Tékozló Homár

Maguk tényleg totálisan hülyének akarják nézni az ügyfeleket, cserébe a több mint 10 éves hűségért?

2017.01.13. 15:57 | Homár Hilda | 73 komment

telekom_logo_2013_svg.png

Gábor egyértelműen Magyarországon él, és egyaránt sajátja a szkeptikus-öntudatos-mindentudó attitűd, a szolgáltatók eleve hazug kutyának nézése, és a jó öreg "Intézzék el és kész!"-mentalitás is. De lássuk, igaza van-e! Csudálatos levelezés következik tanácsadással.

Kedves Tékozló Homár!

Azért írok önnek, mert akadt egy kis nézeteltérésem a T-Mobile-lal, és kíváncsi vagyok a véleményére az esettel kapcsolatban.

Kinéztem magamnak az Interneten az említett szolgáltatónál a "Családbarát kedvezmény" nevezetű szolgáltatást. A névre emlékeztem, rákerestem a Google keresőben, és ki is dobott egy telekom.hu-s oldalt, konkrétan ezt, (az oldalról PDF-et is nyomtattam, ha megszűnne), melyen minden jel arra utal, hogy ez a kedvezmény aktív ("Rendeld meg!" stb.). Bementem a szolgáltató üzletébe, ahol közölték velem, hogy a szolgáltatás már nem rendelhető meg, csak az használhatja, akinek korábban már beállításra került és még nem mondta le. Nem értettem, hogy ez esetben mit keres még mindig változatlan formában a T-Mobile honlapján ez a lehetőség, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot is, ahol szintén csak sajnálkozva közölték, hogy már megszűnt a lehetőség.

A kérdésem az lenne, hogy jól gondolom-e a dolgot. Ha a szolgáltató saját honlapján fent van az ajánlat, akkor ugye kötelesek ennek megfelelően eljárni?

Olvasson tovább!

A méregdrága termék státusza ismeretlen

2017.01.13. 10:49 | Homár Hilda | 90 komment

emag_1.png

Szegény olvasónk nagyon megszenvedett azért, hogy mindenféle körömrágós várakozással, aktív levelezéssel, érzelmileg fűtött telefonálással dúsított extrém kalandok után végkifejletként egy vagyona dekkoljon egy hónapja az eMagnál. Mindez azért, mert a cég és a vele szerződésben lévő futárszolgálat nem tudja, mekkora csomag szállítása kapcsán működnek együtt. És ez még a kisebbik baj. Az milyen, hogy jó ideig fogalmuk sem volt, hogy merre jár egy félmillió forint értékű méretes doboz? Ijesztő sztori következik.

Hello Homár,

Nos, hol is kezdjem hogy ne legyen hosszú és unalmas.

Emag. Karácsony elött állunk, dec. 15. Még kellően időben ha azt jelzik, hogy a termék rendelkezésre áll és raktáron van, ugye? A termék nem két forint, egy Oled TV, de abból is a kalandosabb fajta, Emag újracsomagolt. BTW ilyen összeget nem lehet utánvétezni, igy kártya lehúz, csip-csip, fizetés rendben, sms várható érkezés dec. 20. Szuper, gondolom…szabaddá teszem a napom hogy várhassam.

Várok, várok, napokig semmi, meg sem mozdul az online tracking. Felhivom őket, hogy wtf a 20.-ával. Mondom/kérdezem időben rendeltem, raktáron volt mi a gond!? Válasz, hát igen a termék raktáron volt, de külső raktáron (ez sztem náluk a romániai raktárt jelenti). De semmi gond 19.-én beérkezett lassan átadják a futárnak. Ok, még mindig van idő karácsonyig. Tracking másnap megmozdul, csomag elküldve (dátum nélkül), aztán lép még egyet 21.-e délután a csomag Sprinter futárszolgálatnál. Telefonálok, hogy mi várható, válasz az Emagtól ahogy ők látják, nem fog megérkezni karácsony elött. Keserűen de feldolgozom… Majd karácsony után meglesz.

Olvasson tovább!

Budapest Bank nyomasztás

2017.01.12. 15:43 | Homár Hilda | 37 komment

 budapest-bank-logo_1.jpg

Rejtélyes eset. Vajon hogyan küld valakinek rendszeresen sms-t a Budapest Bank, ha az adatbázisaiban nem találja a számát? 

Tisztelt Homár!

Tudom az én ügyem nem egy hihetetlen különlegesen kiakasztó történet, de szerintem egy jó példa arra, hogy a bankok mennyire nem foglalkoznak egy egyéni "ügyfél" panaszaival.

Dióhéjban annyi lenne a problémám, hogy a Budapest Bank (akinek soha sem voltam ügyfele) rendszeresen SMS-eket küld, tájékoztatva/felszólítva arra, hogy a hitelkártya tartozásomat kiegyenlítsem.

Eleinte simán csak töröltem ezen SMS-eket, de egy idő után már kezdtem zaklatónak érezni ezeket a megkereséseket. Feltételeztem, hogy bizonyára csak rosszul rögzíteték egy valós ügyfelük elérhetőségét, ezért első körben a telefonos ügyfélszolgálaton próbáltam rendezni a dolgot. Gondoltam ezzel még talán segítek is, hiszen szegény valós ügyfelük így bizonyára nem kapja meg a megfelelő tájékoztatást. Itt elhajtottak azzal, hogy nem vagyok regisztrált ügyfél és ha nem tudok konkrét időpontokat és SMS tartalmat mutatni, akkor nem tudnak érdemben foglalkozni velem.

Olvasson tovább!

Dupla szívás a betegség, ha Desszert.Neked-diák lennél

2017.01.12. 11:18 | Homár Hilda | 73 komment

screenshot_2017-01-11_12_12_51.png

Na, mi van ilyenkor, amikor az ÁSZF 2 pontja ellentmond egymásnak? Nekem mondjuk a "betegen senki ne tegye be a lábát egy konyhába" elv erősebb kutyának tűnik, mint az időkorlátos lemondás, bár azt is értem, hogy a cég igyekszik elkerülni, hogy erre hivatkozva farolhassanak ki az esti programból egyesek az utolsó pillanatban, de a 10 napos limit egyszerűen nem életszerű megoldás. A kérdés az, hogy jogszerű-e, illetve, hogy a Desszert.Nekednek, ami egy jónevű cuki, miért éri meg ez az egész? Miért nem találnak ki más megoldást? Mondjuk csinálhatnának egy utolsó pillanatosok várólistáját.  Lehetne kicsit olcsóbban adni, és tuti olyanok is befizetnének rá, akik egyébként sokallják a 14 ezer forintot egy sütitanfolyamért.

Kedves Tékozló Homár!

Szeretném megosztani veled a történetem. 

Szeretek főzni és sütni, de mivel nincs végzettségem hozzá és nem is a szakmában dolgozom, így időnként részt szoktam venni rövid főző és sütő kurzusokon, melyeket nagyon szeretek. Ezek a kurzusok olyanok, hogy mikor jelentkezel, előre elutalod a pénzt és akkor lép hatályba a jelentkezésed.

A történet egy lányról és arról, hogy ma itthon mennyire használják ki a szolgáltatást vagy terméket vásárlókat. A tanfolyam ára 13 990 Ft volt és jelen esetben a Desszert.Neked cukrászdáról van szó (akik egyébként elég jó nevűek, bár a lent leírtak alapján nem a tulajdonos, hanem a cukrász érdeme ez). Eddig mindegyik tanfolyamra elmentem (az adott cukrászdában is többször volt és eddig semmi baj sem volt), azonban most életemben előfordult, hogy lebetegedtem. Sajnálom, ez szörnyű tragédia, hogy így január közepén beteg mertem lenni, tudom, ez az én hibám. 

Olvasson tovább!

Jogszerű, hogy hűségidő alatt módosítják a csatornalistát/ÁSZF-et?

2017.01.11. 15:08 | Homár Hilda | 50 komment

invitel_2013_header_f3.jpg

"Jogszerű, hogy egy apró módosítás miatt újra indították a 2 éves hűséget? Jogszerű, hogy hűségidő alatt módosítják a csatornalistát/ÁSZF-et, és nekem nincs lehetőségem ezt nem elfogadni, és ha igen, van a módosításoknak határa? Helyesen járnak el, mikor a kitolt hűség ellenére a kötbérbe beleszámítják az eredeti szerződés szerint már lejárt hűségidőre vonatkozó kedvezményeket is? " - kérdi olvasónk. Válaszok a poszt alján.

Tisztelt Tékozló Homár!

Magam sem szoktam azonnal mást untatni a problémámmal, de most gőzöl az agyam/örülnék egy kis iránymutatásnak... Tisztán szeretném látni, egyszerű lakossági előfizetőként van-e ténylegesen bármi jogom egy szolgáltatóval szemben, vagy csak rezzenéstelen arccal fizessem a havidíjat/kötbért és mosolyogjak, bármit is művel.

A történet röviden: az Invitelnél 2014-ben internet/TV/telefon csomagra szerződtem 2 évre. 1 év elteltével kértem egy telefonkészüléket, amire (szerintem inkorrekt módon) újra indították a 2 év hűséget. 2017 Január 1-jétől megváltoztatták a csatornalistát/ÁSZF-et (mindezt szerintem nem teljes körű tájékoztatással), ami nekem nem volt elfogadható. Nekik joguk van változtatni, nekem meg jogom van nem elfogadni. Gondoltam. A szolgáltatástól szerintük most csak kötbér ellenében tudok megválni, azaz a cég üzenete számomra: azt tesznek, amit akarnak; ha szolgáltatással, korrekt ügyfélkezeléssel nem tudnak megtartani, megteszik jogi erőszakkal.

Olvasson tovább!

Virtuális biztosítás az Allianztól

2017.01.11. 11:29 | Homár Hilda | 76 komment

allianz-logo-hd.png

Újabb remek példa arra, hogy nem biztos, hogy megéri a szolgáltató vagy hivatal jelentkezésében bízni. Ugyanis, ha nem teszik, általában mi járunk rosszabbul. Pitbullelszántság, újfundlandi-türelem,vérebkitartás, ezek legyenek a mi fegyvereink.

Kedves Homár!

Olyan ideges vagyok, hogy most nektek megírva vezetem le a feszültségemet.

Történt velem, hogy új autót vettem tavaly decemberben, amire a biztosításokat december 22-én kötöttem meg az Allianznál online, online ügyintézést kérve.

Meg is jöttek az e-mailek az ajánlatról, én pedig fizettem, kifizettem a teljes éves kötelezőt és a casco tört havi részét. Ezek után a rendszer azt írta, hogy töltsek fel képeket az autóról. 23-án el is hoztam az autót a márkaszervízből, lefotóztam, de a feltöltésnél az írta az Allianz online szemle oldala, hogy nem találja a szerződést.

Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi a teendő ilyenkor: nem túl határozott hölgytől azt az infót kaptam, hogy valóban nem működik az online képfeltöltés, de ne aggódjak emiatt és az 5 napos határidő miatt, keresni fognak ők ezzel kapcsolatban. Megnyugodtam, hogy minden rendben, azonban nem keresett senki az ünnepek végeztével az Allianztól. (ekkor már sejtettem, hogy itt azért mégsem lesz minden rendben)

Olvasson tovább!

Whereismypacket.jpg

2017.01.10. 14:00 | Homár Hilda | 105 komment

magyar_posta_1_1_1.JPG

A Magyar Posta idén elég komolyan odatette magát annak érdekében, hogy környezetbaráttá varázsolja a karácsonyt: lepedőnyi csomagolóanyag helyett tömegeknek volt elég egy A4-es kinyomtatott lap az ajándékozáshoz. Az újítást nem mindenki fogadta örömmel, de végül is a szándék a fontos, az ajándék meg jó lesz a két ünnep között vagy legkésőbb január első hetében - vigasztalta magát az új módiba behúzottak optimista része. Aztán persze megint a pesszimistapistáknak lett igazuk. Ízlelgessük: "a DHL a csomagot kézbesítésre átadta a Magyar Postának december 25-én 10:31-kor, január 9-én még mindig se híre, se hamva".

Kedves Homár!

Nem is olyan rég olvastam, emlékeim szerint épp az Indexen, hogy a Magyar Posta utolérte magát. Szerintem meg nem :-( 

Még karácsony előtt rendeltem egy kisebb ajándékot. Az eladó szólt előre, hogy karácsonyra valószínűleg nem fog ideérni, mert sok a megrendelése, én viszont nem aggódtam, mert szilveszterkor lett volna rá szükségem. Olyankor szoktunk a barátaimmal együtt karácsonyozni, szóval belefért a késés. 

Mielőtt valaki azt mondja, hogy meggondolatlanul jártam el, egy olyan, egyébként ismert és kipróbált online boltból rendeltem, ahol művészek (az én esetemben egy grafikus) árulják a műveiket ékszerek, bögrék és hasonlók formájában. Paypalon keresztül fizettem, tehát elvileg a pénzem sem veszett el, ha kérném, valószínűleg visszaadnák. Más kérdés, hogy a terméket szeretném megkapni végre. 

Olvasson tovább!

Ismeretlenek pucér képeit is kaphatjuk bónuszként a Telenor cseretelefonjával

2017.01.10. 10:11 | Homár Hilda | 75 komment

telenor_logo_1.png

Az emberek nagy többsége szerintem a SIM-et sem tudja kivenni a telójából, nemhogy az adatokat törölni, pláne, ha a szolgáltató vagy a szerviz még ígéretet is tesz rá, hogy elintézi. Ne bízunk senkiben, használjuk a fejünket és az internetet, mondjuk az adattörlés+iOS vagy az adattörlés+android keresőszavakkal.

Kedves Homár.

A Telenornál beadtam a Sony mobilt (3*-ra), előtte mindig végzek gyári visszaállítást, hogy az adataimat ne lopkodja vagy tulajdonitsa el valami high tech gyerek a szerviznél, A Telenor azt állitotta, hogy ezt nagyon bizalmasan kezelik és ilyen nem jöhet szóba.

Nos, kértem a cseretelefont. A cseretelefonok be vannak ömlesztve, dobálva, b*szva egy fiókba, onnan halászta ki a tört, karcos, irgalmatlan lassú "okostelefont", amibe a simkártyát sem tudta beletuszakolni, le kelett faragnija egy késsel, ami elég vicces volt, pedig váltig állitotta a hölgy, hogy ő ért a mobilhoz.

Olvasson tovább!

Ez neked akció, Oysho?

2017.01.09. 15:41 | Homár Hilda | 67 komment

oysho.jpg

Az ilyen típusú levelek általában a Facebookon végzik, de ez most valahogy annyira csúnya, hogy itt is megfuttatjuk. Óriási rózsaszín akciós cetlivel kiemelni egy 5005 forintról 4995-re árazást, úgy, hogy a cucc soha nem is került 5005-be!? Itt a vásárlókat nagyon hülyének nézik.

Sziasztok!

Inkább nem is kommentálom, a képek magukért beszélnek. Ezt az Oysho (Aréna Pláza) üzletében fotóztam.

15782724_10154469274472182_335113315_n.jpg

15801347_10154469274397182_901333320_n.jpg

Boldog új évet!

Nem egyszerű bérletet venni Debrecenben

2017.01.09. 13:40 | Homár Hilda | 66 komment

Az ÉMKK vagyis az Észak-Magyarországi közlekedési Központ Zrt-nél megállt az idő. Pdf-ekből álló honlapjuk is érdekes, a bérletrendszerük meg különösen. Mondjuk rohanó világunkban talán kellenek is ezek a biztos pontok, kis kapaszkodók, szélcsendes kikötők. 

Szia Hilda!

Tanulságként szeretném megosztani veled a következő helyes kis történetet ami legyen oszlopos része a nagy magyar kommunista történelemnek ahol a cégek öntik ránk a fölösleges papírhegyeket és a szabályaikat.

Tegnapi nap megjelentem  a debreceni buszvégállomáson (ÉMKK Zrt vagy mi ) távolsági buszbérlet vásárlása céljából. Szeretek hó elején járni mivel akkor nincsenek sokan. Minimális ferdítéssel ( ami abból adódik, hogy már nem vagyok mai gyerek ) az alábbi párbeszéd hangzott el:

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása