Tékozló Homár

Megeszi a gyerekek pénzét a CIB

2011.09.02. 14:55 | jackyll | 218 komment

A CIB-nél gondolnak a jővőre, legalábbis a sajátjukra. Az ügyfeleik gyermekének nyitott Szimba megtakarítási számlákról besöpörtek mindent, hiszen 14 éven keresztül most már csak 1%-ot kamatozik a nekik félretett pénz, azaz konkrétan fogy:

Néhány éve a CIB banknál nyitottunk gyerekeink részére Szia Szimba nevű megtakarítási számlát. Mert mi ugye rettentően gondoskodó szülők vagyunk, akármi is történik velünk, akkor is 14 éves korukra lesz egy nagy rahedli jó magyar forintjuk, bla-bla. A jóságos bankárok nyilván hosszú távon is megőrzik a megtakarítás értékét... A múlt havi számlalevélben lent volt egy konkrétumoktól mentes utalás, miszerint július 1-től csökken a számlák látra szóló kamata. Hoppá! Miért és mennyire? Utánajártam. Kérlek szépen, kapaszkodj meg: 1% az új kamat!

Olvasson tovább!

Szarik az otthagyott utasaira az Orangeways

2011.09.02. 13:30 | jackyll | 67 komment

Kamilla szomorúan vette tudomásul, amikor törölték Prágából hazafelé tartó esti járatát, és csak másnap reggel indulhatott. Megírta az Orangewaysnek, akik 2 hónap alatt arra nem vették a fáradtságot, hogy a jegy árát visszaadják:

Egy június végi szombat reggel utaztam Prágába a busztársasággal.  A visszautam vasárnap lett volna, de a programom másképp alakult, ezért a társaság pultjánál módosítottam a hazautazást a szombat 23,30-as járatra.  Az indulási időpontban az információnál tájékoztattak: a buszt törölték, oldjam meg másképp a hazautazásomat.  Mit volt mit tenni, vettem másnap reggel 6,30-ra egy jegyet (csak ezen volt szabad hely, egy másik busztársaságnál), felhívtam a korábban visszamondott szállásomat, utaztam egy kicsit városon belül, aludtam kb. 5 órát, és elgyötörten utaztam haza másnap.

Olvasson tovább!

Az E.on rendszere már ismeri a 0-ás fogyasztást

2011.09.02. 12:17 | jackyll | 45 komment

Örömmel tudatjuk, hogy megoldódott a múlt héten megjelent E.ON-os probléma, vagyishogy nem lehet online 0-ás mérőállást lejelenteni. Mostantól lehet:

A rajtatok keresztül történő panasz meghallgatást nyert, megírtam nekik újra a problémát 30-án, és ma érkezett a válasz:

Bejelentése alapján automatizált mérőállás fogadó rendszerünk működését felülvizsgáltuk. A vizsgálat során megállapítottuk, hogy a rendszer pontos működése érdekében módosítások szükségesek. A szükséges módosításokat elvégeztük, így a 0-s mérőállás közlésének a továbbiakban nincs akadálya.
Engedje meg, hogy megköszönjük észrevételeit, és az okozott kellemetlenségekért szíves elnézését kérjük.

És valóban, már le is jelentettem online a 0-ás mérőállást, ténylegesen számjegy lett a nulla :) Következtetés a HOMÁR HATALOM :)

3 hetes fotónyomtatás az eDigitalnál

2011.09.01. 13:32 | juszka | 53 komment

Sándorék gondolták, spórolnak pár forintot a fotóelőhíváson az eDigitalnál, de végül már nem volt türelmük kivárni, míg hajlandó lesz a cég teljesíteni az ígéreteit. A jogtalanul felszámolt plusz költségekről nem is beszélve.

Az eDigital reklámjainak bedőlve (9ft + transzerdíj) megrendeltünk náluk 120 fényképet 2011.08.8-án. Szépen visszaigazolták, azzal hogy 2-3 napon belül mehetünk érte. 1 héttel később (15-én) e-mailben válaszoltak, hogy legyünk türelemmel 18-án szállítják a képeket. 2 héttel később még mindig semmi, így e-mailben érdeklődtünk ismét. (2011.08.20.) Semmi reakció, majd 25-én telefonon is érdeklődtem, és megígérték hogy 2-3 napon belül biztosan elkészül, elnézést kérnek rengeteg a megrendelésük.

Olvasson tovább!

Elszívta a 3G mobilnetet a Telenor 4G-je

2011.09.01. 12:11 | jackyll | 76 komment

Nem annyira örülnek a felhasználók Sopronban a Telenor hálózatbővítésének, ugyanis bármilyen hihetetlen, a 4G szolgáltatás a 3G elől szívja el a sávszélességet:

Gondoltam megosztom veled kedvenc mobilszolgáltatóm mobilinternettel való állandó szopatását, ami gyakorlatilag nemcsak folyamatosan a plafonon tart, de a munkavégzésemet gyakorlatilag teljesen megakasztja.

Olvasson tovább!

Fájdalmas kuponozás a Brands.hu-nál

2011.09.01. 11:08 | jackyll | 39 komment

A Homár mélységes jóindulattal viseltetik minden élőlény iránt, de aki még mindig hisz a kuponos akciókban, azoknak álljon itt KK sztorija. 2,5 hónapjába, két megrendelésébe illetve kiterjedt levelezésébe került, hogy megszerezze barátnőjének szánt ajándékot, és ne csak a szállítási díjat fizethesse újra és újra:

A jelenleg tetőző kuponlázban mér régóta rendszeresen kapok ajánlatokat a  brands.hu-tól, azonban csak nyár elején szántam rá magam, hogy barátnőmnek rendeljek egy ajándékot. 2011. június 9-én meg is rendeltem, előre kifizettem átutalással az árut plusz az 1400 Ft szállítási költséget, amely amúgy a GTR-hez vándorol. A megrendelésnél szerepelt, hogy nagyjából 15-20 nap alatt hozzák ki, mivel csak az aktuális akció befejezte után kezdik el begyűjteni a partnerektől az árut és szállítják ki. Ekkoriban jött a brands.hu-tól egy központi tájékoztató levél, miszerint nagyon sokszor késnek a csomagok, amiért elnézést kérnek és igyekeznek gyorsítani az eljárást.

Olvasson tovább!

A románokat nem szipolyozza ki az OTP

2011.08.31. 16:20 | jackyll | 104 komment

Kivételesen nem egy naiv vagy boldog ügyfél, hanem egy megdöbbent szemlélődő sorait olvashatjuk, aki betévedt egy román OTP-be, és elképesztő számokkal találkozott. Kiderült, hogy a határ túloldalán Csányi Sándor 14,85% THM-mel szórja a személyi kölcsönt, amit itthon 32,29% THM-mel ad. A hülyének is megéri!

A következő dolog engem ugyan nem érint, de mindenesetre elgondolkodtató, hogy mit meg nem lehet tenni velünk, birka magyarokkal: akár akarom, akár nem, ömlik a tv-ből a sok bank reklámja folyamatosan, köztük Csányi Úr intézményének humorosnak szánt személyi kölcsön reklámjai. Mivel számokkal dolgozom, megragadt bennem a 32% körüli THM érték. Aztán nemrég sokk ért.

Olvasson tovább!

Mégsem vízálló a Panasonic Lumix FT2?

2011.08.31. 15:30 | jackyll | 59 komment

Egy hónap alatt nem sikerült továbbküldenie a szervizbe zs2 bevizsgálásra leadott fényképezőgépét az i-way kft-nek. Az elvileg 10 méterig vízálló Lumix FT2 2 méter után beázott, bár kiszáradás után még működött. Aztán eltűnt.

Egy különös problémával fordulok hozzátok. Panasonic FT2 a prolémás dolog. Elvileg vízálló. Mégis bement pár csepp (tengerparti vízalatti fotózáskor. Max. vízmélység 2-3m volt, 10m-ig van hitelesítve, tehát bírnia kéne). (a kallantyú ami extra "lock"-ot biztosít eléggé lötyög. Sajnos nem egyedi eset, mert az összes általam csekkolt darabé lötyög) ezt úgy vettem észre, h kiírta a gép, ajtó nyitva. Erre én gyorsan kikapcsoltam megelőzve a nagyobb bajt. Kiszáradt. Működik. Infarktus elmúlt. Nosza vizsgáltassuk ki.

Olvasson tovább!

A Wizzair-nél maradt a csomag

2011.08.31. 14:26 | juszka | 96 komment

Tibor szombaton utazott a Wizzairrel, de csak ő, a csomagjait valahogy Budapesten felejtette a légitársaság. Azóta hiába próbálja visszaszerezni a poggyászt, senki nem tud semmit - segíteni meg nem igazán akarnak.

Augusztus 27-én szombaton a 18:20 perces járattal utaztam Ferihegyről a London-Lutoni reptérre. Leszállás után körülbelül még húsz utastársammal együtt potyára vártuk a csomagjainkat, az ottani személyzet arra hivatkozott, hogy sajnálatos hiba történt - a csomagjaink Ferihegyen maradtak. Ezután elkérték a nevem, telefonszámom és címem, majd mosolyogva közölték, hogy felhívnak, amint tudnak valamit, a csomagomat pedig miután megérkezett, kiszállítják a megadott címre. A címem a helyszínen ugyan nem tudtam megadni, de ezt pótoltam a Wizzair panaszoldalán.

Olvasson tovább!

Nem foglalkozik az idősekkel a UPC?

2011.08.30. 12:47 | juszka | 119 komment

Pitta nagymamája egyedül él a semmi közepén, egyetlen kapocs közte és a külvilág között a vezetékes telefon. A UPC nem igazán méri fel e tény súlyát, és nem igyekszik elhárítani a hibát.

Tisztelt UPC! 90 éves Nagymamám egyedül lakik kint a tanyavilágban, egyetlen kapcsolattartási módunk vele a vezetékes telefonja (az erdő miatt nagyon gyenge a mobil jel), valamint a segélyhívója is ide van bekötve. Ha rosszul lesz, a mentőt ezen tudná hívni, de...
Olvasson tovább!