
via Parazsurnál
via Parazsurnál
Vannak napok, amikor semmi sem sikerül. Erzsinek a Darshanban sikerült kifognia egy olyat, amikor a konyhán is szundikáltak és a picér sem volt a helyzet magaslatán:
A dátum 2007. március 1. Darshan Udvar. El szerettünk volna tölteni barátainkkal egy kellemes estét, s gondoltuk, ez a hely megfelelõ lesz. Tévedtünk. A hely megfelelõ volt, csak a kiszolgáló személyzettel akadt némi gondunk. Vagy nekik okozott gondot a jelenlétünk. Megérkeztünk, helyet foglaltunk. Túl sok vendég nem volt, így nem igazán értettük, miért kellett kiszáradt torokkal közel negyed órát várni arra, hogy valaki jöjjön, s felvegye a rendelést. Már nagyon szomjasak voltunk, de sehol egy lélek... Aztán mégis jött egy: zsíros haj, farmer és zsíros, piszkos póló, az ápolatlanság mintaképe. Kb. úgy nézett ki, mint az Anyád a szúnyogok címû filmben Kapa. Kértük amit lehetett. A várakozási idõ a rendelések leadása és a kiszolgálás között a továbbiakban sem csökkent, sõt! Kb. negyed órás várakozás után nagy nehezen megérkeztek a kért italok, az ételekre még várni kellett.
A GLS futárja reggel felébred, majd úgy dönt, az Indexnél biztosan nem dolgoznak, úgyhogy nem hozza ki a kolléga csomagját. Alant a szomorú történet a hiába várt dobozról:
Kezdhetném azzal, hogy a GLS futárszolgálatot eddig mint megbízható, ügyfélbarát céget ismertem, de valójában csak a héten kerültem velük elõször kapcsolatba, és a találkozás, mondjuk így, elég visszásra sikerült. Röviden összefoglalva: kedden adtak föl nekem egy csomagot Miskolcon, ennek elvileg másnapra Budapesten kellett volna lennie. Pénteken azért már elkezdtem telefonálgatni, hogy biztos föladták-e, kiderül, hogy igen, kérdezzek rá a GLS-nél.
Az APEH nem ismeri a magyar törvényeket? A weboldalán a személyi jövedelemadót tárgyaló törvényre hivatkozva a kõolaj és kõolajtermékek biztonsági készletezésérõl szóló paragrafushoz irányít. Ez minimum fura, úgyhogy mi most akkor eláruljuk a hivatalnak, hogy a személyi jövedelemadóról az 1995. évi CXVII. törvény rendelkezik.
A magyar ember már akkor retteg ha az APEH nevét hallja, naiv ügyfélként el is hisz mindent amit a hivatal mond, mert az már csak tudja. Tudja? Nézzük az APEH portálon pld. ezt az oldalt: adózási információk általános forgalmi adó. "A személyi jövedelemadóról szóló 1997. évi CXVII. törvény (Szja-törvény) 70.§ 12) bekezdése mentességet ad a cégautóadó-fizetési kötelezettség ..." Csakhogy valójában a törvényi hivatkozás a "1997. évi CXVII. törvény a behozott kõolaj és kõolajtermékek biztonsági készletezésérõl szóló "1993. évi IL. törvény módosításáról" szól. Vagyis az APEH nem tudja melyik a személyi jövedelemadó törvény?
A vadászexpóról szerzett papírvékonyságú póló szakítópróbáját dokumentáló videóposztra reagál a pólót árusító cég vezetõje. Szerinte inkább "az egyszerûbb a hibát az eladóval kell rendezni, mint gonoszkodni."
Sziasztok, nagyon csúnya, sértõ cikk jelent meg a kisvállalkozásomról egy póló miatt. (Brutálteszt, póló ezerért). Ez egy kibontatlan, originált póló volt, 500-ért adtam el és a vásárló semmilyen módon nem keresett meg, hogy visszatérítsem a hibás termék árát. Ezért nemcsak komolytalan, de sértõ is a cikk. Nem kérem, hogy vegyétek le, de kérem, hogy egészítsétek ki ezzel a levéllel. A vásárlót természetesen kártalanítjuk, de egyszerûbb a hibát az eladóval rendezni és nálam reklamálni, mint gonoszkodni. Mindamellett a többi 60 000 többi Fe-Ho-Va vásárló-nézelõdõ és 14 éves boltom többi vásálója teljesen elégedett és sosem zárkóztunk el minõsigi kifogások korrekt rendezésétõl. Dr. Békési László A 22-es Csapdája Háborúellenes Katonai Bolt alapítója, az Oktogon utolsó magyar kisvállalkozója.
Aki kiváncsi, hamar belefut vmi visszafordíthatatlan dologba, például rásóznak egy raklap irodaszert vagy véletlenül vásárol két jegyet mobiltelefonnal a Lakástrend Kiállításra:
Az Elsõ Mobilfizetés Elszámoló Zrt. etikátlan, és talán jogsértõ üzleti tevékenysége miatt írom panaszlevelem. A történetem a következõ: Már jó ideje igénybe veszem a fent említett cég szolgáltatását, a mobiltelefonnal történõ parkolási díjfizetést. 2007.03.07. 19 óra után a következõ SMS-t kaptam a cég telefonszámáról (0036303444370): Kulonleges ajanlat kiemelt ugyfeleinknek! Vasaroljon 2 jegyet mobillal, 50% kedvezmennyel a 10. Lakas Trend kiallitasra 1500 Ft +50 Ft-ert. 06-80-989810 EMERt.hu. Miután a cég telefonszámát felhívni nem sikerült (a hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható...) gondoltam, felhívom a másik telefonszámot, azon biztosan többet is megtudok a lehetõségrõl. Miután felhívtam, egy gépi hang közölte, hogy vásárlásom sikeres, és azonnal küldik az igazoló sms-t.
A tegnapi kihelyezett fórumon több internetszolgáltató-alkalmazott kikelt az ADSL védelmében, és volt köztük hasznos komment is:
Az ISP-nél ha a kisebb csomag által elérhetõ maximumot nem éred el akkor lehet kérvényezni a kisebb csomagra való váltást. Ezt ha szépen beszél a számlásokkal akkor el lehet érni és egyébként az apróbetûs résznél le is van írva. (Gyengébek kedvéért: ha van max 8M-ás csomagod, de csak 2M-án fut, akkor lehet migrálni a 4M-ra). Igazából annyi még, hogy ha méltányosságból migráltatnak lefele akkor újrakezdõdik a hûségnyilatkozat.
egy aprócska gyöngyszem: a K&H bank oldalait böngészve botlottam ebbe az érdekes kérdésbe, bár annyira nem egetrengetõ dolog, de én hezitáltam egy kicsit, hogy vajon melyik az igen és melyik a nem... :)))))
És ha már K&H, akkor egy kérés Rolandtól, aki hallja, adja át: