Az ősz talán legjobb sztorija eddig az itt következő. Igazi modern kiskereskedelmi dráma, közel sem egysíkú szereplőkkel. Itt van rögtön a levélíró, Balázs, aki, nagyon helyesen, nem hagyta annyiban a 457 forintos penészes salátát, aztán elfogadott 2000 forint fájdalomdíjat, hogy utána feljelentse azt, akitől kapta. Ott van aztán a boltvezető-helyettes, aki klasszikusan vicces, magyaros bunkózással indít, hogy utána viszont egy olyan vevőnek ajánlja fel a romlott cikk árának négyszeresét, akinek még számlája sincs arról, hogy ott vette a cuccot. Szóval a legelemibb érzelmekre ható, remek történet az alanti, két félangyal-félördöggel, és bár távol álljon tőlünk az erkölcscsőszködés, mi az olvasónk eljárását durvábbnak érezzük, mint a kereskedőét, azzal együtt, hogy romlott árut tényleg nem szabad a pultba tenni és utána nyeglén reagálni a jogos vevői panaszra. Mit ítélne Ön?