
Rokkant Norbi parkolójegyet vesz

Még be sem raktam az elõzõ zónás válaszreakciót, de már jött egy újabb bejelentés egy "fix" áras fuvarról:
Ma délelõtt (08.24.) 11 körül érkezett a reptérre egy vendégünk. Taxiba szeretett volna ülni, segítettek is neki a Zónások. Az ottani emberük elmondta a tarifákat, vagyis hogy a X.kerületbe 3500 Ft a fuvardíj. Amikor megérkezéskor fizetni akartak és számlát kértek, a taxis (FUVAR D+D 2001 Bt., 1075 Bp.Murányi u.26., rendszám : EBG-650, név Fülöp), közölte,hogy 4970 Ft-ot mutat az óra, ennyit kell fizetni.
Válasz érkezett Laca problémájára is a Datanettõl, amibõl kiderül, hogy ugyan a T-Com kizárólagos (monopol) pozícióból osztja az ADSL-t, azaz ahol nem, ott nincs más lehetõség ilyen vonal kiépítésére, a szolgáltató ilyenkor errõl nem vesz tudomást, és az ÁSZF-re hivatkozik, ahelyett, hogy rettentõ ráfordítással, Homárra kitehetõ jófejségbõl megszûntetné az elõfizetést. (A szolgáltatót effektíve 0ft kár érné.) Ismét Godzillával példálozva, a fél város (beleértve az elõfizetõ háztömbjét) elpusztulása esetén (vis major, act of god, stb), is tovább kéne fizetni a szolgáltatást?
A "Hûségnyilatkozat nem létezõ ADSL-re" címmel augusztus 22-én 16:13-kor közzétett cikkedre szeretnék reagálni a GTS Datanet Távközlési Kft. nevében. Amikor Laca szerzõdést kötött a GTS Datanettel, a szerzõdés aláírásával vállalta, hogy az általa megadott telefonszámon egy évig igénybe veszi "hagyományos", vezetékes elõfizetéssel mûködõ ADSL szolgáltatásunkat.
Na, ez gyors volt. A BA szóvivõje még tegnap reagált Olvasónk felvetésére, amibõl például kiderül, hogy tényleg csak a reptérrõl hazaútnak garantálják az árát, kifele mindenki megy, ahogy tud:
az airport szovivoje igen hamar valaszolt, le a kalappal elotte, abszolut korrekt, gyors es kimerito valasz volt. A BA valaszanak lenyege, hogy 1. ok a repterrol a varosba iranyulo szolgaltatast szerettek volna rendbetenni, visszafele mindenki azzal jon amit valaszt, plusz azt nem tudjak korlatozni, mig az elozot igen. 2. ORANKENT(!) ellenorzik alruhas vasarlokkal a szolgaltatast, 3. Elismerte, hogy a repter honlapjan nincs fent a visszaut ara, de ezt mihamarabb javitjak 4. Akar 1milliora is buntethetik a Zona taxit ha nem tartja be a szerzodest, ugyhogy BARMIT lattok a velemeny(kukac)bud.hu-ra meg kell irni, kivizsgaljak. Auto szamat, sofor nevet, utazas idejet ne felejtsetek felirni. Ha kozbenjarunk biztosithatjuk hogy korrekt lesz a szolgaltatas.
Eddig ritkán linkeltük napilapok cikkeit, de most eljött az idõ. A Délmagyarország ugyanis remek példát mutat be arra, hogy még az egészségügyben is lehetséges egyszerre fogyasztó- és állatbarát megoldásokat alkalmazni.
A taxisok már most eléggé utálják a Zóna taxit, de az utasok még csak most ismerkednek a Budapest Airport új fejlesztésével:
A napokban utaztam (volna) az uj Zona taxival, es ugy tunik megoldodott a rejtely, mibol is fognak megelni ha ilyen alacsony tarifat kinalnak. Ugyan 3600Ft a transzfer pl. Budara, de a visszaut tovabbra is 5500 Ft, aminek az atlaga 4550, tehat nincs messze a pl. 4690-et kinalo Radiotaxitol. Es akkor meg nem beszeltunk a varhato problemakrol, amelyek egy resze mar felmerult: hosszas varakozas taxira, allandoan foglalt telefonszam, atveros-lehuzos soforok (20 euroert transzfer), uresen a repterre visszajovo taxik, gazdasagtalan uzemeltetes, mert senki nem ker vissza transzfert, az egy orat varo kulfoldi nem-tajekoztatasa, hogy mas tarsasagot is hivhat, es az 5 percen belul ott van es ugyanannyi oda-vissza, angolul megsem beszelo taxisok, stb, stb.
Ha mi lennénk a Tesco, tutira azt mondanánk, hogy az nem volt ráírva, melyik keddig õrzi meg a kenyér a minõségét, amit Ádámék találtak:
Az történt, hogy iskolás cuccok miatt betévedtünk 08.22-én a délutáni órákban a Fogarasi úti Tesco-ba, az eredmény sajnos látható a mellékelt képekbõl.
Új nap, új ADSL-sztori. Laca történetébõl kiderül, milyen amikor egy olyan szolgáltatás fizetésére kötelezik az embert, amit technikailag nem tud nyújtani a T-com:
Történt ugyanis, hogy tavaly szeptemberben egyéves hûségnyilatkozat aláírása mellett elõfizettem ADSL szolgáltatásra a DataNet Kft-nél. A vezetékes telefont nem kértem, de enélkül nem tudják az ADSL-t szolgáltatni - állítólag. Villamosmérnökként tudom, hogy technikailag ezt semmi nem indokolja, csak a pénzéhség. Nem értem, hogy a fogyasztóvédelem miért engedi ezt az arcátlan árukapcsolást. A T-com arra hivatkozik - ha jól tudom - hogy a vonalkiépítés költségét szeretné visszakapni.
Néha azt gondolom, hogy a nyelvvizsga felmentést ad a közismereti tárgyak ismerete alól. Különöskép ha elolvassuk, hogy honnan is érkezett az áru.