Olvasónknak tök igaza van: a sok félresikerült esetet bemutató és csalódásoktól hemzsegő levél mellé néha nagyon is kell egy-egy pozitív poszt. Különösen szoktunk örülni az első blikkre magukat hagyományos, igazi panaszkodós Homár-posztnak álcázó eseteknek, amikről aztán menet közben kiderül, hogy - általában a levélíró kitartásának és elszántságának köszönhetően - sikersztorikba fordultak. Ezekből a reményen kívül általában egy csomót lehet tanulni a fogyasztói jogokról meg érdekérvényesítési praktikákról, pláne, ha valaki, mint az alábbi levél írója, konkrét kisokost rittyentett a meséje végére.
Kedves Homár!
Szerintem néha kell sikeresen lezárt történet is, persze amiért érdekes lehet, hogy kereskedelmi alkalmazottként mentem az igazamért, így ismerve a buktatókat „könnyebb” dolgom volt.
Építkezünk és a konyhabútort az IKEA-ban néztük ki. Szagelszívónak egy olcsóbb darabot néztünk ki, de akkor szerencsésnek éreztük magunkat, amikor a leértékelt részen ki volt rakva egy 149 900 forintos 89 900 forintért. Elcsábultunk. Jobb volt, szebb volt, nagyobb volt. Egy eladó segítségét kértük, aki elmondta, hogy visszahozott termék, de tökéletesen működik, csak van rajta benyomódás + néhány karc. Meg is mutatta, plusz volt egy szervizes lap mellékelve, amin külön fel is volt tüntetve, hogy minden alkatrészével együtt van. A szokásos öt év helyett azonban csupán egy év garanciát vállalnak. Ezek után mi úgy döntöttünk, hogy tudunk ezekkel a feltételekkel együtt élni, így megvettük.