Tékozló Homár

Lemajmozta a szakállasokat a Braun

2008.05.23. 15:28 | jackyll | 61 komment
Szimpatikus, mondhatni vevőorientált kampánnyal erősít a Braun, amikor majomnak ábrázolja arcszőrzettel rendelkező potenciális vásárlóit. Nyilván a lányok/asszonyoknak szól ez a print, csak azzal nem számol, hogy a férfiak rasztásított pinaszakállal fogják ezt megbosszulni.
Olvasson tovább!

Kizárólag pornófilmet néznek a Pöttyös Rudi reklámügynökségénél

2008.05.23. 11:13 | szily | 56 komment


Az a helyzet, hogy biliárdasztalt dugáshoz kizárólag pornófilmekben használnak. Ennek egyszerű az oka: a biliárdasztalok szinte kizárólag olyan helyeken találhatók, ahol más fizető vendégek is vannak, és ki örülne annak, ha egy jól kivitelezett döngölés közben oldalba kapnák a teli narancssárga golyóval. A magánemberek közül csak a grófoknak és a reformkommunikátoroknak van otthon asztaluk. Akinek tehát a posztóval borított unalmas sporteszközről a szex jut eszébe, az vagy beteges pornófüggő, vagy gróf, vagy kormányzati kommunikációs tolvaj. Részletek a hajtás után.

Olvasson tovább!

Kiszivárgott a pénztárosok kiskátéja

2008.05.23. 07:47 | szily | 69 komment

Cigiző küldte el a Homár-spinoff Feljelentő blog posztját, amiben nem az az igazán érdekes, hogy milyen parasztul viselkednek a vevőkkel egy nyolcadik kerületi Plusban, sem az, hogy mennyire nem akarják visszaváltani az üvegeket, hanem a fenti kiskáté a pénztárazás trükkjeivel. A "ne bemondásra, hanem meggyőződés alapján pénztárazzunk" olyan igazság, amit ezentúl zsinórmértékbe ojtott etalonnak fogunk tekinteni az életünkben, főleg ha valaki elárulja, mi a túró lehet az a "zsebes NF".

Magyarnak hazudják az almát a Sparban

2008.05.23. 00:24 | szily | 38 komment


Egy ideje az az érzésem, hogy a huszadik magyar megye Toszkána, ahonnan a helyi parasztokat rég kiszorították a minden elképzelhető épületet kibérelő fővárosi médiamunkások. Pitta erre a megérzésre alapuló elméletre konkrét bizonyítékot talált. Digó, magyar nemhogy két jóbarát, de egy és ugyanaz. Levél lentebb.

Olvasson tovább!

Csótány a MOM-pizzában, csiga a Meki-salátában

2008.05.23. 00:01 | jackyll | 99 komment

A globális felmelegedés nyertesei a rovarok, meleg konyhák körül meg amúgy is gyakran előfordulnak. A MOM Pizza Ház étterme és a szombathelyi McDonalds a kor követelményeinek megfelelő fúziós menükkel várja az érdeklődőket:
Ma negyed tizenkettőkor vásároltam a MOM bevásárlóközpont Pizza Ház nevű éttermében egy szelet Margarita Pizzát. Az irodában szerettem volna elfogyasztani, de sajnos a felénél találtam valami kis állatot. A mellékelt képen mindenki láthatja a kis csótányt, ami a paradicsom szelet alatt lapult. Ezúton szeretném kérni, a Pizza Háztól a kint lévő tábla módosítását a következőkre: Margarita Pizza (paradicsomszósz, mozzarella sajt, csótány)
Olvasson tovább!

A Sony is szarik Magyarországra

2008.05.22. 11:10 | jackyll | 55 komment
A konzolok előnye a PC-vel szemben, hogy minden játék azonnal fut rajta, nem kell semmit állítgatni. Kivéve napjainkban, amikor már online játszana az ember, ugyanis sem a Microsoft, sem a Sony nem tartja piacnak Magyarországot. Szegény TCM most a hajára kenheti PSP-jét, csak Magyarországról nem tudja elérni a Playstation Store-t:
Tulajdonképpen már ott hibáztam, hogy vettem két és fél éve egy PSP-t, mert herdálási vágy tört rám és tetszett is, hogy filmeket is nézhetek, meg mp3-at is játszik, meg persze sok jobbnál jobb játék jelenik meg rá. Persze mp3-hoz bazi nagy, film eleddig 0.0 darab jelent meg Magyarországon, az átlag játékár meg kb 13.000 Forint. Volt viszont egy korrekt kis hely, ahol mindenféle videókat, zenéket és demókat lehetett letölteni (egy 13.000-s játéknál meg nagyon nem mindegy, hogy ki tudod-e előtte próbálni, jó-e egyáltalán). Aztán a Sony tavaly összevonta a sokféle portálját egy szép nagy Playstation Store fedőnevű komplexummá, amit először a PS3 tulajdonosoknak tett elérhetővé, de  ígérte, hogy jön a színes, szagos PC-s verzió is, nem kell mindenkinek PS3-at vennie, ha onlány akar vásárolni. Aztán tavaly decemberben jött a hidegzuhany, bár a Sony "egész Európában" elindította az áruházat, Magyarország valahogy kimaradt.
Olvasson tovább!

Jól megszívatott egy papot a Wizz Air

2008.05.22. 08:29 | szily | 119 komment
Ez az igazi modern tömegdemokrácia! Isten szolgái pont olyan szopatási alanyok, mint egy egyszerű, ateista Naiv Ügyfél. A francia forradalom vívmányait nagy kedvencünk, a Wizz Air ültette át a gyakorlatba Rómában. Nem, nem akasztgattak plébánosokat, hanem egyszerűen ott hagytak hét utast, köztük egy szeminaristát, majd elérhetetlenné váltak, nem fizették vissza a jegy árát, oldja meg a kuncsaft, ahogy tudja. Botond megoldotta, így életében először hálókocsiban utazhatott, ami nagyon tetszett neki. Reméljük, az eset azért nem fogja megtörni az elhivatottságát. Olvassák alant a beszámolót, amiből közvetve kiderül, hogy Homárt még a római papi szemináriumban is olvasnak a Reverendás Ügyfelek.
Olvasson tovább!

Xbox Live Magyarországon

2008.05.21. 14:28 | jackyll | 52 komment
Lászlónak a tegnapi panasza után a Microsoft körbenyalós ajándékot küldött. Poénból azt kérte az ügyfélszolgálatostól, legyen már Magyarországon is Xbox Live. Erre kapott egy egyéves előfizetést és egy Gears of Wart, csak kussoljon. Ki tudja, mikor lesz Magyarországon Xbox Live? Amire nyugdíjazzák a konzolt?
Kötelességemnek érzem, hogy a tegnap megírt történet folytatásáról is beszámoljak. Fontos ezeket is tudatni, hogy vannak igen komoly "happy enddel" végződő sztorik is. De ez, ami velem történt ilyenre nem tudom volt-e példa! Tehát. Még aznap jeleztem az említett problémát a Microsoftnak is. Az ügyintéző ígéretet tett arra, hogy kivizsgálják és megkeresnek utána. Ez 24 órán belül meg is történt. Akivel beszéltem elismerte a problémát. Valóban félrevezető.
Olvasson tovább!

Szalámihamisítás az Intersparban?

2008.05.21. 13:03 | ge | 71 komment
Az előrecsomagolt, klasszik téliszaláminak álcázott gagyi egyéb szalámiba könnyen belefuthat a felületes vásárló, de azért az mind tudjuk, hogy milyen márkák készítik a valódi 100 napig érlelt, gyerekkorunkban csak hó elején ízlelt, népszerű magyar terméket. Gábor az Interspar saját maga által csomagolt, árcímkéje szerint Herz téliszalámiként árult, szimpla szalámival felütött téliszalámis átverését/tévedését fotókkal leplezi le.
Tegnap este az Árkádban lévő Intersparban vásároltam, s mivel a téliszalámi amellett, hogy akciós volt (vagyis a szokásos 4-5000 Ft helyett 3290 Ft-ba került egy kiló) még viszonylag frissnek is tűnt, vettem belőle 30 dekát. A vacsoránál aztán hamar kiderült, hogy a szaláminak a frissességével ugyan valóban nincs probléma, annál inkább a márkájával (vagy inkább típusával).
Olvasson tovább!