Hogyan lehet tartozni egy cégnek amivel nincs szerzõdése az embernek, és nem is vásárol/fizet elõ náluk semmire? Anna most tanulja a módszert, de megosztja Önökkel is:
A történet pár éve kezdõdött, amikor elindult a mobilos parkolási rendszer a XIII. kerületben, viszont a parkolóórákba bedobható pénzösszeg még maximálva volt. Akkor kötöttem szerzõdést a Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft.-vel. A rendszert már legalább másfél éve nem használtam. Aztán okt. 24-én kaptam egy levelet, hogy tartozom az EME ZRt.-nek 188. Ft-tal. 200.- Ft. havidíj, - 12 forint, ami még volt a BÖP által vezetett számlámon. Hívtam õket, hogy akkor most kik is õk tulajdonképpen, és miért is kérnek pénzt tõlem. Kiderült, hogy az összes adatom, rendszámtól kezdve a telefonszámokig + lakcím átkerült hozzájuk, és aznap amikor az elsõ számlát megkaptam már nem is "csak" 188, hanem 568.- Ft. tartozásom van, ami két havi számladíj, + 180!!! Ft.- postaköltség.


Úgy látszik az Auchannál beleszerettek a tavaly
A jelek szerint vészesen közeleg a karácsony, mikulás pláne, legalábbis errõl tanúskodnak az élelmiszerüzleteket elárasztó csokimikulás hadak és szaloncukorhegyek. A sarki Matchban fedeztük fel a következõ, számunkra újdonság erejével bíró, édességipari terméket ("csokoládéval bevont banán ízû zselés szaloncukor", áll a dobozon). Szlovák testvéreinknek hála, túl azon hogy belevágunk az idõszakhoz illõ pótcselekvésbe, a szaloncukor-tesztelésbe, a pozsonyi Figaró gyár "Zlaté Salonky - banánové" kódnevû üdvöskéje kiváló alkalmat nyújt a csokibanán (lásd még: banános csoki, schokobananen) vezérfonal felvételére is. (E témában született korábbi Homárposztok
Megvan a saját
Naná, hogyha rohadt nagy fehér fapaloták, tengerparti birtokok, nemes lovak és finomított kokain járnak a dologgal. A New England-i régi fehér pénzes elit gyermekének lenni egyfelõl egyenlõ azzal, hogy az emberen állandóan gúnyolódnak, másfelõl mindenki szívesen cserélne velük. Olyan ez, mint amerikai útlevelet lengetni egy tálib elõtt. Na, ezt az effektust lovagolja meg a
A Homár a maga részérõl elsõsorban mindig az adott helyszínen tájékozódik a járatokról, de olyat még tényleg nem látott, hogy a repülõjegyen és telefonon is rossz infót közöljenek szegény utassal: