Tékozló Homár

Fahéj-gate utánlövés

2015.05.23. 09:00 | Homár Hilda | komment

fahej.jpg

Viktor a budakalászi Auchanban fotózta nekünk a Nagy Auchan Fahéj Ügy mellé illusztrációnak, de szerinte nemcsak itt, hanem "mindenhol ki van írva, hogy kamerával nézik - lopásnak minősül, ne fogd meg kézzel, stb. mindenhol ezek a piktogramok, "tiltások", kamerás figyelmeztetések.. csak a hülye nem veszi észre!".

Azt azért tegyük gyorsan hozzá, hogy ebből azt még nem tudhatjuk, hogy Debrecenben is megvolt-e a tábla meg a kis műanyag kiszedő, arról nem beszélve, hogy a téma fő kérdése nem az, hogy szabad-e piszkálni a fahéjat kézzel (nyilván nem), hanem, hogy arányos következmény-e rendőröket hívni az ezt elkövető vásárlóra, aki nem mellékesen többször felajánlotta, hogy kifizeti a terméket, csak haladjon már tovább az élet.

Nesztek - tegnap lőttem a helyi Auchan-ban, aki számára ez a piktogram nem elég beszédes, ott bajok vannak!

Nagy felfedezést tett a debreceni fahéj-gate főszereplője

2015.05.22. 14:35 | Homár Hilda | komment

93a9ca04201aa6cfccb1131e47cc12be_xl.jpg

Megvan a sztori Andrea és barátnője rendőri intézkedésbe torkolló fahéjszagolgató manőverével? A debreceni Auchan nekünk nem válaszolt, de egy helyi lapnak megírta, hogy szerinte jogszerű volt az intézkedés, viszlát. Ez is valami. Andrea életét viszont úgy tűnik alapjaiban változtatta meg az a kis kiszáradt, összetaperolt fadarabka. 

Kedves Tékozló Homár!

Köszönöm, hogy megjelentetted fahéj szagolgatásunk esetét, és azt is, hogy az áruházat megkerestétek. Esetedben mondjuk úgy tűnik fölöslegesen. Mi ezt pont ezért az előre megjósolható pofátlan, lekezelő, és gusztustalan válaszért nem tettük.

Az egyetlen ok, amiért megírtam a történetet, a tehetetlen dühöm volt.  Hogy ebben a tiltótáblákkal teli, agyonszabályozott kis országban, ahol lassan minden lépésünkre jut egy paragrafus, arra pedig egy hivatal, ami okkal, ok nélkül üldöz, büntet, saját igazunk bizonyítására kényszerít, ebből eredően az ország egyik fele abból él, hogy baszogatja a másik felét, egy szimpla bevásárlás sem múlhat el, valamely, tollvonásnyi halatommal felruházott üldöző vegzálása nélkül.

Olvasson tovább!

Kinyírta a UPC a digitális hangot FRISSÜLT

2015.05.22. 09:18 | Homár Hilda | komment

upc_hivatalos.jpg

Gábor ugyan nem írta meg, hogy az ország melyik részében gyászolja médiaboxának digitális hangját, de a sztori alapján nem ismeretlen a jelenség a cég előtt, úgyhogy megkérdezzük tőlük a holmiértmikorramennyit.

Kedves Homár!

Kb. egy hónapja a UPC-nél egy remekbeszabott frissítéssel kinyírták a média boxokon a digitális hangot. Hiba bejelentve, szerelőt küldik. A kihívott szerelő pedig a megadott időpontban amikor jönnie kellett volna, telefonált, hogy nem megy, mert minek, úgysem tud vele mit kezdeni, majd valamikor, egy nap-hét-hónap-év múlva, ha jön egy újabb frissítés amiben javítják, újra lesz digitális hang. Mások is panaszkodtak, de ő nem tud segíteni. Köszivisszhall. Ennyivel elintézve.

Olvasson tovább!

Nászút extrával

2015.05.21. 15:11 | Homár Hilda | komment

banner_koh_samui.jpg

Nem mindig könnyű egy feldühödött, csalódott ifjú férjet kezelni, de azért csak meg kéne próbálni nem? 

Túl izgalmas nászút

Kedves Homár!

Az alábbi levelezést osztanám meg Veled és a nagyérdeművel, amit az Unitravellel (majdhogynem magammal) folytattam:

Febr. 26-án írt levelem:

"Kedves Címzett!

XY vagyok, ZZZ- s szerződés (3 éj Bangkok + 9 éj Koh Samui) számon utaztunk Thaiföldre 2015.02.12-25. között. Panaszom az alábbi:

Olvasson tovább!

Egy szál faszban vagyok, bazmeg! FRISSÜLT

2015.05.21. 09:11 | Homár Hilda | komment

ogrebike_logo.jpg

Az utóbbi időben valami eltörhetett a szép hipszterbringákat készítő Ogre emberében, mert idén áprilisig csupa dicséretet kapott, aztán jötta a "vevőkhöz való hozzáálláson van mit javítani", meg az alábbi emberesnek mondható produkció. Lehet, hogy szabira kéne menni, hm?

Hello Homár!

Szeretném Veletek megosztani a mai felemelő élményemet a Városliget melletti Ogre Bike bringa szervizből.

A múlt héten mentem oda először, elmondtam, hogy generált szeretnék a bringára, illetve egy gyerekülést is szeretnék rá felrakatni. Mondta a fazon, hogy el van havazva, úgyhogy vigyem oda egy hét múlva, kedden nyitásra, azaz délre. A 2 éves fiammal mentünk, nagyon oda volt a sok bringáért meg a szervizért, úgyhogy gondoltam a kedvében járok és ma is elvittem magammal, a párommal együtt. 

Olvasson tovább!

Ez neked a vadonatúj meg az esztétikai hibás?

2015.05.20. 14:54 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-05-20_13_36_05.png

Régi barátunk, a Valmart hiába állítja magáról, hogy vadonatúj, csomagolássérült és esztétikai hibás termékeket árul, ezzel Péter és a tapasztalatok alapján még jó páran tuti nem értenek egyet. Az okoskodáson túl (miért nem előre csekkol valaki egy számára ismeretlen céget????) futunk egy kört és megpróbáljuk megtudni, hogy  a hivatalok mit tesznek/tehetnek ilyen esetekben. 

Tisztelt Szerkesztőség!

Volt szó a blogon a Valmart Kft.-ről, beillesztem a történetemet és örülnék, ha fel tudnám venni a kapcsolatot a hasonlóan járt vásárlókkal (Robi, Dániel).

A Valmart Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.-nél 2015.03.10-én vásároltam egy mosógépet, ami új, de szállítási sérüléses terméknek volt feltüntetve. A hirdetést az olx.hu-n találtam, telefonon és írásban megegyeztünk. Szállítást és beszerelést kértem, ami meg is történt. Kívülről ránézésre nem
láttam rajta nagyobb hibákat.

Olvasson tovább!

Wizz Air akció csalódott vásárlókkal

2015.05.20. 11:25 | Homár Hilda | komment

wizz_air.jpg

Tegnap megint akciózott a Wizz Air (Minden második megvásárolt ülőhely ingyenes), amiről 2 levél is árulkodott ma reggel postaládánkban. Misi Milánóval szemezett, az akciós 170 VS. ma kora reggeli 30 eurós ár különbsége elég mellbevágó, még akkor is, ha azóta 130-ra változott. Az meg tök érthetetlen, hogy egy ilyen elég jól kiszámíthatóan tömegeket megmozgató akció alá miért nem tesznek izmos weboldalt, hogy ne legyen kontraproduktív az egész. Hacsak nem épp az a cél, hogy ne működjön, dünnyögik az öreg konteóhívők a bajszuk alá. Önnek sikerült jegyet vennie tegnap?

Tisztelt Homár!

A Wizzair megint ügyesen akciózott. Tegnap "második jegy ingyen" akciójukban a jegy délelőtt 76 €, este 170€ a két főre, ma reggel (az akció után) 30€ egy főre. Tiszta átverés!

Misi

Olvasson tovább!

Csere-bere nevetek, fülest vissza nem veszek

2015.05.19. 15:18 | Homár Hilda | komment

s2_headset_s_1.jpg

Az oké, hogy bugyit, fürdőrucit nem vesznek vissza, de én arról még nem hallottam, hogy a fülhallgató is ebbe a kategóriába tartozik, bár ha belegondolok, hogy milyen érzés lenne egy ismeretlen után a cuccot a fülembe szuszekolni, mélyen egyet tudok érteni a tiltással. Mindenesetre rákérdezünk, hogy mi a helyzet akkor, ha a netes vásárlásnál élő elállási jog és a higiéniai termékekre vonatkozó szabályozás üti egymást. 

Szia Homár,

szeretném elmesélni neked életem első vásárlók könyvébe való beírásának történetét röviden.

Vettem négy napja az A4Team webshopjában egy fejhallgatót. Nem vagyok se audiofil,  se gazdag, így egy néhány ezer forintos modell mellett döntöttem. Egy fontos dolog volt nekem, hogy legyen rajta hangerőszabályzó. Ezen a leírás szerint volt, úgyhogy megvettem. Az csak otthon, kibontás után derült ki, hogy az a bizonyos gomb a zsinóron nem szabályozza a hangerőt. Megállítja a zenét, meg következő zeneszámra ugrik, meg mindent csinál, csak azt nem, amire nekem szükségem lenne.

Olvasson tovább!

Nem becsüli meg előfizetőjét a National Geographic

2015.05.19. 09:48 | Homár Hilda | komment

screenshot_2015-05-18_16_42_20.png

Az ember azért fizet elő egy újságra, hogy gyorsan, kényelmesen és biztosan megkapja az összes lapszámot, Stefanie-nak egyelőre lassan, hektikusan, viszont sok macerával jár a NatGeo. Na, ki kapott kedvet a dologhoz? (A honlap szerint a terjesztő a Magyar Posta, párhuzamosan oda is lehetne írni egy panaszt.)

Kedves Homár!

Szeretném tanácsotokat kérni az alábbi ügyben:

tavaly decemberben előfizettem a National Georgraphic című újságra a Central Médiacsoportnál 1 évre. Az újság februártól kezdett el járni, havonta egy lapszám. Az akkorival nem is volt gond, rendben megérkezett. Utána a márciusi már nem akart jönni. Írtam a kiadónak ez ügyben és néhány levélváltás után megoldottuk a dolgot: küldtek egy pótlapszámot és megígérték, hogy ránéznek a terjesztőre, hogy ne legyen gond többé.

Olvasson tovább!

Raiffeisen, Raiffeisen, nem lesz ez így jó FRISSÜLT

2015.05.18. 14:57 | Homár Hilda | komment

4450723931.jpg

Tejfel Jancsi reakcióideje szerintem nem nagyon segíti az érdekérvényesítést a hétköznapokban - ezt a március végi sztorit 4 napja küldte, így a levél végén feltett kérdése leginkább költői, de azért érdemes lamentálni az egész történeten, különös tekintettel arra a részre, hogy a Raiffeisen-ügyfél fáradjon már át az OTP automatájához, mert az övék éppen nem működik.

Kedves Homár,

Egy szösszenet arról, hogy ingyenes-e az ingyenesnek ígért készpénzfelvét a Raiffeisen banknál. Tanulság nincs, hacsak annyi nem, hogy banknak szavát ne hidd... Amennyiben közlésre érdemesnek találod, tedd ki az oldalra.

Végtörlesztő vagyok, nekem nem járt az ingyenes banki elszámolás. A határidő lejárta előtt egy nappal - sajnos előbb nem volt lehetőségem rá -, március 30.-án reggel első utam az ominózus bank oktogoni fiókjába vezetett, kitöltött nyomtatvánnyal. Röpke órányi várakozás után sorra is kerültem (épp rendszerleállás volt, gondolom a sok hozzám hasonló halogató kérelemdömpingjét nem tudták befogadni) és az ügyintéző úr színe elé járulhattam.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása