Tékozló Homár

Megoldottuk a Brendon problémáját

2016.08.12. 10:00 | Homár Hilda | 82 komment

brendon_logo.jpg

Egyelőre nem tudjuk, hogy mit reagált a Brendon (ha egyáltalán) Kálmán felvetésére, de azért az nem tűnik egy ördögtől való dolognak, hogy egy gyerekholmikra szakosodott áruház un. kényelmi szolgáltatást nyújtson. Vagy legalább a lehetőségét. Akinek elég a járdaszél, annak vigyék ki a cumót ingyen, aki szeretné a babaszoba sarkáig, az meg fizessen, voilá. Nem olyan bonyolult ez.

Kedves Brendon Áruház!

A mai napon babakocsi vásárlási szándékkal mentünk az Önök áruházába. Az eladók nagyon segítőkészek voltak, még az autóhoz is kijöttek velünk a kinézett termékkel, hogy megnézhessük belefér-e a csomagtartóba. Kis időt követően megállapítottuk, hogy a kinézett terméket szeretnénk megvásárolni, de sajnos az eladó közölte, hogy csak a bemutatótermék van, vagy várunk pár napot a beszállítással, esetleg kérünk ingyenes házhozszállítást.

Olvasson tovább!

A szinte nulla elemű halmaz: amikor fizet a biztosító

2016.08.12. 09:45 | Homár Hilda | 114 komment

shutterstock_236845816.jpg

A biztosítók ugye a biztosítási díjakból élnek, nem lehet csodálkozni azon, hogy nem nagyon akaródzik nekik kártérítést fizetni csak úgy übtre, hanem nagyon alaposan megvizsgálják a körülményeket, és összevetik a biztosítási szerződésben apró részletességgel kibontott alesetekkel. És biztosak lehetünk benne, hogy ők tudják mi van benne. Hát ezért kell az ilyen lehetetlen hosszúságú és nyelvezetű, kimerítő olvasmányokon nekünk is átrágni magunkat - lehetőleg még az aláírásuk előtt.

Tisztelt Homár!

A nyáron rá kellett jönnöm, hogy az igazi tékozlás okostelefonra biztosítást kötni.

Másfél éve vettem a Telekomnál egy iPhone 6 típusú készüléket a fiamnak - természetesen részletre, 24 hónap hűségidővel. Mivel egy akkor 17 éves gyerekről van szó, amikor rákérdeztek, hogy biztosítást szeretnék-e kötni a készülékre természetesen igent mondtam. Volt több lehetőség, a teljeskörű biztosítás (extra plusz) lopásra is vonatkozott, hát ezt választottam. Ez ca. 4000 Ft-tal emelte meg a havi költségeket, bár ezt akkor sem mondták ki egyértelműen, papírt nem kaptam róla, biztosítási szerződést nem láttam. De még így is biztonságban éreztem magam, ha ellopják a telefont akkor sem kell potyára 24 hónapig fizetnem azt a rengeteg pénzt hiába.

Hát hiába!

Olvasson tovább!

Maga azért izzad, mert egy tapló kinyitott egy ablakot

2016.08.11. 15:16 | Homár Hilda | 40 komment

screenshot_2016-08-03_22_13_03.png

Egy ideig ment egy sorozatunk, ahol nem a vásárlók, ügyfelek panaszkodtak, hanem a pult másik oldalán állók, ülők meséltek arról, milyen napi 8-10 órában szolgáltatni. Az alábbi levél nem egészen illik ebbe a tanulságos rovatba, de belepasszintható, írója ugyanis BKV-poszttal keresett meg minket, de kivételesen nem a közlekedési céget, hanem a utasokat szidja benne. És van némi igaza.

Sziasztok kedves Tékozló honfitársaim,

A BKV új járművein néha elhangzik, hogy „Tartsák csukva az ablakokat, mert a klímaberendezés üzemel“.

Mióta  reggelente a város legforgalmasabb viszonylatán utazom - ahol kivétel nélkül klímás, új buszok járnak - kivétel nélkül azt tapasztalom, hogy a működő klíma ellenére egy/sok ablak nyitva van.

És egyszer sem hangzik el a fenti figyelmeztetés. A közvélekedéssel ellentétben a feleslegesen bekapcsolt klíma igenis növeli a járművek fogyasztását, illetve egyetlen ablakon kiszellőztetett jármű újrahűtésére 20 percre van szükség.

Olvasson tovább!

János, az Agip balekja

2016.08.11. 10:00 | Homár Hilda | 143 komment

agip-logo_540.jpg

Köszönjük, hogy kipróbálta helyettünk ezt az etanol mutatványt, azt meg pláne, hogy aztán közkinccsé is tette a tapasztalatait. Okuljunk, az Eni-Agip érintett munkatársai meg szégyelljék magukat.

Kedves Homár!

Először is engedd meg, hogy bemutatkozzam. János vagyok, egy hete az Agip balekja. Legalább is a Budapest, Nagyszőlős utca 47-49. szám alatti kúté. (Szerintem még most is rajtam röhögnek.)

Hosszabb útról tartunk hazafelé Pécsre, 2016. július 24-én 13 óra tájban. Benzin fogytán behajtottam ehhez a kúthoz. A kúthoz állva szórakozottan és fáradtan levettem egy pisztolyt, melyet E95-nek néztem, és elkezdem tankolni. Miközben folyt a nafta, felpillantottam, és meglepetten láttam, hogy az a szám nem 95 hanem 85, és etanol. Leállítottam a tankolást, bementem az üzlethelyiségbe és megkérdeztem, hogy nem követtem-e el valami hibát, hogy az autómba véletlenül ezt tankoltam.

Olvasson tovább!

Még be se kötött a UPC, de a díjfizetési kötelezettség már él

2016.08.10. 14:59 | Homár Hilda | 27 komment

upc-logo-1200x800.jpg

A sok százalékjel gondolom Tamás idegállapotát hivatott jelezni, ami a történtek fényében még egy higgadt megfogalmazása az érzéseinek.

Kedves Homár!

A UPC-vel kapcsolatos friss élményemet szeretném megolsztani: %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% 

A történetem lényege, hogy a UPC akkor is sikeresnek ítél  egy TV szolgáltatás bekapcsolást, ha ki sem szállította a médiabox-ot.

Kiinduló helyzet: meglevő, működő internet + telefon mellé kértem TV szolgáltatást, amihez szükséges egy médiabox.

Az első megadott időpontban nem jöttek ki, értesítés nem volt, és miután felhívtam öket elmodták, hogy adminisztrációs hiba történt.

A második megbeszélt időpontban sem jöttek ki, de miután felhívtam őket azt mondták, hogy a szerelő visszaadta az igényemet, mert nem fért be a többi mellé. Engem persze nem értesített.

Ez után jött a meglepetés: kaptam egy e-mailt, amiben az ált, hogy

Tisztelt X.Y!
Tájékoztatjuk, hogy a 2016.07.27-n igényelt Szolgáltatást 2016.08.02. bekapcsoltuk Önnél. 

Korábbi tájékoztatásunknak megfelelően a Szolgáltatás igénybevételével az Előfizetői Szerződés ráutaló magatartással létrejött Ön és a UPC között. Díjfizetési kötelezettsége, valamint a 14 napos elállási idő a Szolgáltatás bekapcsolásának időpontjával, 2016.08.02.. napjával kezdődik.

Tudta? A My UPC <http://www.upc.hu/myupc> -ben bármikor gyorsan és kényelmesen intézheti szolgáltatásaival és UPC alkalmazásaival kapcsolatos ügyeit.

Tisztelettel:

UPC Magyarország Kft.

Jelenleg itt tart a dolog, rá is kérdeztem, hogy mit értenek sikeren, de még nem jött válasz. 

Pillanatnyilag elég feldúlt vagyok: a vevőkiszolgálás színvonala csapnivaló, bár erről talán Ti többet tudtok.

Üdvözlettel

Kis Tamás
UPDATE
A UPC jelentkezett náunk a poszt megjelenése után, és felvették a kapcsolatot Tamással. 
A UPC Magyarország sajnálattal értesült a Tékozló Homár blogon megjelent ügyfélpanaszról, és azonnali lépéseket tett az ügy megoldása és az ügyfél kellemetlenségeinek orvoslása érdekében. A felmerült hibákért elnézést kérünk, a panaszos ügyfél problémáját az illető megelégedésére a tegnapi nap során megoldottuk: az igényelt szolgáltatáshoz szükséges eszközt eljuttattuk részére, és a díjfizetési kondíciókat az új határidővel rögzítettük. A UPC Magyarország a jövőben is azon dolgozik, hogy ügyfelei részére maximálisan kielégítő szolgáltatást és ügyfélélményt biztosítson, és hasonló problémák ne forduljanak elő a jövőben.

"11 éve zaklat az Intrum Justitia"

2016.08.10. 09:58 | Homár Hilda | 42 komment

intrum.jpg

Olvasónk nem részletezte a követelést, ami miatt az Intrum Justitia nyaggatja, leveléből csak az derül ki, hogy az Intrum kitartó, olvasónk meg makacs. Megkérdezzük, mik a tartozás-behajtás-elévülés szentháromság jogi keretei. A "Vannak más módszereink" - mondjuk így elsőre nem odatartozónak tűnik. 

Kedves Homár!

11 éve zaklat az Intrum Justitia. A követelés - ami eredetileg sem volt jogos - réges régen elévült, vagyis bírósági úton nem hajtható be. A telefonos kisasszony erre annyit mondott, hogy "vannak más módszereink is" - én meg leginkább jót röhögtem rajta.  

Olvasson tovább!

Pattog az ügyfél az Apple-szervizek között

2016.08.09. 14:58 | Homár Hilda | 60 komment

istylehero.png

A MacBookoknak rengeteg jó tulajdonságuk van, de a sokadik levél bizonyítja, hogy ha baj van, akkor a szervizelés ennél a márkánál is hozza ahazai formát. Pedig egy prémiumterméknél arra végképp nem számít a vásárló, hogy küldözgetik egymás közt, mint nyuszikát az erdő-mező népe.

Kedves Homár!

Van egy MacBook Air laptopom (a fúj, az alma túlárazott szar megjegyzéseket most hanyagoljuk, okom van, hogy miért ezt vettem). Mivel akadt otthon régebbi tápegységem, vettem egy magsafe adaptert az iStyle-ban, hogy a gépet tudjam azzal is használni (új táp otthon, régi - adapterrel a munkahelyen, nem kell cipelni tápot magammal)

Olvasson tovább!

Fogak a Balatonban

2016.08.09. 09:57 | Homár Hilda | 36 komment

13324228_10208909343121311_845328043_o.jpg

MInden jó, ha jó a vége. A szétmarcangolt csokipapír és a mellé csatolt fura dolgok fotója már egy ideje postaládánkban lapult, és épp az értetlenkedős, letolós poszt készül róla a Nestlé panaszkezelése miatt, amikor egyszer csak jött olvasónk lelkes levele, hogy mégis csak foglalkoztak az esettel. Így lett végül boldog ügyfél poszt belőle. Néha az is kell.

Üdvözletem,

Ajándékba vittem Balaton szeletet egy angol barátomnak, mint "tipikus magyar" csoki, amilyet wales-ben nem lehet kapni. Ilyet tényleg nem lehet...

A csatolt két képet egy angol barátom felháborodva küldte, miután ráharapott az ajándék Balaton szeletre és szerinte fogdarabok voltak benne, és az övé meg majdnem letört miattunk, és le is nyelt belőlük.

Olvasson tovább!

A Wizz nem a panaszkezelés bajnoka

2016.08.08. 14:56 | Homár Hilda | 38 komment

wizz_air.png

Tulajdonképpen mondjatjuk azt is, hogy nem meglepő, de akkor is érthetetlen és bosszantó, hogy a Wizz Air mennyire nagyvonalúan kezeli utasai problémáit. Kár, hogy megteheti.

Kedves Homár blog,

Az alábbi élményt szeretném megosztani veletek, illetve rajtatok keresztül a nagyközönséggel. Idemásolom a Wizzairnek 2016/07/10-én küldött panaszomat (illetve a szerkesztett, rövidített változatát) - közel sem meglepő módon ezidáig nem árasztottak el válaszlevelekkel. Bár a Wizzair eddig sem nyűgözött le a hozzáállásával az, hogy egy utazás alatt két ilyen húzásuk is legyen, az már engem is meglepett.

Olvasson tovább!

Kitartás, eltökéltség, határozottság legyen fegyveretek

2016.08.08. 09:56 | Homár Hilda | 22 komment

erste.JPG

Egy igazi hős! Kiállt a jogaiért, szóvá tette a jogtalan levonásokat, nem legyintett fásultan a sokadik nehézség láttán se, számolt és levelezett és telefonált és hivatkozott kitartóan, és lám a végén győzött. Íme! 

T. Homár!

Leírok 2 esetet az Erste bankommal kapcsolatban okulás végett. Röviden: a bank olyan költségeket terhelt rám, amik szerintem jogtalanok voltak, végül pedig meg is kaptam a jóváírást.

A számlámat 2015. decemberében átminősítették a diák számláról EgySzámlára, amely kedvezőtlenebb feltételeket biztosít, de az átminősítés jogos, mert már betöltöttem a 26. életévemet. Az átminősítéssel egyetemben fizetőssé vált az SMS értesítés a vásárlásaimról. Ezt a díjat egyrészt tévesen számolták fel novemberre is (holott csak december 1-étől vált fizetőssé számomra a szolgáltatás), illetve telefonon kértem a szolgáltatás lemondását még december 10-én, amit ki is kapcsoltak.

Olvasson tovább!