Tékozló Homár

Ezzel a csomagkézbesítéssel valami nem stimmel

2017.12.01. 16:56 | Homár Hilda | 50 komment

shutterstock_388075414.jpg

Futárszolgálat témakörben a legáltalánosabb panasz az, hogy a futár ígéri, hogy jön, de soha nem érkezik meg. Ennek komplementeresete, amikor jön a futár, csak épp nem szól róla, így a végeredmény pont ugyanaz: csomag és gazdája nem találkozik. Attila esete meglepő módon egy harmadik verzió a szomorú címzett előállítására. Egyben a legrejtélyesebb.  

Sziasztok!

DPD. 5978466549794.-ik felvonás, ha arra érdemesnek találjátok, így karácsony előtt. Elég bicskanyitogató.

Októberben, Budapestről Sopronba, DPD-vel küldtem el a 3 éves unokahúgom meglepetés születésnapi ajándékát. Azóta sem kapta meg a csomagot, a DPD pedig egy aláfirkált átvételi elismervényt lobogtat. Mindenkinek a fantáziájára bízom az aláíró személyét. >

Olvasson tovább!

Mese arról, hogy miért rak egy család tüzet az összes OTP-fejléces papírjából

2017.12.01. 11:07 | Homár Hilda | 130 komment

otp-bank-logo.jpg

Érthetetlen, bár a hazai viszonyokat ismerve egyáltalán nem meglepő, ami Gáborékkal történt a lánya Junior bankkártyájának lejártakor. Vajon, ha egyébként minden más kártyát automatikusan postáznak, ezt miért nem? Miért nem hajlandóak elmondani a gondviselőnek, hogy miért hívják a gyerekét telefonon? Nem beszélve arról, hogy mi a ráció abban, hogy amikor aztán a gyerekkel beszélnek, csak annyit mondanank, másnap keresik majd a szüleit? 

sziasztok!

A következő történet remélem mindenkit eltántorít attól, hogy a legnagyobb lakossági bankunkon keresztül ismertesse meg gyermekét a pénzügyekkel.

A lányomnak OTP Junior számlát nyitottunk, erre utaltuk a zsebpénzét és megtanulta használni a bankkártyáját is már évekkel ezelőtt.

Idén nyáron a kártya lejárt, ezért az automata "elnyelte".

Hetekkel később személyesen bementem a helyi OTP fiókba, hogy megkérdezzem, mikor postázzák az újat. Elmondták, hogy a lejárt kártyákat összegyűjtik, és a beérkezéstől függően általában 2 hét után
pótolják. Az új kártyát a számlavezető fiókba szállítják, csak ott lehet átvenni.

Olvasson tovább!

Egy biztos, ne innen vegyél Kitchenaid gépet!

2017.11.30. 15:45 | Homár Hilda | 42 komment

untitled.jpg

A Kitchenaid az egyik legrégebbi konyhai gépeket gyártó amerikai cég, híresen szép dizájnú, minőségi darabokat árul, ennek megfelelően izmos áron. Itt van például a hazai márkaoldal. Az nem csoda, hogy csalók ráfeküdtek a dologra. Az már inkább, hogy miért gondolják sokan, hogy noname oldalak harmadáron tudnak árulni valami márkás dolgot? Szegény Robi története a sokadik, ami után csak azt lehet mondani: a net nem csak vásárlásra jó, információszerzésre is, pl. csekkolni az online üzletek megbízhatóságára szakosodott oldalakon. Azt azért köszönjük neki, hogy felhívta a figyelmet ezekre az oldalakra.

Tisztelt Tékozló Homár,

Amiatt írok, mert az utóbbi időben elszaporodtak a neten, és főleg a fbon a rendkívüli akció keretében kínált Kitchenaid robotgépek. Ezek a hirdetések 70-90% kedvezménnyel kínálják a robotgépeket, amik normál esetben 1000 dollár körüli áron mozognak. Régóta szemezek egy ilyen géppel, ezért én is rendeltem egy gépet 330 Dollárért, amiről később kiderült, hogy átverés.

Természetesen csak saját magamat okolhatom, hogy bedőltem, hiszen máskor mindig körültekintően járok el nagyobb összegű beszerzések esetén, az egyetlen alkalommal, amikor zsigerből vásároltam természetesen mélyen beszoptam.. Ha csak egy hetet vártam volna feltűnt volna, hogy vásárolt felhasználók kommentelgetnek a hirdetés alatt, több ugyanúgy kinézű különböző címen elérhető weboldal is van még, nem kaptam tracking numbert, a visszaigazoló e-mail pedig a spam mappában landolt stb..

Olvasson tovább!

Hol van itt az igazság?

2017.11.30. 14:05 | Homár Hilda | 35 komment

dude.jpg

Hol van itt az igazság? - kiáltja fájdalmát a világba Dávid, aki hiába kötött biztosítást vásráláskor az iPadjére, amikor szüksége lett a biztosító támogatására, magára maradt, annyira, hogy a tablet sincs már vele lassan 2 hónapja, sőt, a bezúzás fenyegeti.

Helló Homár,

Gondoltam megosztom veled hogyan jártam az iStyle-al.

Még áprilisban vásároltam egy iPad Air 2 készüléket a Duna Plázában található iStyle-ban. Az eladó nagyon meggyőző volt, így mint jó fogyasztó, hagytam magam rábeszélni, hogy vegyek mellé egy iStyle Védelem II típusú baleset és rablásvédelmet is. Elmondta, ha bármilyen baleset éri a készüléket, akkor 10% önrészért javítják vagy cserélik a készüléket. Gondoltam egy 150e forintos készülék mellé még jól jöhet egy ilyen, úgyhogy belementem.

Októberben-ben be is következett a baj, érte egy kis fizikai sérülés az iPad-et, melynek következtében beragadt a felső bekapcsológombja. Ennek az lett az eredménye hogy néha magától újraindult az eszköz, de ezen kívül teljesen használható volt, más baja nem esett.

Olvasson tovább!

Segítünk Majkának

2017.11.29. 13:35 | Homár Hilda | 27 komment

Ilyen is ritkán fordul elő velünk! Norbi nem a saját nyavalyája miatt írt, hanem Majka problémája izgatja fel annyira, hogy kérdést, sőt kérdéseket intézett hozzánk a garancia és a szavatosság témakörében. Ez persze inkább csak érdekes, mint lényeges, a fogyasztójogi törvények úgyis ugyanazt mondják. Akinek nincs kedve/ideje/lehetősége Majka lendületes monológját végighallgatni, annak a levél 2. bekezdése szépen összefoglalja a történteket.

Kedves Homár!

Rendhagyó módon nem egy saját problémám, hanem egy a YouTube-on fent lévő videó kapcsán írok nektek, megyben Majka mondja el panaszát az Apple ill. konkrétan az áltava vásárolt beats vezeték nélküli fülhalgató ill. annak javítása körüli kálváriáháról. A videót itt találjátok: https://www.youtube.com/watch?v=EVfCX0Pa8Uk

Olvasson tovább!

Elállni könnyű, visszakapni a pénzt nehéz az Euronicstól is

2017.11.28. 11:06 | Homár Hilda | 52 komment

shutterstock_350577482.jpg

Nem az első eset, hogy ugyan jól hangzik és ad némi biztonságot a netes vásárlásokhoz az 14 napos elállási jog, de a gyakorlatban azért ez nem mindig megy flottul. Kisebb cégeknél sem oké ez az dolog, de hogy egy Euronics méretű áruházban ne legyen erre bejáratot protokoll, azért az elég gáz. Szerencsére olvasónk - lehet, hogy nem függetlenül a levelében fel-felbukkanó, kicsit vicces rendőrzsargontól - elég tudatosan, a jogait ismerve, hatóság és sajtót egyaránt lóbálva precedenst teremtett az ilyen típusú ügyek kezelésére.

Tisztelt Címzettek,

2017.10.04-én, idős, beteg házaspár rendelt az euronics.hu weboldalról egy Zanussi ZWY50904WA mosógépet. A mosógép nem tetszett, illetve nem felelt meg nekik, így éltek a 14 napos elállási lehetőséggel. Több telefonos illetve személyes konzultáció után, úgy lett megállapodva, hogy a budakalászi áruházba lesz visszaszállítva a mosógép, a budakalászi Euronics saját futárjával 5.000 Ft-ért. A futár 2017.10.25-én délután felvette a mosógépet gondosan becsomagolva, annak minden tartozékával, illetve a hozzá tartozó összes dokumentummal (számla, (kiterjesztett) garancia, kezelési
útmutató, stb.). 

Másnap, 2017.10.26-án délben érkezett meg a mosógép a budakalászi áruházba (25,4 km), ahol szemrevételezték és közölték, sértetlen, hibátlan állapotú, minden rendben, vissza is tudják fizetni a teljes vételárat, de nincs meg a számla és a kiterjesztett garancia papír, csak a használati útmutató van meg, illetve a kiterjesztett garanciapapírból az utolsó lap elszakadva. A futár sem tudja hol van, ezek szerint elveszett. Az elállási szándékot (pénz visszafizetést) az áruház így nem hajlandó
teljesíteni, csak ha megvan az eredeti számla. 

Olvasson tovább!

Black Friday után itt a Cyber Monday

2017.11.27. 16:00 | Homár Hilda | 47 komment

shutterstock_387005494.jpg

Az idei Black Friday idehaza vagy teljesen flottul ment le, végtelen mennyiségű boldog és elégedett vásárlót hagyva maga után, vagy a magyarok még nem tértek magukhoz a hétvégén őket ért sokktól, de az biztos, hogy egyelőre nem kaptunk panaszlevelet a karácsonyi bevásárlószezon idei nyitóünnepélyének kapcsán. Ma reggel viszont a Black Fridayről egyből ráfordultunk a Cyber Mondayre, legalább is a H&M-nél, amivel kapcsolatban Adriennek aggálya akadt.

Kedves Homár!

Az alábbi eset még friss bennem, mert az imént történt, de gondoltam megosztom veletek:

Bár én még nem hallottam róla, hogy a Black Friday-t követi a Cyber Monday, de úgy tűnik az akciók folytatódnak. Ezen felbuzdulva reggel felnéztem telefonos app-on keresztül a H&M oldalára, ahol valóban jó áron kínáltak termékeket, így elkezdtem bepakolni a kosárba, amire szükségem volt. A kosárnál a számláló szépen ment is feljebb, ahogy egyre több termék került bele.

Még nem értem az oldal végére, amikor gondoltam belépek a kosárba, hogy megnézzem összegszerűen hol tartok már a vásárlásnál. Ennél a pontnál azonban elakadtam. Többször próbálkoztam, de hosszas "homokórázás" után közölte a rendszerük, hogy valami hiba van náluk, és próbáljak meg később visszalépni. Ez idő alatt a kosaramnál a számláló továbbra is a 6-os számot mutatta.

Olvasson tovább!

Megrendeltem, kipróbáltam, mondhatom: vacak

2017.11.27. 13:56 | Homár Hilda | 81 komment

94c1a022c5b28e9bd26ef99155dd0d1d--animals-dog-funny-animals.jpg 

Nem győzzük elégszer mondani, hogy webshopból csak alapos tájékozódás után vásároljon mindenki, különben óriási csalódás és jó sok macera szakadhat a nyakába, az meg kinek kell, ugye. Az alapos tájékozódás pedig az online áruházra ÉS a kiszemelt termékre IS vonatkozik. Ez persze nem egy óriási életmegfejtés, mégis sokan elfelejtik. A net tele van infóval, éljünk vele!

Hogy mi van, ha a leggondosabb szörcsölés ellenére is csak utólag, a kipróbáláskor derül ki, hogy mondjuk a kíváló megoldás aka. lombfúvó nem fújja a lombot? Megkérdezzük.

Tisztelt Cím!

Nem szoktam ilyenekkel fordulni sem Önökhöz sem másokhoz! DE mivel szívügyem a korrekt online vásárlás, egyszerűen szeretném a kóklereket felmutatni a piacon!

Néhány héttel ezelőtt rendeltem egy lombpórszívót egy internetes áruházból (https://mindentolcson.hu) Bár ne tettem volna! Már amikor megérkezett tudtam, hogy bajban vagyok mert egy ekkora dobozba működő lombporszívó nem férhet bele! Sajnos igazam volt, mert 2X5perc használat után teljesen megadta a lobszívást és kitisztíthatatlan és működés képtelen volt! Ezért gondoltam élek a garanciával és visszaküldöm. Nem a pénz nagysága miatt, de hogy egy plusz kacat ne terhelje a tároló kapacitásomat! Itt lent olvashatjátok az email váltásunkat .

Természetesen sem a pénzt sem a terméket nem kaptam vissza azóta sem!

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása