Tékozló Homár

A CIB Bank szivatós ügyfélkezelési gyakorlata

2008.12.10. 15:55 | ge | 103 komment

Levélírónkat először a a CIB Bank online rendszere, majd telefonos ügyfélszolgálata szivatta órákon át, így hiába próbált a saját pénzéhez jutni, ez 4 nap alatt sem sikerült neki. A bank elismerte ugyan, hogy hibázott, de semmilyen megoldást nem tudott javasolni a felmerült probléma megoldására. Naív ügyfelünket a mai napig nem tájékoztatták arról, mi is történt valójában. 

„Mélyen hiszünk abban, hogy az ügyfélkapcsolatok minősége, valamint ügyfeleink bizalma és megbecsülése olyan értékek, amelyeket elkötelezetten védenünk és ápolnunk kell.” Az idézet a CIB Bank honlapján olvasható. Írásommal a CIB Bank ügyfélkapcsolatainak hatékonyabb védelmezéséhez és ápolásához szeretnék segítséget nyújtani.

Október 23-án, a hosszú hétvége első napján külföldre indultam. Úgy gondoltam, kevés készpénzt viszek magammal, s bankkártyával fizetek, ahogyan ezt a pénzügyi kultúra terjesztésében élenjáró bankok is sugalmazzák ügyfeleiknek.

Olvasson tovább!

Hogy szabaduljunk meg az üzletkötői telefonoktól

2008.12.10. 14:30 | ge | 75 komment

Az ügyfélszolgálatoknál kötelező hangrögzítés már sok vidám percet okozott mindenkinek, de most a dolog praktikus részére Attila hívta föl a figyelmünket. A buta hangrögzítés fétisnek köszönhetően egyszerűen lerázható a minket terrorizáló kéretlen telefonálók egy része.

Ma este felhívott egy kedves, fiatalos, és vidám női hang az AB Aegon-tól "mivel egy éve kedves ügyfelük vagyok és erről szeretne velem beszélgetni". Mondom, rendben, rászánok pár szót. Ekkor viszont azzal a kérdéssel folytatta, hogy hozzájárulok-e ahhoz, hogy  "minőségbiztosítási okokból rögzítsék a beszélgetést". Én erre őszintén válaszoltam, hogy jobb örülnék, ha nem tennék. Mire ő azt mondja, hogy akkor sajnos nem tudja elmondani amit szeretett volna, mert azt csak hangrögzítés mellett lehet. Amire én megjegyeztem, hogy ez igen sajnálatos, és ezzel ő el is köszönt tőlem.
Olvasson tovább!

Betépett, tolószékes nagyit karácsonyra

2008.12.10. 10:55 | szily | 81 komment



A kifinomult brit humor egyik tárgyiasult formájával szembesült B., aki Angliában vette bele magát a karácsonyi vásár kínjaiba. De ezen legalább jól mulatott:

tegnap lottem ezt a kepet egy karacsonyi akcios learazas kozepette Angliaban a Robert Dyas-ban (kb mint a Keravill volt otthon).  Nem hittem a szememnek, beutott a credit crunch, oreganyam csak betepve kepes elviselni a nyugdij vasarloertekenek csokkeneset, es deliriumban rallizik a toloszekben.. vagy nem tudom mi lehetett az alapotlet.

B

 

Kicsinálják a pesti mozik a kisgyerekeket az előzetesekkel

2008.12.10. 10:02 | szily | 136 komment

A Homár személyesen is tanusíthatja, hogy a tuskó fővárosi mozisok rendszeresen mixelnek beszaratós filmelőzeteseket és ijesztő felnőttreklámokat a legkisebbeknek szóló filmek vetítése elé. Az igazi tuskók ráadásul nem válaszolnak az anyák panaszos leveleire. Íme egy, a Corvin mozi, sztori alant:

Olvasson tovább!

A pofátlanság fokozható

2008.12.10. 07:28 | ge | 113 komment

Ismerünk olyat, aki mattrészegen betelefonált egy kereskedelmi tévé betelefonálós játékába (nem nyert), de olyat nem, aki józanul tenné ezt. BKV figyelő kolléga is csak vacsora közben futott bele egy ilyen remek műsorba, de legalább bizonyítékot szerzett egy újabb pofátlan trükkről.

Tegnap délután evés közben kapcsolgattam a TV-t, ahol a csatolt kép fogadott. Hagyományos, kiabálós, betelefonálós játék, egy kis ösztönzéssel. Úgy késztetik az embereket a telefonálásra, hogy a műsor közepén már azt mondják, hogy a játék vége, utolsó percek, telefonálj, mert nyersz. Azért hasztak rá, mert az én TV-m kiírja, mennyi van még a műsorból. 

6 hét helyett 4 hónap a kiszállítás

2008.12.09. 14:55 | ge | 118 komment

Még meleg nyár volt, amikor MB megrendelte és leelőlegezte az új konyhabútorát. Azóta eltelt 4 hónap, de most pénteken bár ajtók nélkül, de végre megkapja a bútort. Mivel a bútoráruház a szerződést dátum nélkül adta ki, így a szállítási határidőért hiába reklamált. Igaz, hogy így az egész megrendelés nem érvényes, de mivel előleget mégsem adtak vissza, nincs más választása, mint várni.

2008 augusztusában betévedtem a pécsi Retz Bútor áruházba, ahol kedvesen rendelkezésemre állt egy eladó hölgy, megnéztem a kínálatot, rögtön megtetszett egy konyhabútor, és a rákövetkező napokban megrendeltük. Lakásunk felújítás alatt állt, a régi konyhabútort eladtuk, bízva abban, hogy 2-3 héten belül megérkezik az új. (A felújítás miatt amúgy is el kellett távolítani.) Először a 6-8 hetes szállítási határidőn lepődtem meg, elvégre ez egy 110 cm hosszúságú lapra szerelt konyhaszekrény lenne. Ám legyen, kifizettük az előleget. Akkor még nem is sejtettem, mennyire fog hiányozni az életemből és a lakásból ez a bútordarab.

Olvasson tovább!

A feltöltőkártyás csalók karácsonyra gyűjtenek

2008.12.09. 09:20 | ge | 89 komment

Sárát megtalálta egy újabb feltöltőkártyás társaság, akik a T-mobile nevében jelentkeztek nála azzal az örömhírrel, hogy nyert 800 000 Ft-ot. A nyereményt persze csak akkor veheti át, ha 20 000 Ft értékben kártyát vesz és azt az általuk megadott számra feltölti. Sára érdeklődött a T-mobile-nál is, ahol nem tudnak ilyen akcióról. (Viszont itt figyelmeztetik az átverésre ügyfeleiket.)
 

Ismeretlen számról felhívott egy kedves hölgy, aki a T-mobile munkatársaként mutatkozott be. Ezek után megkérdezte, h elmúltam –e 18 éves, illetve hogy a 06-30-*******  a telefonszámom. Ezt kissé furcsáltam, hiszem ő hívott fel, mint előfizetőt, de gondoltam, biztosan csak ellenőrizni szeretne. Majd gratulált, mivel a T-mobile év végi karácsonyi sorsolásán, amit a cég a saját ügyfeleinek tartott, nyertem egy Raifeissen bankártyát, netto 800.000HUF fedezettel, igen, ez a nyeremény így már adómentesen az enyém, mindjárt egyeztetjük az adataimat és egy futár holnap délig kiszállítja a nyereményemet.

Olvasson tovább!

Szabályozhatatlan fűtés jár az új lakás mellé?

2008.12.09. 06:07 | ge | 65 komment

A GB Európa Ingatlanról volt már poszt, akkor az építkezésről volt szó. Most egy már felépült ház lakója írt nekünk, aki a  Ciprus házban vásárolt lakást. A ház négy épületből áll, melyből kettőt már átadott a GB, kettőt pedig jövőre terveznek, az építkezés folyamatban. Az átadott lépcsőházakban kb. 220 lakás van, melyből csaknem 200-at értékesítettek; a lakók nagy része már beköltözött, de a fűtésszámlával mindenkinek problémája van. A levélíró szerint gondok ott kezdődtek, hogy a GB nem fizetett ki minden alkatrészt az kazán üzembetartójának, így az nem szabályozható, tehát éjjel-nappal maximális hatásfokon működik.

Persze, építkezési hiányosságok itt is vannak, melyek orvoslása úgy-ahogy, de működik. A legnagyobb problémánk azonban a fűtéssel kapcsolatos. A két épület kazánja nem működik megfelelően, az építtető kb. 1.000.000 Ft-nyi alkatrészt "elfelejtett" kifizetni a kazán üzembentartójának, ezért a szabályozás nem megoldható. Ez azt jelenti, hogy a kazán éjjel-nappal maximális hatásfokon működik, a lakók hőmennyiségmérői óriási mennyiségeket jeleznek (már amelyik működik, sok olyan is van, amely egyáltalán nem mér).
Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása