Igazán felesleges siránkozni, hogy megint lehúzott a Tesco, nyilván lehúzott, somlóit legközelebb a cukrászdában próbáljon venni, de hát mindent önökért. A Homár alternatív javaslata hasonló problémák elkerülésére, hogy valaki mást küldjenek vásárolni maguk helyett vagy addig üvöltsenek ügyfélszolgálaton, amíg kihívják a Fókuszt.
Ezt a két fotót az egri teszkóban készítettem. Kitûnõ példája a kettõs árazásnak vagy a vásárlók átverésének. Az elsõ a hûtöpulton lévõ ára a somlói galuskának (672 Ft/kg), a második a csomagolt terméken lévõ ár 716 Ft/kg).
Meghökkentõ, csak az igazi multinacionális korporációkra jellemzõ nonchalance-szal egy hitlerszalonna aromájú üdítõt akar lenyomni a torkunkon a Coca-Cola kinyújtott ökle, a Nestea. Mi sem hittük volna, de kaptunk egy raklapnyi tesztpalackot az új termékbõl, a citrusos-antioxidánsos Green Tea-bõl.
Divatban a mókás falények. Miután Önök elé tártuk Brendan Monroe zseniális munkásságát, Vaskakukk levelet írt, miszerint „Sprok Antal a hazai király”. Ezt így ebben a formában azért nem állítanánk, de tényleg úgy tûnik, Csongrád megye Monroe-ja a hazai átlagnál bájosabb lényekben utazik.
Ahelyett, hogy örülnénk, amiért a haldokló Hollywood idehozza utolsó milliót (tegye a szívét a kezére, akinek nem volt még önkormányzati megrendelése, naugye), folyamatosan megy a sírás a gonosz filmeseknek az utolsó utáni pillanatban is ugró, amúgy az adózok érdekeire magasról szaró bürokrácia sajátos ügymenetei miatt. Zoltán egy ilyennel örvendezteti meg mostan a T. közönséget:
2006. 04. 16 este 8kor mászkáltam a 9. kerületi Pipa utcában, és arra lettem figyelmes, hogy az utcában és a környékbeli utcában néhány lelkes fiatal szalaggal zárja el az utat az utcák két oldalán parkoló autóktól. A szalagsorok végére pedig felkerültek azok a kresztáblák, amibõl érteni lehet, hogy a parkoló kocsik el lesznek szállítva. Mivel én is az utcában parkoltam, megkérdeztem az egyik srácot, hogy ez meg mi. "Filmforgatás lesz." Ez remek, de nem kellett volna valami táblát kitenni egy pár nappal korábban? Válasz: "Én csak a munkámat végzem."
Mióta összefogott Csányi „A Legbefolyásosabb Magyar” Sándorral, a szcientológusokhoz hasonlóan félelemmel vegyes vigyor övezi Norbi fitneszrendõr üzleti lépéseit. A Norbifikázás a magyarság tömegkulturális érzékenységû részének nemzeti sportja. Kezdetben még egyszerûen gurultunk a nevetéstõl a Norbi Rúd láttán, de ma már sokan az évtized magyar brandjérõl meg ilyesmikrõl susmorognak. (Korábbi postok még itt meg itt.) Az Életvíz vajon átlépést jelent egy új dimezióba, ahol Norbi kalóriaszegény sámánként updateolja és tartja uralma alatt több százezer hazai fogyasztó agyának a pénzköltést irányító területét? Vagy Csányi Sándor segítségével egészségtudatos konzumálásra programozott zombihadsereget toboroz Rubint Réka férje?
Soha vissza nem térõ lehetõség, ha valaki osztja a Homár rajongását és pont egy meleg emberszabású vidítaná fel a szobáját. A dizájnjátékokkal foglalkozó brit Clutter magazin elsõ születésnapjára ugyanis összefogott az Amos Toys génsebészeivel és megalkotta a kizárólag online megrendelhetõ IV. King Kent. (Konkrétan rózsaszínûre festették.)