
Felfrissülés szárazjéggel
PolarIced Products/Nite Owl Energy Shots

Hogy került a kötés 2006-ra a legnépszerûbb témák közé (legalábbis bloggeréknél), a mai napig rejtély. Amíg a Homár alámerül, hogy kiderítse melyik misztikus szubkultúra buggyan fel legközelebb reflektorfénybe, eltereljük Olvasóink figyelmét Nóra majdnemkötött robotjaival.
Látva a Homáron a kötött robotokat, én is felbuzdultam, hogy készítsek egyet. Gondoltam karácsonyi ajándéknak megfelelõ lesz. Sajnos kötni nem tudok, és idõm se volt már karácsony elõtt, hogy meg tanuljak kötni, így arra jutottam, törölközõ anyagból varrok robotokat (varrni tudok valamennyire).
Az elvetemült James Piatt, aki annak idején a boxerre fûzött táskájával robbant köztudatba, újra odacsapott. Most Paris Hiltont terrorizálja a sztárribi döglött csivaváját mintázó retiküljével.
Az exmonopóliumok tudják csak igazán felkúrni a Naiv Ügyfelek agyát. Az alant olvasható rémsztori a Homár kollégájával, Barbarával esett meg, aki volt olyan bohó, hogy csomagot adjon fel a hirhedt cégnél. Meg is kapta érte a méltó büntetését. Olvassák el, Barbara most igazán dühös, tanusíthatjuk.
Privatizálják a Magyar Postát, most!
Mert mit érdemel az az állami cég, amely egy karácsonyi ajándékot 21 munkanap elteltével kézbesít, méghozzá felbontva és a benne lévõ ajándékokat összetörve?
140 ezer dollárnál tart a Million Dollar Homepage utolsó pixeleinek árverése az eBayen. Szerdán fél nyolcig még nevezhetnek a felértékelõdött hirdetési felületre, ha bedõltek az internettörténelmi reklámfogásnak. A pixelhirdetések 5 évig garantáltan fent lesznek a neten, mostanában pedig állítólag 200 ezren nézik naponta a kaotikus katyvaszt.
Hedonista szívünknek mindig nagy öröm, ha új szórakozóhely nyílik. Az elhunyt Pesti Est után egy fél könnycseppet azért elmorzsoltunk. Jó, tudjuk, hogy a Liszt Ferenc tér (a Menzát kivéve) ciki hely, de azon belül ez még úgy-ahogy elment. De már vége, és megkapjuk helyette a Barokko bár and lounge-ot. A friss versenyzõ rokonszenvesen merész reklámfotóval próbálja tüzelni a budapesti ifjúság romlottabb részének a fantáziáját. A kulcsmotívum ugyanis valami fehéres porszerûség.
A Homár biztosan nem gondolja, hogy illúzióik lennének a nagy ünnepekhez kötött vagy spontán leértékelésekrõl. Az egyik esetben ugye ott van a rohadás elõtt álló termék, a kifutó széria vagy hibásan csomagolt termék, máskor viszont csak az árakkal van baj. Kristóf egy utóbbi esetet derített fel: egy Auchan áruházban háromféle áron látta kiszemelt porszívóját.
Sok cikket olvastam már a szegény vásárló akciókkal való megtévesztésérõl, és arra is vannak bizonyítékok, hogy a leárazásokat általában virtuális felárazások elõzik meg, hogy a kinézett terméket attraktívabbá tegyék. A múlt hétvégén magam is szemtanúja voltam egy furcsa esetnek.