id. Homár jelenti az utakról, hogy állítólag a mobiltelefonos autópályaizé vásárlása műszaki okok miatt nem lehetséges. Hivatalosan is elkezdődött a vakáció, vagy a napfoltok zavarják. Úgyhogy aki most indul, kénytelen lesz benzinkúton sorban állni.
id. Homár jelenti az utakról, hogy állítólag a mobiltelefonos autópályaizé vásárlása műszaki okok miatt nem lehetséges. Hivatalosan is elkezdődött a vakáció, vagy a napfoltok zavarják. Úgyhogy aki most indul, kénytelen lesz benzinkúton sorban állni.
A klasszikus szopatások egyike, amin szinte minden előfizető átesik egyszer, hogy régi adatcsomagjának díja, amit még a wapos hőskorban fizetett elő nevetséges adatforgalommal, időközben fű alatt sokszorosára drágult. P-nek a Vodafone Start-csomagjával sikerült egy tizedesvesszővel beljebb kerülnie, így 1,2 forint helyett 12 forintot fizethetett 10Kb-onként:
Arra lennék kíváncsi, hogy te, vagy kedves olvasóid többsége sűrű újságolvasók-e, illetve ha nem, gyakran látogatjátok-e aktuális mobilszolgáltatótok ügyfélszolgálatait, honlapját? Bevallom, én vagyok annyira szocipata, hogy egyiket sem teszem. Illetve, ha jobban belegondolok, az ügyfélszolgálatot meg-meglátogatom egy-egy alkalommal évente. Még tán a honlapjukat megnéztem valamikor már ebben az évben. De sajnos bármit is csináltam, nem elég sűrün tettem. Történt ugyanis, hogy megkaptam a májusi számlámat, amiből egyértelműen kiderült, hogy május 22.-vel tízszeresére emelték az internetezés díját, azaz 1Ft/Kb-ról 10Ft/Kb-ra (a START csomagot, hogy egészen pontos legyek). A kedves és türelmes ügyfélszolgálatos maximális megértést tanúsított (értette, hogy megszívtam), és nagyon kedvesen és türelmesen elmagyarázta, hogy mindent az ÁSZF-nek megfelelően tettek, mert kettő alkalommal is meghirdették kettő különböző országos napilapban, illetve ügyfélszolgálataikon és honlapjukon is közzétették.
Marci nem szerette volna, ha a UPC az új akcióiról bármilyen módon is értesíti őt, így a szerződés megkötésénél erről írásos nyilatkozatot adott. A UPC két hónapig bírta, majd pofátlanul bepróbálkozott, magasról tojva ügyfele kérésére. Idézet az ÁSZF-ből: "Közvetlen üzletszerzés vagy tájékoztatás célját szolgáló közlemény telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési úton nem továbbítható annak az előfizetőnek, aki úgy nyilatkozott, hogy nem kíván ilyen közlést kapni."
Még kb. 2 hónapja előfizettem UPC-ék remek Direct szolgáltatására, mert az ország azon szegletében, ahol lakom, más tévézési lehetőség sajnos nincsen. Előfizetéskor lehetett ikszelgetni mindenféle adatszolgáltatási nyavalyákat, én ikszeltem is bőszen, hogy nem kérek reklámot, szórólapot, füstjeleket, égre festést, telefont meg különösen nem.
Szabolcs megtalálta a legtirpákabb ügyfélszolgálatost, akiről eddig hallottunk. Az Indesit garanciális hibabejelentését végző hölgy nem hogy nem volt segítőkész, de többször is lekúrta a telefont, vagy egyszerűen fel sem vette. Szerencsére nem ő az egyetlen, aki ezzel a területtel foglalkozik, így Szabolcsnak is sikerült a 7. hívásra bejelentenie a hibát.
Vettünk fél éve egy Indesit WITP 102 típusú mosógépet, a piros boltban (ahol nem vagyunk hülyék). Tegnap este kb. fél adag ruha mosása közben leégett a dobot forgató motor és a szivattyú eszeveszett zúgását hallottuk meg. Persze utána már éreztük az égés szagát is. Gép leáramtalanít, ruha kiszed, víz leenged a szűrőnél, stb. Aztán lefeküdtünk aludni, mivel gondoltam éjfél körül nem zaklatom az ügyfélszolgálatot, ráérek ma.
A budapesti agglomerációban lakó boldog vonatozók érthetetlen módon nem használhatják a BKSZ-es (Budapesti Közlekedési Szövetség) bérletüket az Intercity vonatokon. A bérlete hiába jogosítja fel olvasónkat, Tomot arra, hogy Budapestig vonattal menjen, az IC-re nem elég megvennie az IC-pótjegyet, hanem rendes jegyet is kéne váltania. A diszkrimináció egyszerű rákaggyal nem érthető, a történet vége pedig zavarbaejtő happy end. Tomot ugyanis megszánta a pénztáros, és azt mondta, hogy ha úgy hajtja a bérletét, hogy nem látszik a BKSZ felirat, utazhat csak pótjeggyel. Sztori alant.
Fantasztikus fordulatokat tartogat még a győri Kábelgate. Aki nem olvasta volna: Ádámot a helyi kábelszolgáltató műsorlopással gyanúsította, mert a kábelszekrényben az ő végződésénél a szűrő drágább díjcsomagot engedélyezett, mint amire előfizetett. Ádám azt mondja, ő nem buherált, hanem hónapokkal korábban díjcsomagot váltott lefelé, csak a cég szerelői elfelejtették átállítani a szűrőjét. Ádám sérelmezte, hogy a szolgáltató bármiféle bizonyíték nélkül vádolja.
A Vidanet nemsokára svungos levéllel próbálta földbe döngölni levélírónkat: azt állították, hogy névvel-címmel tett lakossági bejelentés alapján szálltak ki, és hogy Ádám nehogy buherált, de ezt pénzért más lakóknak is felajánlotta.
Most itt a rekontra: Ádám felfedi, hogy eddig szándékosan nem árult el egy alapvetően fontos tényt, hogy kiugrassa a nyulat a bokorból. Az ütőkártya az, hogy olvasónk nem lakik a házban, fél éve nem is járt ott, csak a számla jön az ő nevére, de maga a lakás üresen áll, senki nem néz benne tévét, így értelme sem lenne csatornákat lopnia.
Ádám levele a hajtás után olvasható:
Most fordult ki a falat a számból, pedig az egyik kedvenc termékemről van szó: a finom narancsos étcsokival bevont puffasztott rizsszeletről (a DM bioterméke). Amit ugyebár fog az ember, és általában a csokival bevont oldalával felfelé a szájához emel - majd beleharap. Ma azonban két harapás között megfordítottam...
Vajon hol járhatott, mielőtt a zacskójába került?
sonar
Válaszunk a hajtás után olvasható
Macsek biztosan nem fog többet Update-kaját rendelni, hiszen bár nyilván nem direkt került az üvegszilánk a csilisbabjába, talán csak akkor járt volna rosszabbul, ha egy kisalien ugrik elő belőle:
Három kicsi gyermekünket nevelő feleségem mindennapjait megkönnyítendő hétközben többnyire az "Updatekirály" cégétől rendelünk nekem ételt, hogy többet tudjon foglalkozni napközben a gyerekekkel. A mai napig hellyel - közzel meg voltam elégedve a szolgáltatással. A rendeléseink pár hónapja alatt megtanultam mit érdemes rendelni és mit nem, mit lehet megenni és mit a kutyának adni. Általában frissensültet szoktam rendelni, - mert azzal nagy baj nem lehet - de mára a mexikói chilis bab jutott, ugyanis számomra ez volt az egyetlen értelmes étel a napi kínálatból. Hazaértem a munkából, kicsit kifújtam magam és a melegítés után hozzáláttam a jól megérdemelt vacsorám elfogyasztásának. Ettem egy - két falatot, majd a villával átforgattam az ételt, mert a mikró nem egyenletesen melegítette át. Furcsa hangra lettem figyelmes.
Először azt hittem, hogy egy csontdarab került a vacsorámba és az koccant a villának, de rögtön utána átvillant bennem, hogy annak egész más hangja van. Betúrtam a masszába és nini szembenézett velem a képen látható üvegszilánk. Valahogy utána már nem voltam éhes.
Nem elég, hogy többszáz százalékos uzsorakamatot szed a késve fizető egyetemistáktól, a pécsi Hallgatói Pénzügyi Iroda azzal is megpróbálkozott, hogy az egyetem belső előírásait megszegve, jogtalanul eltiltson a vizsgázástól egy diákot. A hallgató korábban késett a befizetéssel, de a vizsgaidőszakig már teljesítette, az uzsorakamatot késedelmi díjat viszont még nem perkálta le. A vonatkozó dékáni utasítás viszont csak a költségtérítés ki nem fizetését tekinti kizáró oknak, a késedelmi díj nem fizetése nem zár ki semmiből. Az Iroda azért bepróbálkozott, és félelemkeltő paragrafusbombázással akarta elhitetni ügyfelével, hogy ebben a szemeszterben jól megszívta. Ha nincs az apróbetűs részeket bravúrosan olvasó szülő, a Naiv Diák sokkal több pénzt fizethetett volna be a pécsi egyetem kasszájába, mint jogos lenne. Úgy tűnik, a pécsi intézmény a providentes szellemiség, illetve a költséghatékony oktatás igazi bástyája a déli végeken. Egy ügyes szülő - Szemtanú - sikeres levelezése hajtás után:
Pikáns! Ádám azzal kereste meg a Homárt, hogy kábelszolgáltatója műsorlopással vádolja, mert a kábelszekrényben az ő végződésénél a szűrő drágább díjcsomagot engedélyez, mint amire előfizetett. Ádám állítja, ő nem buherált, hanem hónapokkal korábban díjcsomagot váltott (lefelé), csak a cég szerelői elfelejtették átállítani a szűrőjét. Ádám azt fájlalta főleg, hogy semmi személyesen őrá utaló bizonyítékra nem hivatkozott a ViDaNet, amikor nyíltan meggyanúsította. Most megjött a cég válasza, amiben egyrészt visszautasítják, hogy bármivel is vádolták volna Ádámot, majd megvádolják azzal, hogy nemcsak jogosulatlanul vételezte a műsort, de pénzért másoknak is felajánlotta a bütykölést. És végre kiderül a forrás is: egy kedves szomszéd névvel-címmel feljelentette a lakótársait. levél alant: