Dani meglehetősen szarkasztikus levélre ragadtatta magát amiatt, hogy a Díjbeszedő Holding megszüntette az emailes óraállás-bejelentést. Szerintem vicces, de kicsit túlreagált a nyervogás, mert azért messze nem arról van szó, hogy ezentúl egy A és B hét rendszerben, napi nettó 16 és fél percet nyitva tartó irodába kell Rákosborzasztóra zarándokolnia az ügyfeleknek (a telefonos és díjnetes megoldástól az appig egy csomó megoldás maradt még). A Díjbeszedő Holding nyilván gyászolja a Vízművektől kapott megbízást, azért kommunikálja ilyen hülyén azt, hogy egy megoldás megszűnik, de sebaj, mert van ezer legalább olyan kényelmes.
Tisztelt Díjbeszedő Holding Zrt.
Engedjék meg, hogy gratuláljak, sikerült még tovább bonyolítaniuk a rendszert, és ezúton kérném Önöket, hogy mindenképpen küldjék még ki 20 x ezt az értesítést, úgy, hogy közben pontosan tudják h már jelenleg is a Díjneten jelentem be az óraállást (hiszen ez az Önök felülete). Praktikus lenne talán az 1956-ban emigrált, jelenleg Ausztráliában élő rokonaimnak is kiküldeni ezt az értesítést, mert - bár szerencséjükre sosem éltek Budapesten - mi történik, ha egyszer hazalátogatnak, és csak úgy kedvük támad egy szabadon választott vízóra állását bejelenteni? Komoly veszélyt jelenthet ez a rendszernek!