Tékozló Homár

Boldog ügyfél, boldog karácsony!

2016.12.24. 10:24 | Homár Hilda | 36 komment

shutterstock_231615982.jpg

Boldog karácsonyt mindenkinek!

Kedves Hilda!

Annyi negatív sztori jelenik meg a Homáron, hogy érdemes néha pozitívval is szolgálni.

Történt a minap, hogy a kisebbik fiamat vittem iskolába és felszálltunk a 198-as buszra, majd 2 megállóval később leszálltunk. Itt annyira a csatlakozásra figyeltem, hogy későn vettem észre, a fiam a buszon felejtette a kesztyűjét.

Amint lehetett, hívtam a BKK vonalát, ott is a talált tárgyak kezelőségét, ahol a hölgy nagyon készséges volt, felírta a szükséges adatokat. Egy órával később visszahívott és elsorolta azokat az időpontokat, amikor az a busz, ahol a kesztyű maradt, a felénk eső végállomáson tartózkodik. A kesztyű meglett, sikerült a sofőrtől átvennünk.

Mind az ügyintézés menetével, mind az ügyfélszolgálatos segítsőkészségével maximálisan meg vagyok elégedve!

Üdvözlettel:

Gábor

Arról a csomagról bezzeg visz értesítést a Posta, amit már átvettek!

2016.12.23. 14:04 | Homár Hilda | 42 komment

magyar_posta_1_1.JPG

Nem igazán akartunk már belerúgni a Magyar Postába, mert van elég bajuk szegényeknek hetek óta, de mondjuk, ha ott is munkát csinálnak maguknak, ahol nincs, akkor nem csoda.

Kedves Homár!

Tegnap a Posta nálam kiverte a biztosítékot. Történt ugyanis, hogy előre gondolván a karácsonyi csúcsra időben megrendeltem egy terméket egy kínai webshopból. Szorgosan figyeltem a honlapjukon és a Magyar Királyi Posta honlapján is a csomag szállítási információit. Mikor megjelent, hogy a csomag a postahivatalba beérkezett, másnap reggel befáradtam, és személyesen átvettem.

Ez idáig rendben is van.

DE!

Olvasson tovább!

Ajándékozzon vérnyomásemelést!

2016.12.23. 13:04 | Homár Hilda | 27 komment

399176052_feldobox-fantazia.jpg

Biztos nem egyszerű ezt a típusú dolgot menedzselni, de ez az eljárás inkább büntetés, mint ajándék.

Kedves Homár!

Ismerőstől kaptunk ajándékba a fiammal 2 feldobox fantázia kupont. Mivel még az idén lejárnak, próbáltam értelmezhető szolgáltatásra beváltani (vicces(?), de a legtöbb helyen az 5000 forintba kerülő kuponért cserébe 3000 és 4500 HUF közötti értékű szolgáltatás jár csak, ld. honlap és prospektus).

Találtam is egy többé-kevésbé megfelelő Boeing szimulátort. Itt november vége felé elég udvariatlanul közölték, hogy miképp jut eszembe még idénre jelentkezni, előbb kellett volna, majd felajánlottak egy kuponbeváltást (lényegében hosszabbítást, de immár csak az ő termékükre kupononként 1000 Ft felár ellenében, félsvarcban).

Olvasson tovább!

Magyarország teszteli az OTTO-t

2016.12.22. 14:33 | Homár Hilda | 73 komment

screenshot_2016-12-20_10_45_31.png

Zoltán tesztjének eredménye alább.

(Weshopos rendelésnél az automatikusan érkező levél csak a rendelés beérkezését nyugtázza, a szállítást egyeztető emailig nem lehet ugye biztos az ember, hogy tényleg sikerült megvennie a terméket, de azért 5 nap alatt illett volna az OTTO-nak erre a pontra eljutnia.)

Kedves Homár!

Röviden leírom, hogy az OTTO, hogyan keseríti meg a Karácsonyunkat.

A lányom fázós típus, ezért arra gondoltam a feleségemmel, hogy meglepjük karácsonyra egy pihe-puha kezes-lábas otthoni ruhával. Az OTTO weboldalán banneren futott, hogy aki december 14-ig leadja a rendelést, azt garantáltan megkapja karácsony előtt. kissé bizalmatlan fajta vagyok, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot. A kedves fiatalember biztosított, hogy ez nem áprilisi tréfa ezen a hideg decemberi napon, hanem valóban a rendelésem kiszállításra kerül. Néhány dolgot tisztáztunk még az általunk rendelni kívánt termékről, illetve a hírlevélre történő feliratkozás utáni kedvezményről. Aztán biztos, ami biztos alapon elköszönés előtt mégegyszer rákérdeztem a kiszállítás végső időpontjára. Mint jó munkás ember az ügyfélszolgálatos ismét megnyugtatott, hogy holtbiztos megérkezik az ajándéknak szánt termék. Gondoltam ennek a beszélgetésnek nyoma van. Legalább egy hónapig valamelyik merevlemezen.

Olvasson tovább!

Szíveskedjék terpeszállásba állni, mélyen előrehajolni, s ebben a pozitúrában maradva, a két lába közt hátratekinteni

2016.12.22. 09:20 | Homár Hilda | 76 komment

canon_szerviz.png

Ki gondolta volna 5 hete, amikor megadta magát egy nyomtató, hogy örkény sztori születik történetéből!

Örkény is sírva fakadna

Egy ilyen szép, ősz végi napon kinek lenne kedve dolgozni? - gondolta a Canon nyomtató, és ettől kezdve módszeresen begyűrt minden papírt.
-----
Szerviz: Görgőt kell cserélni, 50.000 oldal után az sajnos előfordul. Ki sem megyünk, előbb megrendeljük.
Ügyfél: De ez még csak 7000 oldalt nyomtatott.
Szerviz: Na jó, akkor mégis kimegyünk. De az 14.000 Ft lesz.
Ügyfél: Jó.
-----
Ügyfél: Ma volt kint a szerelő, azt mondta, hogy csak tisztítani kellett. Ki is fizettük. De továbbra is begyűri a papírt.
Szerviz: Hát akkor görgőt kell cserélni. 3000 Ft lesz. Megrendelhetjük?
Ügyfél: Igen, mindenképpen.
Szerviz: Plusz a munkadíj 14.000.
Ügyfél: Jó.

Olvasson tovább!

Télvíz idején kellett elköltözniük, mert a Főkétüsz hónapok óta nem bír szakvéleményt adni

2016.12.21. 14:28 | Homár Hilda | 80 komment

shutterstock_507497257.jpg

Gyerekkoromban, ha az utcán megpillantottunk egy kéményseprőt, azonnal énekelni kezdtük - persze csak fojtott hangon, hogy az egyszerre izgi és picit ijesztő titokzatos feketeruhás bácsik azért ne hallják meg -, hogy "kéményseprőt láááátok, szerencsét talááááálok",  miközben csavarintottunk hármat a gombunkon, amit aztán szorítottunk elszántan, míg 3 szemüveges embert vagy 3 vakablakot nem láttunk, mert, ha mindez összejött, akkor bizonyosan teljesült egy kívánságunk. Katalinéknak nem kéne sokat gondolkodniuk azon, hogy mi legyen ez.

Kedves Homár Blog Szerkesztőség!

Azért fordulok hozzátok, mert közeleg a karácsony és két lakótársammal együtt budapesti, 6. kerületi albérletünkből fűtés és meleg víz hiányában ki kellett költöznünk.

A történet szeptember közepén kezdődött egy kazáncsere és kéménybélelés projekttel. A folyamat hivatalosan úgy zajlik, hogy megtörténik a kémény kibélelése és a kazáncsere, majd a kéményes szakember benyújtja a kérvényt a Főkétüsz felé, akik kijönnek, ellenőrzik a kémény bélelésének szabályosságát, a bekötést, majd kiadnak egy szakvéleményt, amit egy gáztervezőnek kell átadni, aki pedig a Főgáznak nyújtja be a tervet és kérvényezi az új berendezés használatát.

Olvasson tovább!

Trükk vagy figyelmetlenség?

2016.12.21. 09:47 | Homár Hilda | 44 komment

shutterstock_481979326.jpg

Egy nulla ide vagy oda! Na, itt pont sokat számít. Trükközés vagy sima elbénázás vajon? 

Kedves Homár!

Tegnap a Westend Konkurencia - fehérnemű és fürdőruha- üzletében történt a baki, amit csak ma vettem észre, mikor otthon kicsomagoltam a vásárolt árut.

A pénztárgépbe sajnos az eladólány egy nullával kevesebbet ütött be, mint kellett volna. Ugye csak az hibázhat, aki dolgozik, de azt hogy véletlen lett volna, cáfolja hogy a kártyás fizetés is szünetel az üzletben. És a nyugta persze, látszik, hogyan lett egy másik bizonylat mögé tűzve . 

15592512_10209119004150383_24273059_n.jpg

15645216_10209119004110382_1207972902_n.jpg

A hátsó a hivatalos, NAV által elfogadott ellenőrzőkóddal ellátott bizonylat (ez alapján fizetik az adót), az első pedig egy belső ügyviteli rendszer (bárki csinálhat ilyet, éttermekben is bevett szokás ezt adni nyugta helyett), ami megtéveszto lehet a tudatlan vásáarlóknak.

Jut is, marad is. Be is lett ütve, és át is lettünk verve.

Üdv:

Vivi

Hogyan vásároljunk biztonságosan és hogyan reklamáljunk webshopban?

2016.12.20. 14:54 | Homár Hilda | 77 komment

shutterstock_360837692.jpg

Lehet, hogy kicsit már eső után köpönyeg, de karácsony jövőre is lesz. 

Kedves Homár!

Szeretném megosztani, hogy milyen érdekesen működik, az eMAG házhozszállítási rendszere. És hogy, hogyan tudod elérni, hogy a telefonszámodat megoldási javaslatként kitiltsák a telefonos ügyfélszolgálatukról. Szerintem tanulságos a történet, soha ne fizess ki előre semmit egy webshopos megrendelés során. 

Rendeltem egy televíziót 2016.12.06-án kedden, és én hülye, előre fizettem nekik. A megrendelést megelőzte, egy telefonhívás az ügyfélszolgálatra, ahol arról tájékoztattak, hogy ne aggódjak, még akár másnapra is kiszállíthatják a terméket, hiszen az raktáron van, de maximum 2 munkanap. Mondtam magamban, hogy rendben van, akkor péntekre megérkezik nem lesz gond. Megrendeltem a TV-t és vártam. Kaptam egy e-mail-t miszerint elküldték a csomagot.

Olvasson tovább!

Ha ilyen az Év bankja, milyen lehet a többi?

2016.12.20. 09:20 | Homár Hilda | 68 komment

 

8 hónapja intéz az Erste egy hitelmódosítást, de nem is ez a legelképesztőbb az esetben, hanem az a nemtörődömség, ahogy az ügy eseményeit szikáran összefoglaló levél alapján intézik. Csak úgy sorjázik a nem mondják, nem küldik, nem szólnak, nem keresik. Ha így működik a tavalyi Év bankja, milyen lehet a többi?

Kedves Homár!

Eljött a pillanat, hogy én is csatlakozzam az Erste Bankot "méltatók" táborához! A történetemet a következő, az Erste Banknak november 24-én megküldött panaszlevél nagyon jól bemutatja. 

Tisztelt Cím!

A következő panasszal kívánok élni:

2008. októberében vettünk fel az adóstársammal 7,4 millió Ft hitelt egy  családi házra, melyet 50-50 %-ban birtoklunk.Az elmúlt 8 évben sosem volt 3 hónapon túli tartozásunk, jó adósok voltunk és vagyunk.

2016. március 25-én, azaz 8 hónappal ezelőtt benyújtottunk egy kérelmet, miszerint az adóstársam szeretné átvenni a hitel törlesztését én pedig kiválnék az ügyletből. Mindez a törökszentmiklósi bankfiókban történt. Kaptunk egy listát a benyújtandó papírokról, dokumentumokról, ezt a volt élettársam hiánytalanul rendelkezésre is bocsátotta. Felhívták a figyelmünket, hogy a bírálat  minimum 3 hónap lesz.

Olvasson tovább!

"KERESKEDELEM és KARÁCSONY!!!Mond ez valamit???"

2016.12.19. 12:30 | Homár Hilda | 93 komment

shutterstock_220418719.jpg

Közeledik a karácsony, amit onnan is lehet tudni, hogy az adventi áhitat már befészkelte magát az ügyfélszolgálatok kommunikációjába.

Tisztelt Tékozló Homár!

Kisfiam megkért, hogy rendeljek neki egy xboxhoz való töltő szettet, ami tartalmaz két akkumulátort, egy dupla dokkolót és kábelt a kontrollerhez.  A Gamertech Kft-nél találtunk egy ilyen terméket, még kép is volt róla. A termék megérkezett, de nem azt küldték, ami a képen volt. Jeleztem nekik telefonon, megbeszéltük, hogy visszaküldöm, és visszautalják az árát. A termék visszakerült, de a gyereknek se töltője, sem pénze nincs a mai napig, mert lassan három hete csak hazudoznak, a karácsonyra hivatkozva, hogy túl sok a munkájuk, emiatt nem utalnak.

Kb tíz normális hangvitelű, kérő levél után, levelet írtam a Fogyasztóvédelmi osztálynak. Az ő válaszukat csatolva, ismét kéréssel fordultam a Kft.hez, amire a következő válasz kaptam, persze név nélkül:

Olvasson tovább!