Tékozló Homár

Óraállás-lejelentés és egyszarvú-könnycsepp

2015.06.05. 15:51 | Homár Hilda | 132 komment

screenshot_2015-06-05_15_50_27.png

Dani meglehetősen szarkasztikus levélre ragadtatta magát amiatt, hogy a Díjbeszedő Holding megszüntette az emailes óraállás-bejelentést. Szerintem vicces, de kicsit túlreagált a nyervogás, mert azért messze nem arról van szó, hogy ezentúl egy A és B hét rendszerben, napi nettó 16 és fél percet nyitva tartó irodába kell Rákosborzasztóra zarándokolnia az ügyfeleknek (a telefonos és díjnetes megoldástól az appig egy csomó megoldás maradt még). A Díjbeszedő Holding nyilván gyászolja a Vízművektől kapott megbízást, azért kommunikálja ilyen hülyén azt, hogy egy megoldás megszűnik, de sebaj, mert van ezer legalább olyan kényelmes.

Tisztelt Díjbeszedő Holding Zrt.

Engedjék meg, hogy gratuláljak, sikerült még tovább bonyolítaniuk a rendszert, és ezúton kérném Önöket, hogy mindenképpen küldjék még ki 20 x ezt az értesítést, úgy, hogy közben pontosan tudják h már jelenleg is a Díjneten jelentem be az óraállást (hiszen ez az Önök felülete). Praktikus lenne talán az 1956-ban emigrált, jelenleg Ausztráliában élő rokonaimnak is kiküldeni ezt az értesítést, mert - bár szerencséjükre sosem éltek Budapesten - mi történik, ha egyszer hazalátogatnak, és csak úgy kedvük támad egy szabadon választott vízóra állását bejelenteni? Komoly veszélyt jelenthet ez a rendszernek!

Olvasson tovább!

Becsúszott a szűrő a Multifilterbe FRISSÜLT

2015.06.05. 09:27 | Homár Hilda | 141 komment

cigaretta.jpg

Más is találkozott ezzel a megoldással? Mi ez a jelenség? Egyszerűen a szegény Lajos közelében működő Nemzeti Trafik kapott egy selejtes szállítmányt? Vagy nyerészkedni próbál a Philip Morris, de elfelejtették lenyesni a hüvely végét, és így jól lebuktak? Esetleg egy váratlan újítás, ami felkészületlenül érte a dohányzó népet? Mi ez?

Tisztelt Homár! 

Nem tudom, hogy cigarettával kapcsolatban egyáltalán közzé lehet-e tenni bármit is, bár az alábbiak senkit sem fognak cigaretta vásárlására ösztönözni. 

Olvasson tovább!

NettóbrutTÓfólia

2015.06.04. 14:53 | Homár Hilda | 93 komment

6132343t_6.jpg

Az árfeltüntetési szabályozás szerint az ömlesztett árukat és a vendéglátásban kínált árukat leszámítva nem oké "az „X Ft + áfa”, valamint az „X Ft + áfa Y Ft” típusú ártájékoztatás." A  tófólia tuti nem vendéglátásban kínált termék, és nem igazán tűnik ömlesztett árunak sem, mint a szén vagy a műtrágya, szóval egyrészt Csokinak igaza van, másrészt olvasni, olvasni, olvasni. A csatolt fotó különösen vicces megoldás.

Kedves Ollós!

Mivel itt a jó idő végre nekiállnék a kerti tavam befejezésének. Neki is láttam keresni viszonylag jó áron tófóliát, de hamar felbosszantottam magam. Rengeteg fóliás trükközik a neten szabálytalanul feltüntetett NETTÓ árakkal. Volt ahol csak a kalkuláció végén derült ki,hogy nettó árról van szó, van ahol csak a főoldalon közlik és máshol már fel sincs tüntetve még a megrendelésnél sem. Találkoztam olyannal is, ahol még le is írják,hogy ne dőljünk be ilyennek, de ők maguk is nettó árakkal hirdetnek. Elég bosszantónak tartom,hogy az áraikkal csak rabolják az ember idejét, mert egy kis számolás után kiderül, hogy nem is olyan jó a meghirdetett ár.

folia2.jpg

 

Mellékeltem pár képet is. Példának pedig egy pár oldal, mivel nem vagyok szégyenlős:

Olvasson tovább!

Mitől kerülne 4x annyiba a görgős táska a CBA akciójában? FRISSÜLT

2015.06.04. 09:40 | Homár Hilda | 72 komment

screenshot_2015-06-03_15_18_15.png

Az aktívan fogyasztó népesség egyik fele él-hal a matrica- és pontgyűjtős hűségakciókért, a maradéknak meg esze ágában sincs a kis biszbaszokkal szerencsétlenkedni. Utóbbiaknak sokszor igaza is van, mert ezek egy része tényleg átvágós-lenyúlós-beetetős fajta, de vannak tényleg működők is, és ha valaki amúgy is minden nap a Mindentinnenből vásárol és _tényleg_ kell neki egy palacsintasütő, miért is ne gyűjtse a kis hülye matricákat rá - feltéve, hogy nem vesz a szent cél érdekében naponta félszatyorni felesleges holmit is persze. Pó pikírt leveléből azért süt, hogy szerinte a CBA táskás akciója nem ez a kategória. De tényleg, mi lehet a funkcióeltérés 2 görgős táska között?

Kedves Homár!

Egy jó hír a fiúknak: a CBA-nál nem a méret a lényeg!

A dolog úgy esett, hogy kissé sokalltam a CBA vásárlói ajándékpontos akciójában szereplő, meglehetősen snassz „Görgős utazótáska” mézesmadzagként belengetett 45.000 Ft-os (ajánlott) fogyasztói árát, azaz ha gyűjtögeted a pöttyöket, egy ilyen értékű cuccot vehetsz magadnak, olcsóbban. Ezért aztán rákerestem, mennyiért is lehet kapni amúgy, nem CBA pontbeváltós akciósan. És nonézdcsak, meg is találtam: ugyanazon gyártótól, 9.900 Ft-ért.

Olvasson tovább!

Kézzel javított telefonszám, 8 éve törölt adat, szevasztok!

2015.06.03. 15:24 | Homár Hilda | 75 komment

otpbank_log_horiz.JPG

Feneketlen kincsesbánya a legnagyobb hazai bank évtizedek óta épülő adatbázisa, így bármelyik pillanatban képes nosztalgikus pillanatokat okozni ügyfeleinek.

Üdv Homár (Hilda)!

Ma történt velem a hazai bankban, az OTP-ben. Ez az a bank, ahol még mindig nem tudják megoldani, hogy minden bankkártya a postán keresztül a lakcímre érkezzen meg, mint ahogy azt már sok egyéb bank sikeresen alkalmazza hosszú évek óta.

Olvasson tovább!

A BAR-lista vajon mi és hogy lehet lekerülni róla?

2015.06.03. 09:59 | Homár Hilda | 118 komment

4450723931.jpg

Én nem tudom mi történt, de az elmúlt hónapokban mintha megszaporodtak volna a dupla-lófejes bankot érintő panaszok. Az alábbi történetben alaposan megkeserítették volt ügyfelük életét, akit sikerült az - általa bájosan bárlistának hívott - rossz adósok BAR- vagy modern nevén KHR-listáját fennfelejteni, naná, hogy aktív státuszban.   

Jöjjön hát egy hosszú, de annál tanulságosabb történet, amiből bárki, akinek valaha is volt (van, lesz) banki hitele tanulhat és okulhat. 

Előzmény:
Svájci frankos lakáshitelem volt, mint sokan mások, én sem tudtam fizetni, a háztól szabadulni akartam, egy ingatlaniroda és egy követeléskezelő kombón keresztül ez össze is jött. A hitelt  visszafizettem, a számlámat a banknál megszüntettem, az ügyintéző még fel is világosított a passzív bárlista mibenlétéről. 

Olvasson tovább!

Halott ügyfél nem halott ügye a T-Home-nál FRISSÜLT

2015.06.02. 15:42 | Homár Hilda | 46 komment

telekom_logo_2013_svg.png

Szegény Kornéléknak a T-Home teljes műsort nyomott az elmúlt félévben hibás átírással, téves kikapcsolással, netto bumburnyák ügyfélszolgálattal és alaptalan számlával. Nem csoda, hogy szakításig vitték a dolgot. Az érdekes rész ott jön. A "Szolgáltatással és számlázással való elégedetlenség. Szankciómentes lemondás engedélyezve!" részre szeretném felhívni a figyelmet. 

Tisztelt Tékozló Homár!

Édesanyám történetét szeretném megírni, akinek a T-Home-mal történt nagyon kellemetlen esete. A történet eleve szomorúan kezdődött, mert édesanyám férje, nevelőapám tavaly augusztus végén elhunyt. Ő kötött szerződést a T-Home-mal internet és kábeltelevíziós szolgáltatásra két éves hűségidővel. Halála után bementünk a céghez, akik azt javasolták, hogy novemberben jöjjünk vissza, és akkor írjuk át a szerződést édesanyám nevére, mert akkor jár le a hűségidő.

Olvasson tovább!

Hány jegyből jutunk fel a Várba, ha nem jár a 16-os?

2015.06.02. 09:45 | Homár Hilda | 84 komment

165104_144747068917123_6622603_n11-630x350.jpg

Zoli igazi kekec, egyben irgalmatlanul hosszú levélben vonta felelősségre a BKK-t, amiért a Munka ünnepén nem tudott a 16-os busszal feljutni a Várba, ráadásul erről nem kapott rendes tájékoztatást, és az átszállás miatt nem 1, hanem 2 jegybe került a kis trip per fej. Ami egy háromfejű családnál oda-vissza tényleg már látható összeg, szóval - bár nekem a béna tájékoztatást leszámítva nem jutott volna eszembe a BKK nyakába varrni az ügyet, hiszen nem ők rendezik a forgalomkorlátozást eredményező ünnepségeket, - valahol megértem Zoli hevületét. A válasz meg külön jó, amit  kapott. Általános okosságokkal is teli, kimerítő, informatív, udvarias, ja és az irgalmatlannál pont kétszer hosszabb.

Sziasztok!

Érdekes, hogy a BKK-nál nem tudja a jobb kéz, mit csinál a balkéz. Valaki fejtse már meg, melyik szabály vonatkozik a lenti esetre?

köszi:

Zoli

------------------------

Tisztelt BKK, Fogyasztóvédelem!

Május 1-jén családommal (3 fő) a Belvárosi Deák Ferenc térről a Vári Dísz térre kívántunk utazni a BKK által üzemeltetett 16-os autóbusszal, VONALJEGGYEL.

Olvasson tovább!

Ügyfélszolgálatnak nevezett élet-és cselekvésképtelen izé

2015.06.01. 14:33 | Homár Hilda | 81 komment

extreme_digital_1.jpg

Nem az első és valószínűleg nem is az utolsó Extreme Digital posztunk, ami az ügyfélszolgálat tehetetlenségére és pronyóságára panaszkodik. Kedves ED, tényleg nem lehetne kicsit hatékonyabban és főleg udvariasabban csinálni? Utóbbi még csak nem is feltétlenül pénzkérdés.

Kedves Homár!

Tibor 2015.05.15-i történetét olvasva ragadtam tollat, mint az Extreme Digital ügyfélszolgálatának másik 'áldozata'. Bár az én történetem annyiban tér el a Tiborétól, hogy részemre kiszállították a megrendelt Indesit típusú gáztűzhelyet, csak a csomagolás eltávolítása után észleltük, hogy hiányzik az egyik gázrózsa teteje.

Olvasson tovább!

Az ön recepciósa is rendelt SEO-szolgáltatást?

2015.06.01. 11:00 | Homár Hilda | 53 komment

seo1_1_1.png

Van a Maxweb nevű cég, amelyik keresőoptimalizációs szolgáltatást árul, a szerződéskötéshez meg egy csomagátvételi elismervénynek látszó papírt használ. Legutóbbi témába vágó posztunknál a cég vezetője szépen kifejtette, hogy milyen többlépéses,  szabványosított metódust használnak, de ha a sokadik, szinte szóról szóra megegyező panasz érkezik velük kapcsolatban, akkor valami csak nem stimmel azzal a metódussal.  Szerintem.

Tisztelt Homár Hilda!

Segítségét szeretném. A Maxweb engem is az Ön által leírt módon átvert, tegnapi napon megkaptam a 150.000 Ft-os számlát.

Érdeklődnék, hogy ha nem fizetek, akkor lehet ebből problémám? Illetve sokan lehetnek, akik ugyanígy jártak? Tehetünk ellenük valamit?

Olvasson tovább!