Az eset valószínűleg úgy történt, hogy a levélírónkba egy pillanat alatt beleszerelmesedő biztonsági őr (mondjuk Attila) odasasszézott az információban Katikához, akivel amúgy is jóban van, elhomályosult tekintettel elővezette neki, hogy a Nő, az Igazi, a Nagy épp most vett egy sarokgarnitúrát, és ő, Attila soha többet nem fogja látni ezt a tüneményt, hacsak Katika meg nem szánja, és akkor Katika kinyitotta a házhozszállítási megrendelőt, és elment meginni egy kávét, és az egész nem is tűnik gáznak, hanem inkább romantikusnak - kivéve, ha Ámort kipenderítjük a történetből. Mert ez esetben arról van szó, hogy egy cégnél visszaéltek egy adattal, a panaszra pedig mégcsak nem is reagáltak.
Tisztelt Szerkesztőség!
Az alábbi panaszlevelet küldtem a Kikának, melyre ezidáig nem kaptam választ. Név nélkül jelenjen meg légyszi, ha megjelenik. Köszi
Tisztelt Kika!
Régi vásárlójuk vagyok, gyakran járok áruházukba vásárolni és eddig minden esetben kedves és segítőkész személyzettel találkoztam. Most azonban olyan dolog történt velem, amely igencsak felháborított és ennek szeretnék hangot adni.
Tegnapi napon, 2016. április 4-én, a délutáni órákban vásároltam egy sarokgarnitúrát a Lehel úti áruházukban, amelyet házhozszállítással rendeltem meg. A kasszánál való sorban állásnál feltűnt, hogy a biztonsági őr feltűnően bámul, majd fennhangon odaszól, hogy Ő ’szerelmes’. Ez persze kellemetlen tud lenni, de alapvetően nem ezzel volt a problémám.