Gábor egyértelműen Magyarországon él, és egyaránt sajátja a szkeptikus-öntudatos-mindentudó attitűd, a szolgáltatók eleve hazug kutyának nézése, és a jó öreg "Intézzék el és kész!"-mentalitás is. De lássuk, igaza van-e! Csudálatos levelezés következik tanácsadással.
Kedves Tékozló Homár!
Azért írok önnek, mert akadt egy kis nézeteltérésem a T-Mobile-lal, és kíváncsi vagyok a véleményére az esettel kapcsolatban.
Kinéztem magamnak az Interneten az említett szolgáltatónál a "Családbarát kedvezmény" nevezetű szolgáltatást. A névre emlékeztem, rákerestem a Google keresőben, és ki is dobott egy telekom.hu-s oldalt, konkrétan ezt, (az oldalról PDF-et is nyomtattam, ha megszűnne), melyen minden jel arra utal, hogy ez a kedvezmény aktív ("Rendeld meg!" stb.). Bementem a szolgáltató üzletébe, ahol közölték velem, hogy a szolgáltatás már nem rendelhető meg, csak az használhatja, akinek korábban már beállításra került és még nem mondta le. Nem értettem, hogy ez esetben mit keres még mindig változatlan formában a T-Mobile honlapján ez a lehetőség, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot is, ahol szintén csak sajnálkozva közölték, hogy már megszűnt a lehetőség.
A kérdésem az lenne, hogy jól gondolom-e a dolgot. Ha a szolgáltató saját honlapján fent van az ajánlat, akkor ugye kötelesek ennek megfelelően eljárni?