Az ilyenekért érdemes kitaróan homározni. Ezek az emberek tényleg meg vannak róla gyõzõdve, hogy hirdetésük nemcsak vicces, de fenemód hatékony is.
via Parazsurnál
Az ilyenekért érdemes kitaróan homározni. Ezek az emberek tényleg meg vannak róla gyõzõdve, hogy hirdetésük nemcsak vicces, de fenemód hatékony is.
via Parazsurnál
Vannak napok, amikor semmi sem sikerül. Erzsinek a Darshanban sikerült kifognia egy olyat, amikor a konyhán is szundikáltak és a picér sem volt a helyzet magaslatán:
A dátum 2007. március 1. Darshan Udvar. El szerettünk volna tölteni barátainkkal egy kellemes estét, s gondoltuk, ez a hely megfelelõ lesz. Tévedtünk. A hely megfelelõ volt, csak a kiszolgáló személyzettel akadt némi gondunk. Vagy nekik okozott gondot a jelenlétünk. Megérkeztünk, helyet foglaltunk. Túl sok vendég nem volt, így nem igazán értettük, miért kellett kiszáradt torokkal közel negyed órát várni arra, hogy valaki jöjjön, s felvegye a rendelést. Már nagyon szomjasak voltunk, de sehol egy lélek... Aztán mégis jött egy: zsíros haj, farmer és zsíros, piszkos póló, az ápolatlanság mintaképe. Kb. úgy nézett ki, mint az Anyád a szúnyogok címû filmben Kapa. Kértük amit lehetett. A várakozási idõ a rendelések leadása és a kiszolgálás között a továbbiakban sem csökkent, sõt! Kb. negyed órás várakozás után nagy nehezen megérkeztek a kért italok, az ételekre még várni kellett.
A GLS futárja reggel felébred, majd úgy dönt, az Indexnél biztosan nem dolgoznak, úgyhogy nem hozza ki a kolléga csomagját. Alant a szomorú történet a hiába várt dobozról:
Kezdhetném azzal, hogy a GLS futárszolgálatot eddig mint megbízható, ügyfélbarát céget ismertem, de valójában csak a héten kerültem velük elõször kapcsolatba, és a találkozás, mondjuk így, elég visszásra sikerült. Röviden összefoglalva: kedden adtak föl nekem egy csomagot Miskolcon, ennek elvileg másnapra Budapesten kellett volna lennie. Pénteken azért már elkezdtem telefonálgatni, hogy biztos föladták-e, kiderül, hogy igen, kérdezzek rá a GLS-nél.
Az APEH nem ismeri a magyar törvényeket? A weboldalán a személyi jövedelemadót tárgyaló törvényre hivatkozva a kõolaj és kõolajtermékek biztonsági készletezésérõl szóló paragrafushoz irányít. Ez minimum fura, úgyhogy mi most akkor eláruljuk a hivatalnak, hogy a személyi jövedelemadóról az 1995. évi CXVII. törvény rendelkezik.
A magyar ember már akkor retteg ha az APEH nevét hallja, naiv ügyfélként el is hisz mindent amit a hivatal mond, mert az már csak tudja. Tudja? Nézzük az APEH portálon pld. ezt az oldalt: adózási információk általános forgalmi adó. "A személyi jövedelemadóról szóló 1997. évi CXVII. törvény (Szja-törvény) 70.§ 12) bekezdése mentességet ad a cégautóadó-fizetési kötelezettség ..." Csakhogy valójában a törvényi hivatkozás a "1997. évi CXVII. törvény a behozott kõolaj és kõolajtermékek biztonsági készletezésérõl szóló "1993. évi IL. törvény módosításáról" szól. Vagyis az APEH nem tudja melyik a személyi jövedelemadó törvény?
A vadászexpóról szerzett papírvékonyságú póló szakítópróbáját dokumentáló videóposztra reagál a pólót árusító cég vezetõje. Szerinte inkább "az egyszerûbb a hibát az eladóval kell rendezni, mint gonoszkodni."
Sziasztok, nagyon csúnya, sértõ cikk jelent meg a kisvállalkozásomról egy póló miatt. (Brutálteszt, póló ezerért). Ez egy kibontatlan, originált póló volt, 500-ért adtam el és a vásárló semmilyen módon nem keresett meg, hogy visszatérítsem a hibás termék árát. Ezért nemcsak komolytalan, de sértõ is a cikk. Nem kérem, hogy vegyétek le, de kérem, hogy egészítsétek ki ezzel a levéllel. A vásárlót természetesen kártalanítjuk, de egyszerûbb a hibát az eladóval rendezni és nálam reklamálni, mint gonoszkodni. Mindamellett a többi 60 000 többi Fe-Ho-Va vásárló-nézelõdõ és 14 éves boltom többi vásálója teljesen elégedett és sosem zárkóztunk el minõsigi kifogások korrekt rendezésétõl. Dr. Békési László A 22-es Csapdája Háborúellenes Katonai Bolt alapítója, az Oktogon utolsó magyar kisvállalkozója.
Aki kiváncsi, hamar belefut vmi visszafordíthatatlan dologba, például rásóznak egy raklap irodaszert vagy véletlenül vásárol két jegyet mobiltelefonnal a Lakástrend Kiállításra:
Az Elsõ Mobilfizetés Elszámoló Zrt. etikátlan, és talán jogsértõ üzleti tevékenysége miatt írom panaszlevelem. A történetem a következõ: Már jó ideje igénybe veszem a fent említett cég szolgáltatását, a mobiltelefonnal történõ parkolási díjfizetést. 2007.03.07. 19 óra után a következõ SMS-t kaptam a cég telefonszámáról (0036303444370): Kulonleges ajanlat kiemelt ugyfeleinknek! Vasaroljon 2 jegyet mobillal, 50% kedvezmennyel a 10. Lakas Trend kiallitasra 1500 Ft +50 Ft-ert. 06-80-989810 EMERt.hu. Miután a cég telefonszámát felhívni nem sikerült (a hívott szám pillanatnyilag nem kapcsolható...) gondoltam, felhívom a másik telefonszámot, azon biztosan többet is megtudok a lehetõségrõl. Miután felhívtam, egy gépi hang közölte, hogy vásárlásom sikeres, és azonnal küldik az igazoló sms-t.
A tegnapi kihelyezett fórumon több internetszolgáltató-alkalmazott kikelt az ADSL védelmében, és volt köztük hasznos komment is:
Az ISP-nél ha a kisebb csomag által elérhetõ maximumot nem éred el akkor lehet kérvényezni a kisebb csomagra való váltást. Ezt ha szépen beszél a számlásokkal akkor el lehet érni és egyébként az apróbetûs résznél le is van írva. (Gyengébek kedvéért: ha van max 8M-ás csomagod, de csak 2M-án fut, akkor lehet migrálni a 4M-ra). Igazából annyi még, hogy ha méltányosságból migráltatnak lefele akkor újrakezdõdik a hûségnyilatkozat.
Gábor talált egy beugratós rejtvényt a K&H oldalán, amivel a jelek szerint az életképes fiatalokat szelektálják:
egy aprócska gyöngyszem: a K&H bank oldalait böngészve botlottam ebbe az érdekes kérdésbe, bár annyira nem egetrengetõ dolog, de én hezitáltam egy kicsit, hogy vajon melyik az igen és melyik a nem... :)))))
És ha már K&H, akkor egy kérés Rolandtól, aki hallja, adja át: