Tékozló Homár

Akar drágán hideg kaját venni? Akkor ide menjen!

2016.04.01. 15:36 | Homár Hilda | komment

234_580x385_store.jpg

Méregdrága kaja lassan, hidegen, orditozó személyzet mellett, mindez megfejelve a panaszlevélre nem válaszolás ősbűnével? Igazán megérdemli a Nordsee a csőnya gondolatokat.

Ezt 10 napja írtam nekik, nem méltattak válaszra, hát olvassátok:

Dátum: 2016. március 21. 19:35
Tárgy: vélemény, panasz
Címzett: info@nordsee.hu

Tisztelt Nordsee!

Régi vendégük vagyok, szeretem az ételeiket. 

Az alábbi észrevételeket szeretném tenni a Mammut 2-ben található üzletükkel kapcsolatban:

az egyik gondom az, hogy a csúcsidő előtt (fél 12 körül) szinte semmilyen ételt nem lehet készen venni, hanem mindent csak rendelésre csinálnak, és nem keveset kell várakozni. Tudtommal ez egy gyorsétterem, ide olyankor térek be, amikor sietek, és az árban megfizetem azt is, hogy azonnal kapom az ételt. Dél, fél egy körül ez így is szokott lenni.

Ha Önök nem tudják vállalni, hogy 11 és 12 között is azonnal ki tudjanak szolgálni, akkor ezt miért nem jelzik? Miért nincs kiírva, hogy pl. "azonnali étel kiszolgálás csak dél és kettő óra között"?. Miért kell ugyanannyit fizetnem akkor is, ha azonnal kapom az ételt, és akkor is, ha negyed órát kell rá várnom, mert csak akkor látnak hozzá az elkészítéséhez?

Adjanak kedvezményt olyankor, ha várakozni kell, vagy találjanak ki valami megoldást, mert ez így nem korrekt! Ma egyébként 24 percet várakoztam az ételre, amit rendeltem, (egy adag!), (10 perc várakozást ígértek, amikor a fizetéskor "megegyeztünk" a feltételekről, és ebből lett 24 perc). A krumpli majdnem hideg volt, rossz állagú. Mindezt több mint 3ezer forintért...

A másik gondom az, hogy az üzletvezető (?) (egy rövid barna hajú fülbevalós férfi) szinte megállás nélkül ordibál és veszekszik az alkalmazottakkal, olyan hangerővel, hogy az étkező vendégek mindent hallanak. Mondják meg ennek a férfinak, hogy a belső utasításokat, mindig úgy kell kiadni, hogy a vendégek abból semmit de semmit ne halljanak!! Én nem vagyok kíváncsi arra, hogy ...... -n nincs sapka, hogy kevés az ez, hogy miért nincs még kitéve elég amaz, stb. A nemkevést pénzt azért is fizetem, hogy nyugodt légkörben ehessek, és ne ezt kelljen hallgatnom! Többször jártam már itt, ez a férfi jobb pillanataiban rendkívül udvarias és készséges, de máskor is előfordult már, hogy a vendégek füle hallatára instruálta a beosztottjait.

Ha ez a továbbiakban is így lesz, nem fogok Önökhöz járni, és nem fogom jó hírüket kelteni, de bízom benne, hogy tudják orvosolni a problémákat!

Üdvözlettel:

......................

Kamatszámítás a banki matematika szabályai szerint

2016.04.01. 11:01 | Homár Hilda | komment

you-mean-i-have-to-repay-loans-no-loans-are-free-money-meme-2064.jpg

Én készségesen elhiszem, hogy a CIB a szabályoknak és a szerződésben foglaltaknak megfelelően járt el olvasónk devizahitelének számítása ügyében, de a varázsképlet, amit használnak - egyben védőpajzsként feltartanak - tényleg érdekes. Megpróbáljuk megtudni, hogy mi a magyarázata ennek a számításnak.

Kedves Homár!

A kamatszámítás komoly problémákat okoz sok kisiskolásnak, emlékszünk talán az komornyik és a whisky esetére, amikor a komornyiknak büntetésül kellett kiszámolnia, hogy a sok-sok teával feltöltés után mennyi is a hígított whisky alkoholtartalma. A kisiskolások nagy része utálja is a kamatszámítást. Ez azonban nem menti fel azokat akik hivatalból foglalkoznak a kamatszámítással (bankok, MNB). Igaz, érdekes módon mindig a saját javukra tévednek a kamatszámítással.

Olvasson tovább!

"A standuposok seggében gyönyörködhettünk"

2016.03.31. 16:54 | Homár Hilda | komment

showderklub1.jpg

Na, ki gondolta volna, hogy a humoristákkal mindenhol csak a baj van! Ezúttal nem a Dumaszínház, hanem a Showder Klub felvételén tapasztalt körülmények akasztottak ki egy olvasót, aki úgy túnik, nem szó szerint gondolta a "990 forintot megér, hogy élőben lássuk kedvenceink egy részét" fordulatot. (Mondjuk egy tévéműsornál irreális az az elvárás, hogy nem a látvány lesz a lényeg.)

Kedves Homár!

Ha esetleg azt fontolgatnád, hogy elmész a Symbolba, hogy élőben nézd meg a Showder-klub felvételét, lebeszéllek róla. Hacsak nincs protekciód...

Bónusz Brigád ajánlat érkezett: Showder-klub felvétel féláron. 990 forintot megér, hogy élőben lássuk kedvenceink egy részét - gondoltam, és lecsaptam két bónuszra. "Helyfoglalás érkezési sorrendben" - szerepelt a papíron, a felvétel kezdetét 19.15-re hirdették meg, előtte odatelefonáltam, azt mondták: 19 órától engedik be az embereket.

Olvasson tovább!

Kettőből kétszer nem sikerült a Wizz Airrel utazni

2016.03.31. 10:30 | Homár Hilda | komment

wizz_air.png

Gabi maga is elismeri, hogy mindkét alkalommal volt alapja a légitársaság problémázásának, de nem érti, hogy miért nem akartak segíteni a megoldásban, pláne, hogy fizetni is hajlandó lett volna.

Szia Homár

El szeretném mesélni hogyan nem szálhattam fel a Wizzair egy-egy járataira, ami praktikusan az oda- és visszaút meghiúsulását jelentette.

A Bp-re vezető útra megvettem a nagy kabinbőröndöt. 1 órával az indulás előtt már a kapunál álltam, és vártam a sorban. Egy wizzair alkalmazott körbejárt és ellenőrizte a beszállókártyákat (ami nélkül nem is lehetett volna a kapuig eljutni). Elhaladt mellettem és a gurulósom mellett, konstatálta, hogy a telefonomat nem tudja aláírni (a nyomtatott boarding pass-eket aláírta). 20-25 perc múlva egy kolléganővel ismét végigsétáltak a soron, és kiszúrták a bőröndömet, amit nagynak ítéltek. A kereke miatt nem fért be a keretbe, csak háromnegyedig, így mondták, hogy nem szállhatok fel. OK, mit tegyek? Menjek ki, adjam fel. - Megvárnak? - kérdeztem. "Nem", mondták. Azért kirohantam, hátha összejön... - a gép egyébként addig még meg sem érkezett, Eindhovenben a váró a kifutópályára néz, így látszik, ha ott van a gép.

Olvasson tovább!

Akarja tudni azonnal a Kozármisleny-Békéscsaba meccs eredményét?/Frissült a Telekom válaszával

2016.03.30. 15:52 | Homár Hilda | komment

telekom-logo.jpg

Na, itt a csodálatos focilista, amire úgy tűnik akár egy kósza gondolat útján vagy véletlenül, mondjuk egy fülnyomással is sikerülhet a feliratkozás. A leiratkozás viszont meglepő módon babrásabb. Ki hallott már ilyet.

Az alábbiakba másoltam be a Telekomnak március 3.-án írt panaszlevelemet, mely összegzi, hogy mi is történt.

Tisztelt Telekom!

2016.03.01 este 10:10-kor majd 10:12-kor telefonálás közben kaptam sms-t. A képet csatoltam: Telekom aláírással a 777 számról értesítést kaptam AKCIO és FOCI listára való feliratkozásról.

Olvasson tovább!

Választ nem, húst bezzeg küldött a Tesco / Frissült a fejleményekkel

2016.03.30. 10:31 | Homár Hilda | komment

tesco.jpg

A Tesco házhozszállítással általában a helyettesítő termékek kapcsán voltak eddig gondok, most viszont azt kapta a vásárló, amit kért, húst. Sokat. Olvasónk következtetése a Tesco sajátos bevételnövelési ügyködéséről szerintünk túlzó, de a panaszlevélre nem reagálás egy ekkora cég esetében egyáltalán nem bocsánatos bűn.

Tesco Házhozszállítás. Rendeltünk többek között 3.5 kg csirkemellet.  Átvettem és kifizettem a termékeket, utána vettem észre a blokkon, hogy a rendelt 3.5 kg helyett 6.5 kg-t kaptunk.  Átnézhettem volna tüzetesen a blokkot pakolás közben, de nem gondoltam volna, hogy majdnem a rendelt mennyiség dupláját küldik. Ezt a futár is jelezhette volna egyébként. Pakolás közben, mivel több szatyorral együtt fogva hoztam be a húst is, nem esett le, hogy több, mint 3.5 kg.

Olvasson tovább!

Majdnem kutyát ölt a bolhanyakörv / Frissült a cég válaszával

2016.03.29. 15:05 | Homár Hilda | komment

kiltix_1_2.png

A bolha- és kullancs elleni védekezés témáját kutyások közt felvetni legalább olyan pusztító bír lenni, mint a kiságyba szoktatás kérdését bedobni a játszótéri kismamák közé. De bármelyik módszert is fogja ordítva védeni vagy ócsárolni a futtató népe, abban egész biztosan minden kutyás egyet fog érteni, hogy akármilyen törékeny jószág is egy máltai selyemkutya, az nem az ő életképtelenségének a bizonyítéka, ha egy bolhanyakörv kinyírja. Egy felelősségteljes gyártótól pedig igazán elvárható lenne, hogy reagáljon egy ilyen panaszra.

Kedves Homár Blog!

Az alábbi levelemet már több, mitn 2 hete továbbítottam a Bayer Hungária Kft.-nek, eddig azonban még nem kaptam rá választ. Örülnék, ha kitennétek az oldalra, nehogy más is hasonlóan járjon.

Tisztelt Bayer Hungária Kft.!

A napokban vásároltam fél éves máltai selyem kiskutyámnak a helyi, veszprémi Fressnapf-ban egy Kiltix kullancs - és bolhairtó nyakörvet. Ugyan a másik kutyámnál eddig ultrahangos riasztót illetve cseppet használtunk, az eladó meggyőzött a nyakörv előnyeiről, így végül ezt a megoldást választottuk. Szimpatikus volt a 7 hónapos hatóidő, még aznap este fel is raktuk a kutyusra a leírásnak megfelelően. 

Olvasson tovább!

Nem egyedi eset a háttal élmény a Dumaszínházban/Frissült a színház levelével

2016.03.29. 09:56 | Homár Hilda | komment

img_6429.jpg

Pár hete jelent meg a Homáron annak a csalódott Dumaszínház-rajongó olvasónknak a levele, aki a heringalapú, háttal a színpadnak elhelyezést nehezményezte. A posztot elküldtük akkor a Dumaszínháznak, akiktől nagyon előremutató választ kaptunk. Ebben többek közt megemlítették azt is, hogy az ilyen típusú panasz náluk nagyon ritka. Hát mit mondjak, nálunk sajnos nem.

Kedves Tékozló Homár!

Olvastam a Dumaszínházról szóló írást. Ehhez mellékelném a levelezésemet.  

A vigaszul felajánlott jegyekkel nem kívántunk élni.

Megjegyzem a panaszlevélnél látható képillusztráció nem valós, mert pl. nekünk a vállunk magasságában volt a kivetítő tv vége és most én ott nem látok asztalt. Valójában ennél sokkal zsúfoltabb volt a terem.

Üdv:

E. Lászlóné

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása