Tékozló Homár

Szigorúan záródó időkaput üzemeltet az iStyle

2016.12.29. 13:30 | Homár Hilda | 91 komment

time_gate.jpg

Nemcsak a Samsung Note 7-est vásárlók szívtak nagyot idén, hanem az Iphone 6s-re benevezők közt is néhányan, és úgy tűnik az ő bajaikat sem sikerül gyorsan orvosolni. Az iStyleban valami misztikus időkapu miatt nem feltétlenül segítenek az ügyfélnek:

Tisztelt Cím!

2015.októberében vettem egy iPhone 6s készüléket a Vodafone-tól. Az én készülékem is érintett az akkumulátor cserében. Az Apple telefonos támogatási szolgálata segítségével beazonosítottuk, hogy szükséges esetemben is a csere, és iránymutatás is kaptam, hogy hol tudom a cserét elintézni. Az iStyle Árkádban kértem időpontot, 2016.12.13. napján 11.30-ra.

Azért, hogy ezt el tudjam intézni szabadságot kellet kérnem, és utaznom 160 km. Sajnos a pont ezen a napon Budapest- Keleti pu. történt technikai problémák miatt 100 perces késéssel értem be a vonattal, és elkéstem az időpontról. Azért felkerestem az üzletet, hogy próbáljunk valami megoldást találni a körülménykre való tekintettel (mivel önhibámom kívül maradtam le az idöpontról) ne kelljen ezért megint utaznom, és a plusz költségek elkerülése miatt.

Olvasson tovább!

Kintjobb, de kinek?

2016.12.28. 13:29 | Homár Hilda | 36 komment

unnamed_2.png

Mindig szomorú, ha egy sok éve működő cég egyszer csak lehúzza a redőnyt, így elég rossz volt olvasni azt is, hogy vége az Overlandnek. Pláne, ha ilyen ügyeket hagynak maguk mögöt. Mondjuk legalább a webshop nem működik már.

Helló!

Van egy elég szemét húzás, amiről jó lenne, ha minél többen értesülnének. A barátnőmmel történt az eset, rendelt netről egy jól ismert oldalról, nem volt jó a méret, visszaküldte, de nem veszik át. Nagy nyomozás után felvette velük a kapcsolatot (mert minden nyilvános elérhetőségük nem működik már), de csak azt a választ kapta, hogy sajnálják, felszámolás alatt a cég. Mindeközben bárki még most is vásárolhat tőlük mit sem sejtve. Alább bővebben, kicsit átszerkesztett verzióban ezt küldte a fogyasztóvédelemnek is.

Örülnénk, ha írnátok róluk, hátha most néhány hasonlóan pórul járton megesik a szívük így karácsony tájt. :)

Köszi, üdv

Nóra

Olvasson tovább!

Csúnya, nagy vagy már 3 van belőle? Visszavinné, amit kapott? Ennyi ideig teheti meg!

2016.12.27. 12:13 | Homár Hilda | 21 komment

shutterstock_164719013.jpg

Persze alap, hogy ajándék lónak ne nézd a fogát, de azért ne tagadjuk, néha előfordul, hogy
a. tényleg nagyon ismer minket az ajándékozó, és így a legtökéletesebb dologgal lep meg minket - pont ugyanazzal, mint az anyánk is
b. fogalma sincs rólunk vagy saját ízlésének rettenetességéről, így aztán a választását a legjobb lenne azonnal a lakáson kívül tudni, mert soha be sem kellett volna jutnia.

Igen ám, de a kereskedők egyáltalán nem kötelesek sem a pénz visszaadására, sem az áru cseréjére csak azért, mert csúnya vagy nagy vagy már 3 van belőle otthon.

Szerencsére egyre több üzletlánc vállalja önként, hogy megadott feltételek és határidő mellett visszaveszi a nem kíván terméket. A FOME és a CP Contact jól megkutatta idén a dolgot, és az derült ki, hogy
- általában max. 3 hét a vállalt időszak.
- a műszaki- és a játékáruházak a karácsony miatt sem változtatnak ezen, de a ruházati és könyváruházak elég jófejek, mert a decemberi vásárlások cseréjét karácsonyra való tekitettel meghosszabbítják január második hetéig.
- az esetek nagy részében (69%) akár a vételárat is visszakaphatjuk, ebben a ruházati, cipő-, sport- és bútoráruházak, illetve a hiper- és szupermarketek a legrugalmasabbak.
- a bútoráruházak egy része egy hónapig fogad el készpénz-visszatérítési igényt, a levásárlás lehetőségét azonban akár egy évig is biztosítja.
- sok helyen jóval kedvezőbb feltételeket vonatkoznak a hűségkártyával rendelkező ügyfelekre.
- a nem minőségi hiba miatti csere viszont általában nem vonatkozik az akciós vagy a már nem sértetlen csomagolású darabokra.
- amiben viszont van még hova fejlődni, az a lehetőségről való tájékoztatás, mert nem sokat ér egy ilyen gesztus ugye, ha a vásárló nem értesül róla. 

Hogy ez az értesülés is meglegyen, íme a GVTI által összegyűjtött lista arról, hogy hol, mennyi időnk van megszabadulni az ajándéktól, ha mégsem sikerült valami a jézuskának, de volt annyi esze, hogy a blokkot eltette.

5837fd74ad776-kep1.jpg

5837fd80269ac-kep2.jpg

 

Boldog ügyfél, boldog karácsony!

2016.12.24. 10:24 | Homár Hilda | 36 komment

shutterstock_231615982.jpg

Boldog karácsonyt mindenkinek!

Kedves Hilda!

Annyi negatív sztori jelenik meg a Homáron, hogy érdemes néha pozitívval is szolgálni.

Történt a minap, hogy a kisebbik fiamat vittem iskolába és felszálltunk a 198-as buszra, majd 2 megállóval később leszálltunk. Itt annyira a csatlakozásra figyeltem, hogy későn vettem észre, a fiam a buszon felejtette a kesztyűjét.

Amint lehetett, hívtam a BKK vonalát, ott is a talált tárgyak kezelőségét, ahol a hölgy nagyon készséges volt, felírta a szükséges adatokat. Egy órával később visszahívott és elsorolta azokat az időpontokat, amikor az a busz, ahol a kesztyű maradt, a felénk eső végállomáson tartózkodik. A kesztyű meglett, sikerült a sofőrtől átvennünk.

Mind az ügyintézés menetével, mind az ügyfélszolgálatos segítsőkészségével maximálisan meg vagyok elégedve!

Üdvözlettel:

Gábor

Arról a csomagról bezzeg visz értesítést a Posta, amit már átvettek!

2016.12.23. 14:04 | Homár Hilda | 42 komment

magyar_posta_1_1.JPG

Nem igazán akartunk már belerúgni a Magyar Postába, mert van elég bajuk szegényeknek hetek óta, de mondjuk, ha ott is munkát csinálnak maguknak, ahol nincs, akkor nem csoda.

Kedves Homár!

Tegnap a Posta nálam kiverte a biztosítékot. Történt ugyanis, hogy előre gondolván a karácsonyi csúcsra időben megrendeltem egy terméket egy kínai webshopból. Szorgosan figyeltem a honlapjukon és a Magyar Királyi Posta honlapján is a csomag szállítási információit. Mikor megjelent, hogy a csomag a postahivatalba beérkezett, másnap reggel befáradtam, és személyesen átvettem.

Ez idáig rendben is van.

DE!

Olvasson tovább!

Ajándékozzon vérnyomásemelést!

2016.12.23. 13:04 | Homár Hilda | 27 komment

399176052_feldobox-fantazia.jpg

Biztos nem egyszerű ezt a típusú dolgot menedzselni, de ez az eljárás inkább büntetés, mint ajándék.

Kedves Homár!

Ismerőstől kaptunk ajándékba a fiammal 2 feldobox fantázia kupont. Mivel még az idén lejárnak, próbáltam értelmezhető szolgáltatásra beváltani (vicces(?), de a legtöbb helyen az 5000 forintba kerülő kuponért cserébe 3000 és 4500 HUF közötti értékű szolgáltatás jár csak, ld. honlap és prospektus).

Találtam is egy többé-kevésbé megfelelő Boeing szimulátort. Itt november vége felé elég udvariatlanul közölték, hogy miképp jut eszembe még idénre jelentkezni, előbb kellett volna, majd felajánlottak egy kuponbeváltást (lényegében hosszabbítást, de immár csak az ő termékükre kupononként 1000 Ft felár ellenében, félsvarcban).

Olvasson tovább!

Magyarország teszteli az OTTO-t

2016.12.22. 14:33 | Homár Hilda | 73 komment

screenshot_2016-12-20_10_45_31.png

Zoltán tesztjének eredménye alább.

(Weshopos rendelésnél az automatikusan érkező levél csak a rendelés beérkezését nyugtázza, a szállítást egyeztető emailig nem lehet ugye biztos az ember, hogy tényleg sikerült megvennie a terméket, de azért 5 nap alatt illett volna az OTTO-nak erre a pontra eljutnia.)

Kedves Homár!

Röviden leírom, hogy az OTTO, hogyan keseríti meg a Karácsonyunkat.

A lányom fázós típus, ezért arra gondoltam a feleségemmel, hogy meglepjük karácsonyra egy pihe-puha kezes-lábas otthoni ruhával. Az OTTO weboldalán banneren futott, hogy aki december 14-ig leadja a rendelést, azt garantáltan megkapja karácsony előtt. kissé bizalmatlan fajta vagyok, ezért felhívtam az ügyfélszolgálatot. A kedves fiatalember biztosított, hogy ez nem áprilisi tréfa ezen a hideg decemberi napon, hanem valóban a rendelésem kiszállításra kerül. Néhány dolgot tisztáztunk még az általunk rendelni kívánt termékről, illetve a hírlevélre történő feliratkozás utáni kedvezményről. Aztán biztos, ami biztos alapon elköszönés előtt mégegyszer rákérdeztem a kiszállítás végső időpontjára. Mint jó munkás ember az ügyfélszolgálatos ismét megnyugtatott, hogy holtbiztos megérkezik az ajándéknak szánt termék. Gondoltam ennek a beszélgetésnek nyoma van. Legalább egy hónapig valamelyik merevlemezen.

Olvasson tovább!

Szíveskedjék terpeszállásba állni, mélyen előrehajolni, s ebben a pozitúrában maradva, a két lába közt hátratekinteni

2016.12.22. 09:20 | Homár Hilda | 76 komment

canon_szerviz.png

Ki gondolta volna 5 hete, amikor megadta magát egy nyomtató, hogy örkény sztori születik történetéből!

Örkény is sírva fakadna

Egy ilyen szép, ősz végi napon kinek lenne kedve dolgozni? - gondolta a Canon nyomtató, és ettől kezdve módszeresen begyűrt minden papírt.
-----
Szerviz: Görgőt kell cserélni, 50.000 oldal után az sajnos előfordul. Ki sem megyünk, előbb megrendeljük.
Ügyfél: De ez még csak 7000 oldalt nyomtatott.
Szerviz: Na jó, akkor mégis kimegyünk. De az 14.000 Ft lesz.
Ügyfél: Jó.
-----
Ügyfél: Ma volt kint a szerelő, azt mondta, hogy csak tisztítani kellett. Ki is fizettük. De továbbra is begyűri a papírt.
Szerviz: Hát akkor görgőt kell cserélni. 3000 Ft lesz. Megrendelhetjük?
Ügyfél: Igen, mindenképpen.
Szerviz: Plusz a munkadíj 14.000.
Ügyfél: Jó.

Olvasson tovább!

Télvíz idején kellett elköltözniük, mert a Főkétüsz hónapok óta nem bír szakvéleményt adni

2016.12.21. 14:28 | Homár Hilda | 80 komment

shutterstock_507497257.jpg

Gyerekkoromban, ha az utcán megpillantottunk egy kéményseprőt, azonnal énekelni kezdtük - persze csak fojtott hangon, hogy az egyszerre izgi és picit ijesztő titokzatos feketeruhás bácsik azért ne hallják meg -, hogy "kéményseprőt láááátok, szerencsét talááááálok",  miközben csavarintottunk hármat a gombunkon, amit aztán szorítottunk elszántan, míg 3 szemüveges embert vagy 3 vakablakot nem láttunk, mert, ha mindez összejött, akkor bizonyosan teljesült egy kívánságunk. Katalinéknak nem kéne sokat gondolkodniuk azon, hogy mi legyen ez.

Kedves Homár Blog Szerkesztőség!

Azért fordulok hozzátok, mert közeleg a karácsony és két lakótársammal együtt budapesti, 6. kerületi albérletünkből fűtés és meleg víz hiányában ki kellett költöznünk.

A történet szeptember közepén kezdődött egy kazáncsere és kéménybélelés projekttel. A folyamat hivatalosan úgy zajlik, hogy megtörténik a kémény kibélelése és a kazáncsere, majd a kéményes szakember benyújtja a kérvényt a Főkétüsz felé, akik kijönnek, ellenőrzik a kémény bélelésének szabályosságát, a bekötést, majd kiadnak egy szakvéleményt, amit egy gáztervezőnek kell átadni, aki pedig a Főgáznak nyújtja be a tervet és kérvényezi az új berendezés használatát.

Olvasson tovább!

Trükk vagy figyelmetlenség?

2016.12.21. 09:47 | Homár Hilda | 44 komment

shutterstock_481979326.jpg

Egy nulla ide vagy oda! Na, itt pont sokat számít. Trükközés vagy sima elbénázás vajon? 

Kedves Homár!

Tegnap a Westend Konkurencia - fehérnemű és fürdőruha- üzletében történt a baki, amit csak ma vettem észre, mikor otthon kicsomagoltam a vásárolt árut.

A pénztárgépbe sajnos az eladólány egy nullával kevesebbet ütött be, mint kellett volna. Ugye csak az hibázhat, aki dolgozik, de azt hogy véletlen lett volna, cáfolja hogy a kártyás fizetés is szünetel az üzletben. És a nyugta persze, látszik, hogyan lett egy másik bizonylat mögé tűzve . 

15592512_10209119004150383_24273059_n.jpg

15645216_10209119004110382_1207972902_n.jpg

A hátsó a hivatalos, NAV által elfogadott ellenőrzőkóddal ellátott bizonylat (ez alapján fizetik az adót), az első pedig egy belső ügyviteli rendszer (bárki csinálhat ilyet, éttermekben is bevett szokás ezt adni nyugta helyett), ami megtéveszto lehet a tudatlan vásáarlóknak.

Jut is, marad is. Be is lett ütve, és át is lettünk verve.

Üdv:

Vivi

süti beállítások módosítása
Mobil