Levente kukkoló biztonsági őrét felnyomó sztorija megosztotta a közvéleményt. A kommentelők jelentős része úgy vélte, homárság ilyesmin kiakadni, aki kivágott felsőt húz az úgyis azért teszi, hogy megnézzék, nincs azzal baj, ha a biztonsági rendszer monitorjain melleket láthat az Electroworld vásárló közönsége. A cég ügyfélszolgálata viszont nem így gondolta. Alant egy rövidebb és egy részletesebb válasz.
Tisztelt Levente!
Panaszát továbbítottam az illetékeseknek, akik meg fogják tenni a
szükséges lépéseket! Elnézést kérünk dolgozónk viselkedése miatt! Higgye el, hogy ez nem általánosan jellemzi az Electroworld Áruházakat!
Hamarosan választ kap az illetékes kollégától is a panaszára!
Addig is megértését és türelmét kérjük!
Üdvözlettel
Electroworld Áruház Ügyfélszolgálata
Olvasson tovább!
Kovácsi István 20 milliós céges Audi A6-osának témája mellett Tarlós István a legutóbbi utasveréssel kapcsolatban elmondta, nem érti, miért biztonsági cégeket alkalmaz a BKV, ha képtelen tisztességes viselkedésre bírni őket. "Azt várom, mikor lesz nyilvános akasztás, ha valaki érvénytelen jeggyel utazik", jegyezte meg. Részletek az Indexen.
Balázs két történetet is küldött, mindkettőt a Posta jóvoltából. Először hiába adott meghatalmazást, mégis a bürokrácia legmélyebb bugyraiba zuhant és más nem vehette át a levelét, másodszor pedig az új épületbe költözött posta egyoldalúan módosította a szerződést és a levélkézbesítést, ezzel számtalan kárt okozva a postafiókot bérlőknek.
Sztori 1. - Az emberi hülyeség és a bürökrácia párosodása
Egy kicsinek nem mondható faluban lakom, Karancslapujtő, Nógrád megye. A helyi posta dolgozói a vidék igényeinek minden kívanlomban megfelelnek. Adják az elvárható bürokratikus fasztságot és a szükségszerűen vele járó ostobaságot ügybugósággal fűszerezve.
Olvasson tovább!
Róberté a kép és a Homár süveglengetése, ez egyszerűen pompás fotó, még lelkesebben folyatjuk a karácsony előtti konzumrohamot.
Max az a fajta vásárló, akinek a méz is savanyú: mécsestartó házikója fenekén gyúlékonyságra figyelmeztető cetlit talált, ő erre, ahelyett hogy a Pálma Trend Kft. őszinteségét dicsérné, olyanokat hörög, hogy "a kereskedelem hülyesége határtalan!". A kereskedelem nevében is kikérjük magunknak! Levél alant.
Olvasson tovább!
Az éttermek fantasztikus indulatokat képesek kiváltani a fogyasztókból, ami nem is csoda, ha az embert akkor alázzák meg, amikor éhes és sok pénzt készül elkölteni. Ismerősöktől már hallottam, hogy az Újlipótvárosban kívülről ígéretes étterem nyílt, a Philippe. Nem kellett egy hetet sem várni, és megérkezett az első fogyasztói panasz. Szerzőnk, petriadam a hisztéria határvidékére került, mert leírása szerint cefetül bántak a kabátjával. Fogalmunk sincs, hogy az étterem tényleg ilyen-e, vagy csak rossz napja volt a tulajként azonosított hölgynek, vagy egyszerűen Naiv Ügyfelünk volt klimaxos. Éppen ezért aki arra jár, kérjük, tartsa nyitva a szemét és írja meg nekünk az élményeit.
Olvasson tovább!
Pompás légitársaságunk utasbarát megoldása: a Velencéből érkező keddi járatot törlik, az utasok vagy vesznek jegyet másnap reggelre a Malév-járatra, vagy megvárják a szombati Wizz Airt, esetleg az éjjal átjutnak Milánóba vagy Rómába és onnan próbálnak hazajutni. Ráfaragott a jó Wizz Air, mert a megszopatott járaton volt egy újságíró, aki megírta mindezt a Homárnak.
Olvasson tovább!