, sajnos páromat ez nem zavarta és rendelt, utalt. Megkapta a "cipőt".

Olvasson tovább!

Hol az off-road halogén helye a boltban?

2015.05.05. 14:45 | Homár Hilda | 67 komment

2015-04-26_20_33_34.jpg

Klasszik közvélemény-kutatós poszt: ki a hibás: a gyártó, mert nem elég feltűnően jelzi a jeleznivalót? A kereskedő, mert a közúti cuccok közé teszi a quadba vagy raliautóba vagy nemtommibe való portékát? Vagy a vevő, mert nem nézett, csak vett? Szavazás alul.

Sziasztok.

Kiégett az autómban az izzó és ilyen elég speciális foglalatú HB4-es változat kell bele. Benzinkutakon nem nagyon tartanak ilyet, gondoltam benézek a dunakeszi Auchanba. Találtam is, vettem egyből kettőt (1000ft/db). Teljesen normál helyen a többi izzó között. Egyet még ott beszereltem egy pedig tartalékba.

Olvasson tovább!

Egy túlméretes csomag kalandjai FRISSÜLT

2015.05.05. 09:34 | Homár Hilda | 41 komment

screenshot_2015-05-04_16_40_37.png

A német precizitás meg az osztrák pontosság helyett a magyar leányvállalatnak úgy tűnik inkább a komikum az erőssége. Szerencséjére a gigacsomag gazdája inkább érdeklődéssel szemléli, mint idegbajosan várja országjáró pakkja megérkezését. Talán ma sikerült! Szorítunk nekik.

Trans-o-flex... A kollégám már akkor röhögött, amikor kimondtam a nevüket. Ő már tudott valamit.

Történt, hogy április 27-én üzenetet kaptam a feladótól, miszerint túlméretes csomagomat átadták a trans-o-flexnek, másnap (azaz április 28-án) számíthatok az érkezésére.

Olvasson tovább!

Félretájékoztatták a bankban, ezért lecsúszott az elszámolásról

2015.05.04. 15:39 | Homár Hilda | 43 komment

 k_h_meno_mano.jpg

Szerintem szegény Györgyék ügye elég rosszul áll, mert hogy lehet azt bizonyítani, hogy bentjárt a bankban időben, de félreinformálták? Vagy más is járt így?

Kedves Homár, 

a K&H Bankkal kapcsolatosan van egy ronda ügyünk, ami egyébként még talán nincs veszve – hátha a nyilvánosság segítségünkre lesz: 

Rosszhiszemű tudatos szívatás vagy csak egyszerűen trehányság és hiba? 

Feleségemmel 2008-ban vettünk fel egy 12 m Ft-os lakáshitelt. Mivel a forint svájci frankhoz képest radikálisan romlott, kölcsönkértünk családon belül és három alkalommal előtörlesztettünk saját erőnkből.

Így persze kimaradtunk a kedvezményes végtörlesztésből és csak a három előtörlesztés során több mint 12,5 m Ft-ot fizettünk vissza, amin legalább fél milliót buktunk csupán abból kifolyólag, hogy a bank ilyenkor a „deviza II.” büntető árfolyamot alkalmazza – ehhez hozzájöttek még az előtörlesztési díjak, amelyeket egyoldalúan emeltek…nem sorolom tovább.

Olvasson tovább!

El akarja sunnyogni a Wizz Air a kártérítést FRISSÜLT

2015.05.04. 09:54 | Homár Hilda | 60 komment

 

2000px-wizz_air_logo_svg.png

Hiába próbálja a Wizz Air a 2 deci üdítővel meg a szenyával megúszni a dolgot, már két órát meghaladó késés esetén jár az a kártérítés az utasoknak és nemhogy 4 és fél után. Minden vonatkozó okosság a témában itt.

Kedves Homár!

Április 13-án Varsóból jöttünk haza hárman a Wizz Air W6 2468-as járatával. Menetrend szerint 15:40 lett volna az indulás, érkezés 16:55-kor. Az utasok már sorban álltak a kapunál, mikor először 20 perc késést írtak ki, aztán újabb 30 percet. A harmadik kiírás kb. fél 5-kor az volt, további információ 18:00-kor. Közben a Wizz Air honlapján láttam, a módosult indulási időpont 20:00 óra volt, ha jól emlékszem. Kérdés, ezt a varsói Chopin reptéren miért nem tudták. Mindegy. Közben 6 óra körül elkezdtek fejenként egy szendvicset és 2 dl-es üdítőt osztani.

Olvasson tovább!