Egy újabb példát talált Lioness, hogyan is alakul egy bevezetett slágertermék sorsa, mielõtt annyira leromlana a minõsége, hogy lecserélnék vmi új, még színesebb, ütõsebb és korszerûbb névvel, dizájnnal és bullshitpíárral megrakott termékre:
Lehetséges, hogy a Procter & Gamble marketingesei is lelkes Homár olvasók és megirigyelték a korábban bemutatott Danone joghurt praktikus életciklusát? Bár itt a méret változatlan, a tartalom az ami gyengült... A folyékony Ariel Color mosószer új címkéje láttán merült fel ez a kérdés bennem. Alapvetõen hagyományos mosóporral mosok, csak alkalmanként használok folyékony mosószert, ezért volt még otthon egy, röviddel a termék megjelenése után vásárolt (még 2005. novemberében gyártott) Ariel Color folyékony mosószeres falkon. Ezt sikerült összehasonlítani az újonnan vásárolt, majdnem napra pontosan egy évre rá gyártott falkonnal.