Kevés áltudományos bullshit van, amit a Homár perpillanat jobban utál, mint az őssejtet, de hamarosan Önök sem lesznek ezzel másképp. Bogyót az
Őssejt az Életért és a Beteg Gyermekek Gyógyulásáért "alapítvány" képviselője terrorizálta az őrület határába adója 1%-ért vagy egy kisgyerek műtétjére vagy csak elfelejtették bevenni a gyógyszerüket:
Történt a múlt héten, hogy egy bizonyos alapítvány (sajnos a nevét nem értettem, mert a hölgy a vonal végén hadart) megkeresett telefonon. Először mint cégvetzető, mert van egy cégem, hogy adjak pénzt, egy kisgyerek műtétjére vagy mire. A telefonban lévő hölgy monoton hangnemben közölte ez most egy Országos akció. Kérdeztem tőle, vajon honnan tudja a számomat, mivel titkos és egyébként nem céges? Erre monoton hangon folytatja tovább a betanult mondókáját. Mondtam neki, hogy nem aktuális, és kinyomtam. Rá 2 perce ismét csörög a mobilom, és ismét ez a hölgy a vonalban. Most mint magánembert hívott. Kérdezem tőle, hogy ezt mégis hogy?Nem tűnt fel neki, hogy ugyanazt a számot hívja? Ismételten a betanult monoton szöveg. Jeleztem neki szóban, ha még egyszer fel mer hívni beperelem zaklatásért.
Olvasson tovább!
Persze könnyű mindig
mindent a nyugdíjasokra fogni, de Nyíregyházán például esélyes, hogy nem ők szaporították el a galambokat. A kép a Korzó áruházban, a Spar raktáránál készült, köszönjük Gabriellának.
Olvasson tovább!
A tömegközlekedés lappangó veszélyére hívja fel a T. olvasók figyelmét Balázs, akinek fél órájába telt kiszabadítani egy nénit egy vécéből. A Vértes Volán állomásán valamikor régen lelopták a vécéajtókról a kilincseket, azóta egy kolléga van, aki "ilyenkor berúgja az ajtót", de ő épp nem volt ott:
Budapestre utaztam volna Esztergomból a 7:00-ás Volánbusszal, de sajnos 6:59-kor lekéstem. Ez nem új keletű jelenség, mivel a pontatlan indulás Esztergomban szinte néphagyomány a Volánbuszosok körében. Igaz csak 1-2 perc eltérés szokott lenni, de az bőven elég is. Azért nem estem kétségbe, mivel 30 percenként megy busz. Valahogy megpróbáltam elütni az időt a busz indulásáig. Reggeli kávé nyugodtan, újságos, menyasszonyomnak telefon. Egyszer csak dörömbölésre és kiabálásra lettem figyelmes a buszállomás épülete felől. 1-2 percig gondolkodtam, hogy mitévő legyek, aztán mivel mást szemlátomást nem érdekelt, ezért utánajártam a dolognak.
Olvasson tovább!
Még a
mocskosszájú naivügyfélnek is válaszolt a türelmes Budapesti Önkormányzati Parkolási Kft., bár azért a hivatalos válasz után Oszkár kapott egy fejmosást is. A Homár eredeti formájában, vágatlanul közli a válaszlevelet, mint ahogy azt szerzője "elvárja":
A ****** forgalmi rendszámú gépjárműre kiadott 208051911004748 hivatkozási számra érkezett e-mail kérelmét kivizsgáltam és az alábbiakat állapítottam meg: Ön 2008 év folyamán hét esetben kapott pótdíjat Társaságunk üzemeltetési területén. Ezeket Ön hat alkalommal rendszeresen öt naptári napon belül postai úton befizette. Az öt naptári napon belüli fizetés esetén az egyórai parkolási díj 11-szeresét (az Ön esetében ez 1430 Ft volt), öt naptári napon túli fizetés esetén a 21-szeresét kell fizetni.
Olvasson tovább!
Minden Homár-olvasó tudja, hogy készül a magyar árengedmény: kiírok egy olyan magas árat, amekkorát csak képes vagyok hazudni, aztán leengedem irtózatosan, az se baj, ha semmivel se leszek olcsóbb, mint az akció előtti valódi ár volt. Olyan ez, mint a bikaherélés: mindenki tudja, hogy nap mint nap megtörténik,mégis megrázó szembesülni vele. Most a Lidl hazugsággyárába pillanthatunk bele, Ödönke, illetve egy figyelmetlen eladó jóvoltából.
Olvasson tovább!
Mókás szembesülni azzal, hogyan próbálják instruálni a tanárok az érettségizőket, hogy szegény diákok félreértésből ne rombolják le a szoba berendezését. És legfőképpen véletlenül se adjanak ki állathangokat. A képeket
BKV Figyelő lőtte Budapesten, a Trefort Ágoston 2 tannyelvű középiskolában.
Sajnos vagy szerencsére sosem járunk a Pöttyös utcai megállóban, de akinek ez szokása, megnézhetné a kedvünkért, hogy megvan-e még a kínai és van-e backdoor üzenete.
Bár a képek jó 2 éve készültek, csak most akadtam rájuk a telefonomon, gondoltam elküldöm Neked, hátha érdekel. A helyszín a Pöttyös utcai metrómegálló, azon belül is az ott található kínai büfé metró felöli, hátsó oldala. A képek készítési ideje között van pár nap, gondolom észrevették, hogy az első változat nem lett teljesen tökéletes, így azt finomították kicsit. :) Ha még megvan a büfé, akkor most volt 11 éves, isten éltesse, sajnos én már nem járok arra egy ideje.
Üdv,
Ivan
Igazából rohadtul képmutató dolog azért pellengérre állítani egy hivatalt, mert lopnak ott. Mindenhol lopnak, az Indexben is, kajajegyet, fülhallgatót, ilyesmit, de itt legalább újságírók egymástól, nem pedig egy állami szolgáltató monopólium alkalmazottai a kuncsaftoktól. Szóval képmutatás ide vagy odavicces dolog, ha már az ügyfelek előtt sem titkolják, hogy az értékesebb csomagokat meg kell védeni az enyves kezű postásoktól. Akik nyilván törpe kisebbség, csak jóval feltűnőbbek, mint nem tolvaj társaik. Levél alant.
Olvasson tovább!
Az áramkommandó alatt mi eddig nagydarab kollégákat vizionáltunk, akik félrelökik a kertkapuból az előfizetőt, mérgesen letépik a falról a villanyórát aztán egy fekete furgonba pattanva elhajtanak. De nem, ők szerelők, akik jegyzőkönyveket vesznek föl, jó sokszor. Hosszú történet szép párbeszédekkel és a nonstop éjszakai árammal.
Az EON-DÉDÁSZ területén történt meg az eset. Az előzményekről annyit kell tudni, hogy van egy ingatlanunk, amelyet albérletbe adtunk, majd mikor az albérlők elköltöztek, jeleztük az áramszolgáltatónak, hogy az ingatlant nem lakják, kérünk elszámolószámlát, majd a továbbiakban - további értesítésig nem kérünk részszámlát. Az elszámolószámla megjött, rendeztük, majd a továbbiakban ugyanúgy érkeztek a részszámlák, az első két hónapot be is fizettük, de mindegyik számla megérkezése után közöltük, hogy hát bizony nullázzák a fogyasztást, mert az ingatlant nem lakják, nincs fogyasztás. Ez nem történt meg, a harmadik részszámlánál már nem történt meg a befizetést, hanem az ügyfélszolgálatra mentünk, ahol közölték, hogy törlik a részszámlát és nullázzák a dolgokat. Ez után nyugodtan voltunk.
Olvasson tovább!
Az utóbbi napokban-hetekben egymás után kerültek elő Wizz Air-szapuló levelek. Ebben persze nincs semmi rendkívüli: ha valaki megírja egy adott céggel kapcsolatos élményét, a többieknek is nagyobb kedvük lesz hozzátenni a magukét. A Wizz Air bashing fő témái a római járaton tapasztalható horrorisztikus szívatások - a lassú check in miatt sorozatban lemaradtak utasok - voltak, illetve az emelt díjas ügyfélszolgálati telefon. (Íme a posztok: Jól megszívatott egy papot a Wizz Air, Rendszeresen átveri a Wizz Air a római utasokat, A Wizz Air objektíve a legpofátlanabb cég és Re: A Wizz Air objektíve a legpofátlanabb cég - A Fogyasztóvédelem szerint nincs törvénysértés). Képzeljék el, a sok morgás hatására a Wizz Air - ezért megérdemelnek egy szolid süvegbiccentést - végül megfogta a klavitíúrát és levelet írt a Homár-olvasóknak. Ebből kiderül például, hogy - hála a posztoknak és az olvasók fenekedésének - a római kárvallotak talán kapnak pénzbeli kártérítést, illetve hogy létezik egy titkos, de olcsó telefonszám is. Köszönjük a Wizz Airnek, hogy vette a fáradságot (bár ez a minimum lenne bármely, ügyfelektől pénzt beszedő cégtől), íme a levél:
Olvasson tovább!