Történt, hogy repülőjegyet vettem Dublin-Bp-Dublin viszonylatra, hogy karácsonykor hazamehessek. December 25-ére vettem meg a hazajegyet a MALÉV internetes foglalási rendszerében, fizetés, visszaigazolás, stb, E-ticket a kezemben. Eddig minden szép és jó, általában a MALÉV-ot használom, eleddig nem volt velük probléma (az oldaluk bűn lassú és sokszor hibaüzenetet ad, de ezt most hagyjuk) Történt azonban a minap, hogy szóba került egy barátommal folytatott beszélgetés során, hogy mi 25-én megyünk haza, erre ők figyelmeztettek, hogy nézzük már meg, nyitva van-e a dublini reptér 25-én, mert tavaly ugyanígy jártak, nyáron megvették a jegyet, majd november (!!) közepén kaptak egy éretesítés a magy.... bocsánat orosz légitársaságtól, hogy járatukat törölték, mert aznap zárva a reptér. Ráadásul nem is tudtak nekik repjegyet adni egy olyan másik időpontra ami nekik is megfelelt volna (utána 2 napra, vagy előtte 10 napra kaptak ajánlatot). Venniük kellett egy retúrjegyet ismét (600€), mert azt sem lehet ám, hogy mondjuk csak visszafele jössz a MALÉV-val, mert ha az odajegyet nem használod fel, akkor törlik (!!) a visszajegyet. Kedves, nem? Ha nem mentél velük oda, más módon biztos nem tudtál eljutni a célállomásra, következésképpen vissza úgysem jössz már...
Ragadjon Dublinban karácsonyra a Malévvel!
Megint tanulhatunk B. illetve ismerősei példájából, kiderült ugyanis, hogy ugyan a Malév árul jegyeket Dublin-Budapest járatára december 25.-re, a járatot tutifixen törölni fogják, mert a dublini reptér hagyományosan zárva tart karácsonykor. A Malévet ez nem zavarja, hiszen "őket még nem értesítették erről":
Olvasson tovább!