Tékozló Homár

A nyomtatott sajtó vége

2007.01.05. 13:04 | jackyll | komment

Ki gondolta volna, hogy ennyi rákészülés után végleg megsemmisül Magyarországon a nyomtatott sajtó és ráadásul saját terjesztõik nyírják ki? Laci most azt is megmutatja, milyen ez a gyakorlatban. Olvassanak inkább internetet, az ingyen van:

Sokat szidtuk a Magyar Postát, hogy néha késett a napilapok kézbesítésével. Néha reggel 7 helyett 8 óra körül kaptuk meg a lapot. A héten máris botránykõvé duzzadt új lapterjesztõ MediaLOG FIEGE Zrt. viszont nagyon költséghatékony ténykedésbe kezdett: vagy ki sem hozza az újságot, vagy, ha kihozza, akkor lusta felmenni 3 lépcsõfokot: nemes egyszerûséggel a kapualjba somja a sajtóterméket.

Márkaszervizrõl jót vagy semmit

2007.01.05. 12:17 | jackyll | komment

Csak az Apple-vásárlók készülhetnek lélekben laptopjuk 1-2-3 hónapos szervizelésre vagy máshol sem sokkal jobb a helyzet? Gábor egy szerviznek dolgozik, és szerinte csak a jószerencse segíthet, ha javításról van szó, bármilyen márkát válasszon az ember:

Egy dolgot elfelejtett közölni a cikkel kapcsolatban (apple gépek szervízelése): Acer notiknak Ön szerint van itthon szervíze? Sony-nak? Asusnak akad, 1 (vajon milyen gyorsan javíthatják :D), Fujitsunak pl 3, amibõl 1 céghez fél világért se szabad vinni, mert szarabb lesz a gép, mint amikor szervízbe vitte és egy fusi gép nem egyszer szorul javításra :D, többiek is kb 1-2 hónap alatt tudják javítani jó esetben.
Olvasson tovább!

A modern magyar népmûvészet kedvenc mûfaja az abszurd címke

textilköltészet

2007.01.05. 11:52 | szily | komment

Imádjuk a címkét - a témáról korábban írtunk itt, itt, itt, itt, itt -, nem is szaporítjuk a szót, beszéljen helyettünk Leslie Striker:

Kislányom karácsonyra kapott egy nadrágot, amit olyan helyen vettek, ahol az eladó szerint csak magyar terméket árulnak. Mellékelem a nadrág tájékoztató címkéjét, mindenki próbálja magának értelmezni mit is szabad csinálni ezzel a ruhadarabbal, ami kartonból és rugalmasságból készült :)

Üdvözlettel: Leslie Striker

Pozitív Homár: Az ÁAK hallgat a fogyasztókra

ÁAK/táblaállítás

2007.01.05. 11:26 | szily | komment

Szép nap van, a Homár tegnap éjjel 2 gigantikus süllõt fogott a Dunán, úgyhogy jöjjön egy meghökkentõen pozitív eset macsakajancsitól, aki majdnem összetörte magát az autópályán, majd levelet írt a Hivatalnak. A végeredmény? Nem, hajnalban nem pofozta ki az ágyából az egyre kanosabb Kóka miniszter. Egészen más történt. Lent megtudhatják, nem hosszú.

Olvasson tovább!

Re: Csak a hülye vesz itthon Macintosht

2007.01.05. 00:01 | jackyll | komment

Kaptunk pár levelet az Appleszerviz-anomáliára, amikbõl elsõként a mekes darabokat közöljük, aztán jöhetnek az egyéb laptopos rémtörténetek, aztán a konklúzió. De ne szaladjunk elõre. Tibor megunta a várakozást és maga oldotta meg problémáját 3 hét várakozás után, "egy máté" pedig sikerként könyvelte el, hogy Angliában vásárolt iPodját világgaranciával cserélték - igaz egy hónap alatt:

 

nekem is mac-em van. nyáron - rögtön a vásárlás után két héttel - elromlott. teljesen véletlenszerûen ki-bekapcsolódott. elvittem a garanciaszervízbe, ahol jó fejek voltak, de két hétig vártam "amerikából az alaplapra", majd háromig, azt' a végén egy honlapról töltöttem le valami frissítést. azóta megy, de ha a szervízre, forgalmazóra várok, a mai napig várhatnék.

 

Olvasson tovább!

Utazás ismeretlenbõl

2007.01.04. 15:01 | jackyll | komment

Bár tudom, hogy az abszolút hülyeség nem tartozik a fogyasztóvédelmi kategóriák közé, de az a gép, ami ISMERETLEN-bõl jön és még késik is, szerintem tud valamit. Nem tudok róla, hogy bárki is erre a gépre várt volna egyébként. PM

A Homár teljes ollószélességben támogatja a butaság terjedését, így ezen is lökünk egyet, úgyis mindjárt vége a hétnek.

Re: Csak a halott ügyfél a jó ügyfél!

2007.01.04. 14:45 | jackyll | komment

Félelmet nem ismerve egészen extrém mélységegbe süppedt a Homár a levelesládájában, így derülhetett fény arra, hogy a karácsonyi disztroj miatt kimaradt egy amúgy igen jellegzetes posztra érkezett T-Mobile-válasz. Ezt pótoljuk mostan: (Aki lusta kattintani, annak previously on Homár: az ügyfél halála után csak felfüggeszteni sikerült az elõfizetését, mert személyesen már nem tudta lemondani azt.)

A Homár december 18-án "Csak a halott ügyfél a jó ügyfél" címmel olvasói levelet jelenetetett meg egy elõfizetés felfüggesztésérõl. Sajnáljuk, ha a levél írója úgy érzi, hogy az eljárás sértõ, bántó vagy bármilyen csodavárásból ered. Biztosíthatjuk, hogy nem errõl, hanem az elhunyt, illetve örököseinek jogairól, azok védelmérõl van szó. Ezzel együtt elnézést kell kérnünk, ha munkatársunk a helyszínen a szabályokról, az eljárás hátterérõl, valamint az elõfizetés megszüntetésének módjáról nem adott kellõ tájékoztatást, hiszen ezzel elkerülhetõ lett volna a félreértés.
Olvasson tovább!

Német gyereknek anyja sem érti a szavát

2007.01.04. 14:33 | jackyll | komment

nagy oromomre szolgalna, ha tudnatok valamilyen okot tarsitani az erdekes tenyhez, hogy a tejfolos-snidlinges lays burgonyachips zacskojan a FROMAGE szo szerepel, ami franciaul sajtot jelent. mast nemnagyon. en ezt regota nem ertem... koszi, szajmon

Egy lehetséges magyarázat a snidling-sajt képzavar eredetére: A snidling egy másik lehetséges alkalmazási területe a sajtok világa, különösen a friss gomolya, túró, vagy más lágy friss sajtfélék esetén.

update: A valódi magyarázatot Ákostól kaptuk:

Olvasson tovább!

Mit sem segít a Békéltetõ Testület

2007.01.04. 13:51 | jackyll | komment

A Homár örül a legjobban, hogy így felvirágzott decemberre a fogyasztóvédelem, amikor már milliárdos tételben nyomt(j)ák le a selejtes termékeket szegény hülye magyar vásárlók szatyrán, de van még tennivaló. Alábbiakban újfent megerõsítést nyer, hogy hiába vannak Békéltetõ Testületek országszerte, ajánlásaikat az érintett cégek a legnagyobb nyugalommal söpörhetik a szõnyeg alá:

Most, hogy bóklásztam a cikkek közt, egy kicsit fennakadt a szemem egy említett cég kapcsán. Nekem is van egy Szingás történetem, szerintem érdemes tanulni belõle. Anno 2004-ben vásárolt több hónapnyi vívódás után a párom egy Levi's cipõt náluk. Akkortájt elég divatos volt az a fazon, hát õ is beruházott azon az alapon, hogy majd 2-3 év alatt szétrúgja, úgysem bírják ezek a cipõk tovább. A probléma ott kezdõdött, hogy 2 viselet után felpattogzott a bõr az orrán. /Mint utólag kiderült a bõr festésével volt probléma/. A párom, akivel akkor még nem voltunk együtt annak rendje és módja szerin visszavitte, azok jegyzõkönyvezték, és a jelenleg is hatályos 2003 szept. 1-el életbe lépett 2003. júli 1-ig visszamenõleges szavatossági törvény szerint a Szinga saját! MEO-sához küldték. Errõl a nõrõl még késõbb említést teszünk. A hiba oka kiderült, õ rúgta szét!?
Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása