Tékozló Homár

Szerelmes biztonsági őr ütött rést a Kika adatvédelmén/ Frissült a Kika válaszával

2016.04.08. 15:31 | Homár Hilda | 133 komment

763_42_file_-600x400_1.jpg

Az eset valószínűleg úgy történt, hogy a levélírónkba egy pillanat alatt beleszerelmesedő biztonsági őr (mondjuk Attila) odasasszézott az információban Katikához, akivel amúgy is jóban van, elhomályosult tekintettel elővezette neki, hogy a Nő, az Igazi, a Nagy épp most vett egy sarokgarnitúrát, és ő, Attila soha többet nem fogja látni ezt a tüneményt, hacsak Katika meg nem szánja, és akkor Katika kinyitotta a házhozszállítási megrendelőt, és elment meginni egy kávét, és az egész nem is tűnik gáznak, hanem inkább romantikusnak - kivéve, ha Ámort kipenderítjük a történetből. Mert ez esetben arról van szó, hogy egy cégnél visszaéltek egy adattal, a panaszra pedig mégcsak nem is reagáltak. 

Tisztelt Szerkesztőség! 

Az alábbi panaszlevelet küldtem a Kikának, melyre ezidáig nem kaptam választ. Név nélkül jelenjen meg légyszi, ha megjelenik. Köszi

Tisztelt Kika!

Régi vásárlójuk vagyok, gyakran járok áruházukba vásárolni és eddig minden esetben kedves és segítőkész személyzettel találkoztam. Most azonban olyan dolog történt velem, amely igencsak felháborított és ennek szeretnék hangot adni.

Tegnapi napon, 2016. április 4-én, a délutáni órákban vásároltam egy sarokgarnitúrát a Lehel úti áruházukban, amelyet házhozszállítással rendeltem meg. A kasszánál való sorban állásnál feltűnt, hogy a biztonsági őr feltűnően bámul, majd fennhangon odaszól, hogy Ő ’szerelmes’. Ez persze kellemetlen tud lenni, de alapvetően nem ezzel volt a problémám.

Olvasson tovább!

Csak a pr erejéig kutyabarát a Best Byte

2016.04.08. 11:59 | Homár Hilda | 93 komment

Én őszintén szólva kutyatulajdonosként sem tudom igazából eldönteni, hogy jó ötlet-e a négylábú jószágok beengedése egy plázába, még ha olyan szépen elő is készítik a dolgot, mit az Allee. A kutya számára tuti nem ideális környezet egy bevásárlóközpont (a veszélyforrásokat és a projekt nehézségét szépen összefoglalja egy kiképző a fenti videóban), szóval felelős gazda szerintem eleve csak legvégsőbb esetben él a lehetőséggel. De egész biztos vagyok abban is, hogy sokan vannak, akik ilyen-olyan okok miatt, de semmiképp nem szeretnének mondjuk úgy ruhát próbálni, hogy a szomszédban közben Bodri várja, hogy passzol-e a gazdira slim fit farmer.  Viszont, ha már él ez a kezdeményezés, és egy üzlet feltetette magát az állatbarát helyek listájára, akkor nemhogy egy westit, de egy jól szocializált bernáthegyit is be kéne engednie. Ezt a Best Byet vegye magára, a Telekom ugyanis nincs az 55 kutyával is látogatható hely között. 

Tegnap este elmentem az Allee bevásárlóközpontba a kutyámmal. Kutya: westi méretű, nem loncsos komondor. A Best Byte-ba szerettem volna bemenni, de a biztonsági őr nem engedett be, mondván a főnöke megtiltotta. Kértem a főnököt, aki közölte, hogy oda nem lehet bemenni, ahogy a Spar-ba sem. Kérdeztem, hogy mi bajuk lesz a mosógépeknek egy macskaméretű kutyától (ölben sem lehet bevinni), közölte, hogy élelmiszert árulnak (???!!!), szemeskávét. Az a gyanúm, hogy mivel kenyeret mégsem árulhatnak, szemeskávét raktak ki, hogy erre hivatkozva megtilthassák a kutyák bevitelét. Bár gondolom a kávé nem zsákokban, letakaratlanul van az üzletben.

Olvasson tovább!

Számlához hasonló dokumentummal érkező csomag

2016.04.07. 13:06 | Homár Hilda | 42 komment

screenshot_2016-04-07_13_01_52_1.png

Az a fajta biznisz ismerős, amikor telefonos ajánlat érkezik egy remek, kipróbálható termékről, amit ingyen házhoz szállítanak, és ha mégsem kell, követkemények nélkül visszamondható, majd futár jő, csomagban proforma számla (ez a számlának kinéző dokumentum) némi tájékoztatóval, aztán néma csend 14 napig, majd egy postán érkező igazi számla, a csomagban lapuló termékek árát kérve?  Na, ez pont az, de nem kell bedőlni, több ponton is ki lehet táncolni a dologból. Legegyszerűbb persze eleve nem kérni, ha nem akarjuk, vagy 14 napon belül szólni erről. De, ha ez nem sikerül, akkor sem reménytelen az eset. Példa és információk itt, és hasonló ügyben büntetett már céget a Gazdasági Versenyhivatal.

Tisztelt Sweet Office KFT!
Tisztelt Gazdasági Versenyhivatal!
Tisztelt Budapesti Békéltető Testület!
Tisztelt Homár!

A velem történt esetet szeretném mindenki tudomására hozni és a megfelelő hatóságoktól segítséget kérni, ha kell akkor feljelentés formájában is megteszem jelen panaszom.

2016 március elején felhívott egy hölgy a Sweet Office KFT-től, ki a XXX BT ügyvezetőjét kereste. Arról adott számomra szóbeli tájékoztatást a hölgy, hogy tudna számomra ingyen és díjmentesen küldeni egy bemutató csomagot irodaszerekről és egyéb vegyi anyagokat, tisztító szereket.

Olvasson tovább!

A Media Mark kiszáll a buliból

2016.04.06. 14:35 | Homár Hilda | 57 komment

2000px-media_markt_logo_svg.png

IMEI-eltérés, hiányzó garancialevél és egy ügyfélszolgálatos, aki nem akar közvetíteni a vásárló és a szerviz között, ezek a sztori fő sarkkövei. Kíváncsian várjuk a Fogyasztóvédelem válaszát. (És igen, a fogyasztóvédelem egy szó, a szerviz meg rövid i, de attól, hogy nem helyesen írja le, még lehet igaza valakinek.)

Sziasztok!

Megpróbálom leírni a történetemet röviden, hogy mások is tanuljanak belőle. Nem szabad hagynunk magunkat. Ha kicsit is úgy érzzük, hogy igazunk van utána kell járni rendesen. 

2016. január 9-én vettem egy Huawei P8 Lite telefont a szombathelyi Media Marktban. A kálváriám Február 5. körül kezdődött. Elromlott a kijelző...(nem reagált az érintésre) 

Olvasson tovább!

Nem időben viszik, aztán még az ügyfélre fogják, hogy nem vette át a csomagot

2016.04.06. 09:42 | Homár Hilda | 130 komment

dynamic_parcel_distribution_logo_svg_1.png

Sejtelmem sincs, hogy mi lehetett az ajándék, aminek a nem megérkezése miatt egy egész, többhónapos szervezést igénylő utazást lemondott olvasónk, de bármi is, a DPD kommunikációs rendszere  igencsak reformra szorulna.

Tisztelt Szerkesztőség!

A napokban egy bolttól rendeltem, DPD-s kiszállítást kértem, melyből óriási kavarodás lett. A DPD Hungária Kft. pedig nemcsak nem volt ügyfélbarát, de fittyet hányt a panaszomra, kérésemre és nem kerestek megoldást, hibájukat nem voltak hajlandóak elismerni, nem ajánlottak fel kárpótlást sem. A kért hanganyagok kiadását pedig megtagadták.

Olvasson tovább!

Írjon levelet, papíron! - mondta a telekommunikációs cég/Friss-lt a fejelményekkel

2016.04.05. 15:39 | Homár Hilda | 48 komment

telekom-logo.jpg

"Papíron levelet elvből nem fogok küldeni egy telekommunikációval foglalkozó cégnek, meg egyébként is 2016-ot írunk." - írja olvasónk öntudatosan, és mélyen egyet tudunk érteni vele. Kedves Telekom, szedd össze magad.

Kedves Homár!

Telekom ügyfél vagyok, de magam sem értem miért. Eddig is mindig lehetett rájuk számítani, ha kellemetlen meglepetésekről volt szó (volt olyan, hogy egy megvásárolt, kifizetett készüléket mentem átvenni az egyik üzletükbe, amit nem akart odaadni az ügyintéző, mert "ez az utolsó, és azt ő félretette egy barátnőjének"). De most nem erről lesz szó, hanem az ügyfél szándékos, következetes akadályozásáról és a rossz ügyfélszolgálat mintapéldájáról.

Olvasson tovább!

Mitől trágár egy levél / Frissült a Café Frei válaszával

2016.04.05. 11:39 | Homár Hilda | 90 komment

cafefrei_logo-2014.png

Egyre több olyan levelet kapunk, amikben elsősorban nem is az események borították ki a levélírót, hanem a cégek részéről tapasztalt panaszkezelés vagy épphogy panasz nem kezelés. Szó mi szó, a céges facebookok gondozása néha olyan, mintha egy bumburnyák viking lenne a social media felelős: a dicsérő kommenteket lájkolják, a nem teljesen pozitív tartalmúakat meg egyszerűen törlik. Ezt sokszor sikerül még azzal is megfejelni, hogy az oldal szép, egységes és harmonikus dicséretáradatába holmi kritikai megjegyzéssel belerondító kommentelőt azzal a lendülettel le is tiltják. Az tiszta sor, hogy ez nem előremutató magatartás. Az alábbi levél azonban ennél árnyaltabb problémát vezet fel. Olvasónkat ugyanis trágár kifejezések miatt tiltották le, ami levelét olvasva nem egészen érthető, bár kétségtelen, hogy szerepel benne a fos és a szar szó. Vagy csak ezektől már be kell, hogy kerüljön az ocsmányságok dobozba? Szavazzon a poszt alatt! 

(Bónusztanulság: hülyeség mások helyesírási hibáit kipellengérezni, mert hamar visszaüt. A jó szándékút tényleg külön írjuk, az ugyanazt viszont egybe.)

Sziasztok,

Szóval ami kiakasztott? :) Szombati eset. A dologhoz hozzátartozik, hogy előtte, kb 3-4 órát aludtam csak így lehet én is kicsit érzékenyebb voltam, na de akkor is. A külső idézőjelekben, hogy mit küldtem el a Café Frei facebook oldalának üzenetben. A belső idézőjelben meg, hogy mit szóltam hozzá ugyan azon oldal egyik posztjához. Lényegében ugyan az a kettő.

Ténylegesen első vásárlóként kritikán aluli süteményt és KV-t kaptam.

Olvasson tovább!

Mesebeli hely kis hibával

2016.04.04. 15:18 | Homár Hilda | 226 komment

img_2508_2_exact726w.jpg

Legutóbbi menő helyes csalódást okozó posztunk egy kézműves kávézóról szólt, ezúttal egy egész franciás hangulatú családias reggelizőhely-étterem hagyott nem túl például állítható nyomott egy olvasónkban. (Fotó: Balkányi László / We Love Budapes)

Tisztelt Homár Szerkesztők!

Ilyen pofátlansággal nagyon régen találkoztam, úgyhogy gondoltam megírom mai bánatomat. A tárgyban említett Á la Maison nevű szenzációs helyen reggeliztünk ma egy baráti társasággal. Mivel kb. 10 fő befogadására alkalmas helyet kerestünk, ezért nyilván előre foglaltunk asztalt. Foglaláskor közöltük, hogy hányan mennénk. Természetesen nem jelezték, hogy ez gondot jelentene számukra.

Nos akkor vendéglátás Á la Maison módra.

Olvasson tovább!

Aki megkérdezte gyógyszerészét, csak kicsit későn

2016.04.04. 11:57 | Homár Hilda | 68 komment

kocka_zatok.jpg

Valamikor a rendszerváltás után a gyógyszerreklámok végére kötelezően odabiggyesztett figyelmeztetések ráébresztették a magyarokat, hogy akár úgy is gondolhatnak a sarki patikusra, mitn a saját gyógyszerészükre, mert anélkül nem élet, az élet. Na, azóta érheti igazán csalódás ebben a bizalmi ágazatban az embert! 

Kedves Olvasók! 

Szeretném veletek megosztani, hogy mennyire célszerű a gyógyszertári termékek lejárati dátumát is kiemelten megnézni.

Egyik patika (nevén nevezve Fagyöngy Patika Bt., Budapest) olyan terméket (fülcseppet) adott ki múlt hét pénteken, ami a mai napon lejár. Természetesen ezzel nincs gond, mivel még le nem járt terméket tukmáltak rám, mint a patikusban megbízó betegre. Sajnálatos módon a megvásárolt terméket igazoló blokkot kidobtam, de magát a terméket nem bontottam ki. Csak egy e-mailes visszaigazolásom volt a vásárlásról, amit az egyik Egészségpénztár küld minden terheléskor.

Olvasson tovább!